2пм никкүн үү ён сонирхолтой асуулт хариулт…

Q1. 女の子からデートに誘うのはアリ?

японы “Elle girl” студид никкүн мөн ҮҮ ён
өөрсдийн сонирхолтой ярилцлагаа өгсөн байна… цааш ороод үзээрэй…


тэд өөрсдийн туршлагаасаа япон залууст зөвөлгөө ,саналаа хэлсэн байна….тэгэхдээ зүгээр нэг япон охидыг Али гаар төлөөлүүлж гаргасан байна.

Q1. АЛигаас яаж салий гэж хэлвэл зүгээр вэ?
Nichkhun:Али би үнэхэээр ичэмхий тиймээс ч би түрэмгий зантай охидод дуртай.би нээлттэй хүн.бусад охидууд надаас янз бүрийн асуулт асуудаг,бас халамжтай, байдаг .Тэгэхэд чи уучлаарай л гэж хэлэх байх…..

Q2. デートのプランを女の子が仕切るのはアリ?

Q2.’s:АЛИ түрүүлээд өдрийн төлөвлөгөөгөө гаргасан баол чи яах вэ?
Woo young: эрчүүд шийддэг!!! эхлээд Алигийн зөвөллөгөөг сонсох хэрэгтэй, БИ юу хийхийг хүсжийн гэдгээ бодно 2уулынх нь саналд нийцсэн газар луу явах байсан.маш хурдан санаачланаа дагуулан явна.

– Ихэнхи охидууд хаашаа явахаа мэдэхгүй дагаж явах дургүй байдаг шүү дээ….???
Woo young: Зүгээрээ. өөр утгаар хэлэх байсан…, бид энэ ширээн дээр суух уу? энэ ямар газар вэ?”солонгосын хамгийн шилдэг ресторан.би хаашаа явахаар шийдэсэн тэр нийхээ талаар өөрөө өөртэйгээ ярих маягаар танилцуулах хэрэгтэй охид хөгжилтэй хүнд дуртай.энэ бүгдийн дараа тэр өөрөө дуртайяа дагаад явах болно…


Q3. 人前でいちゃいちゃしたがる女の子はアリ?

Q3. охидууд ихэвчлэн уянгын бүжиг бүжиглэхийг хүсдэг шүү дээ…илүү дотно болохын тулд???
Nichkhun:Мэдээж би америкт удаан амьдарсан тэнд ихэвчлэн хүмүүс бүжигэнд уриад танилцдаг..япон залуус ичэмхий охидод дургөи байх.харин охид хөвгүүдтэй уулзахаараа өөрийн мэдэлгүй ичэмхий болчихдог байх.

Woo young:охидыг урихад тэд мэдээж зөвшөөрнө…..хэхэ хайр хайр…эрчүүд ихэвчлэн эхлээд удирдлагыг авдаг шүү дээ тэгээлхэр байхаас шалтгаалан тэд хоорондоо гэрлэж хүүхэдтэй болдог!! гэхдээ бидний эцэг эх ч гэсэн тэгж танилцаж байсан байх…


【番外編】2011年の感想を教えて

2011 онд олж авсан мэдлэг???
Nichkhun: бид ихэвчлэн Tokyoд байсан.гэхдээ япон хэл сурж байгаа(тийм ч сайн биш.моноо төрөлхи хэл бол тайланд англи. тиймээс япон солонгос хэл их үзэж байгаа ирээдүйд сайн болноо гэж бодож байна..

Woo young:би илүү ихийг сурж мэдэхийн төлөө байгаа япон фенүүд маань 2пм ийг японоор сайн ярьдаг болоосой гэж хүсэж байгаа байх.тийм ч учир япон хэл их сонирхолтой санагддаг.хэрвээ чи сайн ойлгохгүй байвал би япон хэлэндээ тааруу гэсэн үг..би заримдаа япон хүний ярьж байгааг шууд ойлгодоггүйл дээ…би илүү ихийг сурахыг хүсч байгаа…


8 thoughts on “2пм никкүн үү ён сонирхолтой асуулт хариулт…

Хариу үлдээх

