Никкүн тайланд кинонд тоглохоор боллоо.

Nichkhun Horvejkul азийн шилдэг од шүү дээ.түүнийг тайландын хамгийн сайн кино студио кинондоо тоглуулахаар болсон байна…
энэ нь GTH компаний 7жилийн ойд зориулан хийж баогаа 3төрлийн хайрын түүх юм байна.Уг кинонд
Sunny Suwanmethanon, Kris Horwang, Kao Jirayu La-ongmanee, Sukwan Bulkul, Opol Panisra Pimpru гэх мэт

жүжигчид тоголж байга юм байна.

3шилдэг зохиогчийн нийлж туурбисан шилдэг кино юм.Уг кинонд Никкүн маань цэргийн захиралын дүрд тоглох юм байна..энэ киног 2012 оны шилдэг кино болно гэж найдлага тавьж байга юм байна.
энэ талаараа Никкүн хэлэхдээ миний хамгийн эхний GTH хамтарсан уран бүтээл болноо.
учир нь энэ компани алдартай маш олон сайхан кино бүтээсэн ,сайн нүүр хувиргалттай сайн компани.My Girl, Shutter энэ компаний My Girl, Shutter кинонуудад дуртай..би менежирдээ уг кинон сайн болно гэдэгт итгэж байна….
яагаад гэвэл сайн компани мөн анхны тайланд кино шүү дээ…гэхэд тэр зөвшөөрч би тоглохоор болсон…

мөн уг киноний зохиолчийн найруулсан кинонуудад дуртай ..төөний кинонд тоглох нь миний хувьд нэр төрийн хэрэг тэгээд ч би маш сайн хичээх болно гэжээ…

One thought on “Никкүн тайланд кинонд тоглохоор боллоо.

Хариу үлдээх

