БИД ҮҮРДИЙН _^_ ахан дүүс [ нэг хэсэгтэй зохиомж]

урьд нь хэн сайхан хосууд бэ??? гэсэн санал асуулга явуулсан даа тэгвэл түүнийхээ дүнг гаргах нь зүгээр юм байна. тэр хосдоо зориулансан багахан хэмжээний бэлэг байгаа шүү..

https://mongolian2pm.wordpress.com/2012/03/04/%d1%85%d0%b0%d0%bc%d0%b3%d0%b8%d0%b9%d0%bd-%d0%b4%d1%83%d1%80%d1%82%d0%b0%d0%b9-2%d0%bf%d0%bc-couple-%d1%87%d0%b8%d0%bd%d1%8c-%d1%85%d1%8d%d0%bd-%d0%b1%d1%8d/

нийт 100 хүн санал өгсөн байна түүнээс Khunyoung-40 JUN бrothers-17 …. гэсэн саналууд авсан байна.

баяр хүргий..

ингээд миний зүгээс энэ 2 оо оруулсан бид үүрдийн ахан дүүс нэртэй ганц хэсэгтэй өгүүлэг оруулий.. уншаад сэтгэгдэлээ мартваа..

2011 онд

WY: Анх 2пм хамтлаг ороод

Никкүн ахтай найзлахыг хүсээгүй учир нь тэр дэндүү хүйтэн харцтай байсан. гэхдээ

тэр нэгэн өдрийн явдлаас хойш бүх зүйл өөрчлөгдсөн

2009.02 сард

Бид бүгд л бэлтгэлээ хийинэээ… хамтдаа байхад..

JYP захирал : Woo young nichkhun  2 өрөөнд ороод ир!! бусад нь бэлтгэлээ үргэлжлөөл…

 НИККҮН: юу болсон захиралаа бас л яамар нэгэн алдаа гаргаа юу.

JYP:үгүй дээ никкүн чамд шинэ киноний санал ирж бас рэкламийн саналууд ч маш олон байна.

харин Woo young чи амрах нь дээр бололтой

WY: ягаад захиралаа надад ч бас pэкламын саналууд байгаа биз дээ..

JYP: өчигдөр шөнө найзуудтайгаа шоудаж байх  үеийн зургууд чин гарсан байна үүнээс болоод чиний нэр хүнд буурч,рэкламын саналууд бусад гишүүд рүү шилжүүлэгдсэн…… ойрын 2 хоногтоо гэртээ байх нь зүгээр гадуур битгий тэн гж байхад гадуур зугаалж яваал ингэж байгаам ш дээ

WY: за2 гэртээ л бэлтгэлээ хийхээс.

маргааш өглөөн бүгд л өдрийн шахуу төлөвлөгөөтэй байцгаав. харин WY гэртээ..

Од болно гэдэг хэцүү юм юу хүссэнээ хийж чадахгүй. гэхдээ би шантрахгүй юм нэгээр дуусахгүй болохоор надад боломж олдож л таараа…

(өдөржин хөөрхий бүжгээ давтсаар л бусад гишүүд нь хуваарьт ажлуудын дагуу ажиласаар л… )

оройн бүгд ядарсан бололтой орж ирцгээн ядарч үхлээ унтлаа гээд WYг тоох ч үгүй өрөөндөө орцгоов.

WY: ямар ч уйтгартай.. уг нь хамтдаа хоол идий гэж бодсон юм сан заза ганцаараа л идэхээс.

гэтэл халга ойнгоно… хамтлагын сүүлийн гишүүn Ниchkhun  орж ирэв…

Nichkhun :би ирлээ… ядарч байна шүү.. бусад гишүүд ясан юм

WY: ядарч байна гээл өрөөндөө орцгоосон.

Nichkhun: өдрийг яж өнгөрөөв???

WY: оо яхав бэлтгэлэээ хийсээр л..

