JAY star+I got your back дууных нь үг….

гоё үгтэй шүү цааш ороод үзээрэй…. уг нь суб хийе гэж бодсийн амжддаггүй…………..

Suriho  админ маань орчуулсан юм .
юу ч гэсэн дууных нь үгийн оруулчий …Suriho эгчээ баярлалаа бүх хоттедтуудынхаа өмнөөс…

Jay  – I got your back

Чи надад үнэхээр таалагддаг
Толгойноосоо хөл хүртлээ, чиний бүх л зүйл үнэхээр хөөрхөн
Бас би чинийхээ инээмсэглэлд дуртай
Зүс царай, зүрх сэтгэл аль аль нь үнэхээр сайхан – you’re my style

Хорвоо ертөнц даяар хайсан ч,
Зөвхөн чамдаа л би хайртай
Би чамдаа хайртай
And I just wanna say

* Би чамайг үүнийг л мэдээсээ гэж хүсэхийм.
Ямар ч муу юм тохиолдсон ч, Үүрдийн би хэвээрээ-
I got your back girl your back girl your back baby
I got your back girl your back girl your back baby

Чамайг өвдөх үед чинь, чамайг уйлахад чинь
Би үргэлж чинийхээ дэргэд байх болно
Ямар нэгэн зүйл санааг чинь зовоох үед ч, Би сонсох л болно
Чиний хийх зүйл бол зүгээр л залгах  – I got your back baby

Baby you are
Чи минь миний сэтгэл зүрхэнд №1
Чиний минь царай №1 нь,
Чиний минь бие хаа, эелдэг зөөлөн ааш ч бас №1 нь.

Би чамайг үүнийг л мэдээсээ гэж хүсэхийм.
Ямар ч муу юм тохиолдсон ч, Үүрдийн би хэвээрээ-
I got your back girl your back girl your back baby
I got your back girl your back girl your back baby

Чамайг өвдөх үед чинь, чамайг уйлахад чинь
Би үргэлж чинийхээ дэргэд байх болно
Ямар нэгэн зүйл санааг чинь зовоох үед ч, Би сонсох л болно
Чиний хийх зүйл бол зүгээр л залгах  – I got your back baby

Энэ агуу хайрыг үүрдийн мөнхөд надтай хуваалцаач
Baby you’re my boo

Чамайг  өвдөх үед чинь, чамайг уйлахад чинь
Би үргэлж чинийхээ дэргэд байх л болно
Ямар нэгэн зүйл санааг чинь зовоох үед ч, Би сонсох л болно
Чиний хийх зүйл бол зүгээр л залгах  – I got your back baby

 

Jay  – Star

 

Хонгорхон минь, чи миний бүхий л зүйл минь.
Бурхдаас надад хайрласан үнэлж баршгүй бэлэг минь.
Чам руугаа харах бүрт л,
Чамайгаа хазаад авмаар санагдах юм.

Урт удаан хугацааны туршид, үнэхээр удаан хугацааны туршид
Хайр биш байсан тэр л үеэс хойш
Охин минь, Намайг чамд ямар их хайртайг чи минь мэддэг ч болоосой!
ЧамД! Зөвхөн намайг л харсаар байгаа ЧамД!

Би хэлье ээ, Би чамд хайртай
Би бүгдийг хийнэ ээ, Чи минь зүгээр хэлээд л бол оо
They know I’m Jay Park
They also know you, so what?
I love you
I love you

Чам руугаа харах бүрт л, би чамруугаа яаран тэмүүлдэг
Чинийхээ тухай сониучирхан хоцордог
Од минь, гэхдээ хүрч болох од минь
Baby you are my star

Baby you are my star
Yeah girl that’s what you are
Учир нь чи бол миний охин, Би илүүтэйгээр гэрэлтэж байх юм

Урт удаан хугацааны туршид, үнэхээр удаан хугацааны туршид
Хайр биш байсан тэр л үеэс хойш
Бид бие биенийгээ хайрласаар байгаа.
Охин минь, Намайг чамд ямар их хайртайг чи минь мэддэг ч болоосой!
ЧамД! Зөвхөн намайг л харсаар байгаа ЧамД!

Би хэлье ээ, Би чамд хайртай
Би бүгдийг хийнэ ээ, Чи минь зүгээр хэлээд л бол оо
They know I’m Jay Park
They also know you, so what?
I love you
I love you

Чам руугаа харах бүрт л, би чамруугаа яаран тэмүүлдэг
Чинийхээ тухай сониучирхан хоцордог
Од минь, гэхдээ хүрч болох од минь
Baby you are my star

Бид уулзсан тэр л үеэс хойш
Гол мөрөн, уул нурууд бүгд өөрчлөгдсөн*
Гэхдээ энэ бүгд зуу зуун удаа өөрчлөгдсөн ч, гэсэн Бидний бие биеээ хайрлах хайр хувирашгүй

Би хэлье ээ, Би чамд хайртай
Би бүгдийг хийнэ ээ, Чи минь зүгээр хэлээд л бол оо
They know I’m Jay Park
They also know you, so what?
I love you
I love you~Woah

Чам руугаа харах тэр л мөчид, I still get a rush
Чинийхээ тухай сониучирхан хоцордог
Од минь, гэхдээ хүрч болох од минь
Baby you are my star (It’s always been you)

гоё үгтэй дуу байгаа биз…

One thought on “JAY star+I got your back дууных нь үг….

Хариу үлдээх

