2пм Talk Message илгээлээ…

өмнө нь чансунгийнхийг оруулж байсан учир одоо үү ён ы мессеж…

Wooyoung’s

                                                http://assets.tumblr.com/swf/audio_player_black.swf?audio_file=http://www.tumblr.com/audio_file/15932633926/tumblr_lxvl5oZyC41qbyzf3&color=FFFFFF

сайн байна уу би үү ён байна бүх КАКАо илгээмжийг сонсож байгаа найзуудадаа баярлалаа
би энийг хийж байгаадаа үнэхээр баяртай байна одооноос та бүхэндээ байнгын дуут мессежээ явуулж байх болно….

мөн миний амьдралд ямар зүйл нолж байгааг миний дуут мессежээс хүлээн абч байгаарай ..

.удахгүй дараа долоо хонгын 1дэхид ахиад илгээх болно ер нь долоо хонгын 1дэхид бүх хүмүүс 2 хоног амарчихсан байдаг учир илүү эрч хүчтэй ажилдаг шүү дээ …би ч бас.. та бүхэндээ 1дэх болгонд

өөрийн шинэ илгээмжээ олгээж байх болно надтай байнга цугтаа байгаа рай дараа долоо хоногт ахиад уулзий баяртай гэсэн байна

гоё доо байнга 7 хоног тутамд 2пм ийн чансунг үү ён 2 маань л лав дуут мессеж явуулж байхаар болсон байна… энэ дуут мессежийг утаснаасаа какао оор дамжуулж хүргэдэг юм байна….

6 thoughts on “2пм Talk Message илгээлээ…

Хариу үлдээх

