Nichkhun-ы бараг жинхэнэ ба жинхэнэ 2 амьдралын тухай бодол…асуусан :Викториа

 

За тэгээд Оллкпоп дээр гарсан мэдээг оруулаад өгөөчээ гэсэн хүсэлтийг биелүүлжийнээ хэхэ…. Энэ их сонирхолтойм байна лээ…За та нар энэ долоо хоногын бид гэрэлсэнийхээ дугаарыг үзсэн бол ойлгоход их амархан болно.Бага хурал ч юмуудаа Тайландад тавтай морил гэцэн байхыг харвал хүлээн авалт ч юмуу хэхэ…Ямарч байсан энэ үеэр үзэгчдээс асуулт асуухад Викториа Никхүнээс

“Чамд гэрлэхээс өмнө бас гэрэлсний дараа ямар мэдрэмж төрж байна? гэж асуухад Никхүн хариуд нь

“Гэрлэхээс өмнө би ганцаараа/ганцаардмал/ байсан гэхдээ гэрэлсний дараа үргэлж сэтгэл хөдөлгөсөн гол нь өмнөхөөсөө илүү санаа зовдог болсон. Викториа-ши өвдөж эвсэл өвчин тусаж болохгүй шүү” гэж хариулжээ…

Мөн хөтлөгч “Чи Викториатай жинхэнэ амьдрал дээрэ гэрэлхийг хүсэж байна уу?” гэж асуухад Би жоохон удаан хүлээж чадна гэхэд өрөөгөөр дүүрэн инээсэн гэнээ хэхэ…

Мөн цааш нь

ВикториагInvincible Youth-д их хэцүү байгааг хараад би тийшээ очиж тусалж бас хөлсийг нь арчиж өгмөөр санагддаг.Зураг авалтын туршид би тэрэнд санаа тависаар байдаг зураг авалтгүй үед ч гэсэн би түүнд санаа тавих хэрэгтэй юм шиг санагддаг.
Энэ цаг мөчүүдэд жинхэнэ амьдрал эсвэл бараг жинхэнэ амьдрал уу гэдэг намайг үнэхээр алмайруулдаг гэж хариулжээ….

14 thoughts on “Nichkhun-ы бараг жинхэнэ ба жинхэнэ 2 амьдралын тухай бодол…асуусан :Викториа

  1. WHEN U R READING THIS DONT STOP OR SOMETHING BAD WILL HAPPEN! THIS GIRL’S NAME IS SUMMER SHE’S 15 YEARS OLD & HAS BLONDE HAIR. MANY SCARS NO NOSE OR EARS. SHE IS DEAD. IF U DONT COPY THIS JUST LIKE FROM THE RING, COPY N POST THIS ON 5 MORE SITES OR SUMMER WILL APPEAR ONE DARK QUIET NIGHT WHEN UR NOT EXPECTING IT BY YOUR BED WITH A KNIFE AND KILL U. THIS IS NO JOKE SOMETHING GOOD WILLHAPPEN TO U IF YOU POST THIS ON 5 MORE PAGES Sorry. I was scared

Сэтгэгдэл бичих