Nichkhun: я өлсөж байна идэх юм байнауу??

WY: тийм үү би яг хоолоо идэх гэж байлаа хамт идий..

Nickhun:ок2 ………………………………….

(хоол идэх зуураа)

Nichkun: юм нэгээр дуусдаггүй юм магадгүй өнөөдөр бүрхэг байлаа ч маргааш ахиал нар мандана… юм бүхэн ээлжилдэг юм чи заавал од болох болноо.. би итгэж байна.

WY: -за2 зүгээрээ би ч тэгж бодож байсан юм ярлаа гээд юмыг хайнга л хийнэ шүү дээ тэрний оронд юмыг сайтар тунгааж бодно нухацтайгаар хийх ёстойм байна.

Nichkhun: миний дүү ч ухаантай шүү… май миний тоглож байгаа киноны зохиол уншаад үз…

WY; ях гэж???

Nichkhun: зүгээр уншаад үз их гоё зохиол байна лээ…

WY: за2 ашгүй… нойр хүрэхгүй юу хийх вэ гэж бдож байсан юm

Nichkhun: маргааш завтай бол надтай цуг яваарай!! найруулагч нартай танилц тус болно.

WY: нээрээ боддог санаа дараа хэрэгтэй байх..

маргааш зураг авалтанд дээр..

Nichkhun: найруулагчаа!!

найруулагч: никкүн сайн уу

Никкүн : сайн сайн байна уу?манай хамтлагын гишүүн WY.. өчигдөр таньд хэлсэн дээ…

Найруулагч : аан тийм2…

WY: сайн байна уу!!!  WYгэдэг

НАйруулагч: манай шинэ гол дүр зохиолоо уншсан биздээ өнөөдрөөс шууд зураг авалттай ш дээ никкүн хэлсэн үү??

WY: юу??? би тоглохгүй ш дээ никкүн ах л гол дүр нь би зүгээр л харах гэж ирсэн юм.

Найруулач: хэдийгээр өчигдөр зураг авалтгүй байсан ч никкүн над руу залгаад…

( Никкүн: найруулагчаа би энэ кинонд тоглож чадахгүйн….

Найруулагч : болохгүй мар зураг авалт эхлэнэ шүү дээ…

Nickhun: тийм болохоор л..би хэдийгээр тоглохгүй ч надаас илүү сайн жүжиглэх хүн  би мэднээ..

Найруулагч: тэр чин хэн юм??

Nickhun: – WY яг тохирноо.

Найруулагч: за яхав сайн байх л гэж найдий

тэгвэл мар зураг авалт эхлэнэ шүү цагаасаа битгий хоцроороой гэж хэлээрэй… гэсэн юм даа… гэж WYт хэлэв.

WY: баярлалаа хен би таньд өртэй боллоо…

Nichkhun: айш золиг чин юуn өр  яриад бгаан бид чин үүрд бие биендээ санаа тавих ёстой нэг багийн ахан дүүс шүү дээ..

(зураг авалт эхлэнэ )

WY жҮжиглэсээр л..

( магадгүй энэ кино түүний алдарын өөд авьрах шат болсон ч байж магадгүй юм…. )

WY: энэ бүхнээс хойш бид жаргал зовлонгoo хамтдаа хуваалцах үүрдийн ахан дүүс болсон юм даа..

за ямаршу болж та бүхэн сэтгэгдэлээ мартваа…

13 thoughts on “БИД ҮҮРДИЙН _^_ ахан дүүс [ нэг хэсэгтэй зохиомж]

  1. air goe boljee ghde tsashaa iluu sonirholtoi ywbal iluu goe ym shig tged l nz ym buhnees unetei gsn sanaag grgaj ogood iluu olon dur ntr oruulbal ih goe bloh bhaa ymartai ch aMJILT
    Mi huseltiig awj uzeech tsaashaa urgeljluulehee oroo l mddee

Хариу үлдээх

