ҮҮ ён АСУУЛТ ХАРИУЛТ

SMArt сэтгүүлд өгсөн сонирхолтой асуулт хариултууд ҮҮ ёных  сонирхолтой цааш орон уншаарай

Q1 та “REPUBLIC OF 2PM” цомогынхоо аль дуунд нь дуртай бэ? мэдээж бүгд гоё дуу л даа…надад маш их таалагддаг
Wooyoung. – “Stay with me”  энэ дуу өвлийн өнгө аясд яг тохирсон бас сэтгэл санаагаар унасан мөн ядарсан үедээ хэрвээ сонсвол чамайг тэр дор нь сэргээх болно..
Q2.  Christmas ийн сэтгэлд хоногшсон дурсамжаасаа хэлээч?

Wooyoung. . – энэ түүх бол намайг тренее байх үед маань болсон ….. сүүлчийн жил Christmas Day ээрбиганц л компани д очихоор болсон учир нь жүнсү маань хамт явья гсн юм. ямар ч төлөвлөгөөг нь үзээгүй байхдаа би тэгий хэмээн цугтаа явсан..бид 2 сөүлийн Mexican place д очиж фэнүүдтэйгээ уулзсан.тэгэхэд тэнд маш олон хүмүүс байсан гэхдээ би маш сандарч байсан учир нь зөвхөн миний фэнүүд  л намайг дуудаад байсан .. тун удалгүй жүнсүгийн фенүүд нь ирэхэд би тайвширч ажлаа үргэлжлүүлсэн…

Q3. эмэгтэй хүний өвлийн ямар загварт дуртай бэ?
Wooyoung. -.  нэхмэл малгай, хүзүүний ороолт зүүсэн байхад би дуртай.. маш олон давхар хувцас өмсөх хэрэгтэй учир энэ нь хүйтний улиралд хамгийн сайн ..
Q4. өвөл…та өвлийн ямар өдөрт нь дуртай бэ?
Wooyoung. . – i ~ өвлийн тоглолт… тэгэхээр чи хоолоо идсэн үү?гадаа хүйтэн байхад дулаахан сайхан рэсторанд сайн тогоочийн амттай хоол идэх сайхан…  бусаны маань Dalmachi үнэхээр амттай Dae Eun Hye ийн……би бас өвөл зун руу солигдох тэр мөчид дуртай..
Q5. өвөлийг ганц үгээр танилцуулаач…
Wooyoung. . – ХАЙР энэ дуу  нь Korean Olivia ийн эхний өдөр дуулагдаж байсан дуу…тэгэхээр та гэртээ харисан хойноо өөрийн дуртай дуугаа сонсоорой..би дуртай дуугаа сонсохоор сайхан байдаг . би хөгжимд дуртай намайг амраадаг…(дуртай дуугаа сонсохоор дуу маань намайг амраадаг…)
Q6. 2011 оны үйл ажилагааны чин үер хамгийн ер бусын нам гүм байсан үе байгаа юу?

Wooyoung. . –( японд ) хамгийн ер бусын …бид нарыг тоглолтоо хийх гээд Odaiba д амьдаржаах үед бэлтгэлийн үер маш халуун нар төөнж байсан … мөн  тоглолтын үер аадар бороо асгарсан энэ үед маш олон фенүүд бид нарыг харах гэж хүлээх болсон  бороог амжахыг хүлээсэн гэвч 1цаг бараг бид борооноос болж тоглолтондоо завсарлагаан авсан .удахгүй бид гарч тоглолтоо үргэлжлүүлсэн .тэнд байсан бүх хоттест мөн гишүүд бүгд маш даарч байсан гэхдээ дулаан уур амьсгал бүрдсэн…..
Q7. ямар нэгэн зүйлийг өөрөөр хийхийг зөвлөсөн урамшуулсан зөвлөгөө хэлээч..
Wooyoung. . – миний хамгийн үнэтэй зөвлөгөө бол чи хэзээ нүүрээ будахаа сайн бодох… учир би унтах гэж байна энэ чигээрээ унтаад өгөх үү?эсвэл одоо юу хийх үү? би өөрийнхөө ажилд бэлэн байх хэрэгтэй….гл олон бодол орон шүү дээ хамгийн түрүүнд зөвлөхөд чи2 зүйлийг боловсронгуй болгох хэрэгтэй..1т өнөөдрийнхөө төлөвлөгөөг тгд үүнийг биелүүлэх..тэгээд мөн би үүнийг байнга боддог хэзээ ч тогтсон цагаасаа хоцорч блхгүйг санах.. цагтаа багтааж бүх зүйлийг хийх…

Q8. 10жилийн дараа чиний мөрөөдөл юу болсон байх бол?? 
Wooyoung. – 10 жилийн дараа би хөгжимд маш хайртай мөн сайн дуучин болохыг хүсдэг …Тэгээд тайзан дээр дуулж бүжиглээл явжаах байх..МЭДЭЭЖ энэ бол 2пм…

 

Q9. чи ирээдүйнхээ талаар ямар нэгэн зүйл хэлж чадах уу?

Wooyoung. – дараа жил эхний ялалт минийх байна…


7 thoughts on “ҮҮ ён АСУУЛТ ХАРИУЛТ

Хариу үлдээх

