Өнөөдөрийн шинэ зурагнууд болон Lotte Duty ийн 3сарын календер

 

бүгдээрээ гоё харагдаж байна жүнсү маань cyworld дээрээ юу гэж бичсэн бол цааш ороод үзээрэй…

 

таек ён тоглолтынхоо өмнө арын тайзанд зурагаа авхуулжээ…
мөн тэрээр миний үс ахиад урт болчихож гоё харагдаж байна уу??? гэж жиргэсэн байна.

 

чансунг маань твиттертээ энэхүү зурагнуудыг оруулна энэ үнэхээр гайхалтай хоолнууд би хятад хоолонд дуртай болж байх шиг байна гэжээ..

харин жүнсү маань өөрийнхөө cyworld доо аавийнхаа тухай бичиж үлдээсэн байна..

хэрвээ өмнөн би мэдэж байсан бол аавыгаа аварч болох л байсан гэвч би маш завгүй учир гэр бүлдээ ч сана табих завгүй байлаа…
одоо эргээд бодоход энэ зөвхөн миний л мөрөөдөл байсан би одоо ч мөрөөдөл дунд алхаж явна.
миний аав том байшинтай болохыг,дотно ярилцахыг маш их хүсдэг байсан..
одооноо би сайн хичээж аавынхаа биелүүлж чадаагүй хүсэл бүхнийг биелүүлэхийг хичээх болноо…
ээж болон дүүгээ сайн асарч тэд нарыгаа халамжилж дотно яриаг өрнүүлэх болноо…
би аавынхаа өдрийн тэмдэглэлийг уншихад тэрээр ганцаардаж байсныг мэдэрсэн гэвч өмнө нь хэн ч мэдээгүй байсан юм гэжэээ…

 

6 thoughts on “Өнөөдөрийн шинэ зурагнууд болон Lotte Duty ийн 3сарын календер

  1. Жүнсү минь их зүйл ухааржээ хагацал хэцүү юмаа өөрт нь их хэцүү бгаа ч тэсэд гарч чадсанд нь үнэхээр их бахархаж байна. ♥♥♥

Хариу үлдээх

