JUNHO ярилцлага

ZIPPER  сэтгүүл дээр junho гийн маань ярилцлага нийтлэгдсэн билээ ………….ингэхэд юу гэж ярьсан бол цааш орж үзнэ үү…

БИ бол сайн хүн

дур булаам онцгой төрх байдалтай 2пм ийн жүнхо. тэдний ширүүн байдал болон тэдний мөн чанар дутагдалтай байдлын тухай халуухан яриа өрнүүлэх болно…тэдний бие үнэхээр халуухан бас үнэхээр авьяастай залуус…алиа хошин асуултууд……

энэ та нарын анхны япон цомог .энэ үнэхээр сайн болсон байна лээ баяр хүргий!!!

Junho:анхны томоохон хэмжээний цомог… энэд багтсан бүх дууг хоттестууд маань сонссон болохоор маш их баяртай байна.2пм ийн галзуу өнгө төрхийг нотолж харуулсан…цомогт багтсан дуунууд маань үнэхээр сайхан дуунууд байгаа.Гэвч цомог дотроо 2пм фенүүдээ хандаж 2пм чамтай цуг  чамайг хамгаалах болно зоригтойгоор… хэмээн бичсэн байдаг хэхэ

-олчихлоо энэ байна …олон янзийн бичгүүд байна..хөгжилтэй сонсогдож байна шүү …энэ дууний чинь хэсгээс биш үү??

junho: энэ үгнүүд бол Hanarete Itemo  ийн хэсгүүд юмаа. фенүүд маань ямар үг сонсохыг хүсэх бол хэмээн зохиолч маань байнга боддог тэгээд дуунийхаа үгийг зохиодог..Тэгэхдээ бид нараас ч бас санал авдаг хэн сайхан үг хэлнэ тэрний үг дууний хэсэг болдог хэхэ гэхдээ миний үг дууны хэсэг болдоггүй магадгүй би дууны үг зохиохдоо маруухан байх ..гэхдээ  ая зохиоход тусалдаг шүү..

-японд дебутээ хийгээд 1жил боллоо энэ хугацаанд байнга японд амьдарсан уу. ?

junho:бүх л цагт японд ирдэг байсан.нарийн төлөвлөгөөтэйгөөр японд ажилсан. япон бол Vegas тай адилхан нарийн хийцтэй улс орон (эмх цэгцтэй улс).заза энийг март.фенүүд маань бид нарт урам зориг хайрласан захиа их явуулсан . энэ бүхэн хөгжилтэйгээр ажилахад минь тусалдаг байсан.тэгээд мөн би япон хэл сайн сурахыг хичээж байгаа би тийм төгс бишээ…

-япончуудыг санан биздээ эсвэл..?

junho:би …( бодно) мэдээж тэгнээ…(жоохон ууртай харагдсан гэжээ)

-би бодохдоо 2пм бол амьтад их хайртай санагддаг..junho чи чөлөөт цагаараа амьтадтай цагаа өнгөрөөдөг үү эсвэл өөр зүйл хийдэг үү?

junho: би муураа удаан хараагүй ..ихэвчлэн камераар хардаг .солонгостоо очоод цагийг цугтаа өнгөрөөнөө..гэхдээ би өмнө нь улаан ирвэстэй болохыг хүсдэг байсан..гэхдээ улаан ирвэс урт сүүлтэй шүү дээ ..амьдрал дээр ч улаан ирвэс тэжээж чадахгүй л дээ

-сайхан үгс байна. гайхалтай. тэгэхээр хэрвээ чи өөрийнхөө анти мөн байнга улаан ирвэс тэжээдэг эмэгтэйтэй уулзвал яах уу?юу гэж зөвлөх вэ?

junho:би хөгжимд хайртай.дуунуудыг минь сонсоорой…дуунууд нь үнэхээр гайхалтай.  хэрвээ эмэгтэйн завтай бол би түүнтэй ярилцанаа.мөн найзуудтайгаа тэрний талаар зөвлөнө. би түүнтэй ганц хан дуу хөгжимийн талаар л ярина яагаад гэвэл дуу хөгжим хүний сэтгэлийг өөрчилдөг шүү дээ…

-хэрвээ би чамд өөрийнхөө бүжгийн авьясыг үзүүлвэл чи юу гэж бодох вэ?

junho:энэ үнэхээр сэкси хэхэ…энэ бүхнийг задалмааргүй байна нууц хэвээрээ л үлдэг.хэрвээ та  бүжгээ хийж дуусвал намайг юу гэж бодож байгааг мэдэх л болно. би бас л сэкси гэж бодох болно..

өөрийнхөө санаа хүслийн талаар зарим нэгэн зүйл яриач????

junho:хүн болгон тайзан др тодорхой үүрэгтэй байдаг….хэрвээ шинийг үзүүлэх болвол энэ нь азаа үзсэн хэрэг болдог.    (фенүүдэд таалагдах бол уу? ямар сэтгэгдэл төрх бол гээл..).хэрвээ би өөрөө мэдэн үзүүлвэрээ өөрчилвөл…Jinn ийн хөдөлгөөнийг хийх гэж хичээх байсан.

-БОЛЛОО энэ Junho байлаа. сүүлийнх… Zipper. ийн уншигчидадаа хандаад ямар нэгэн зүйл хэлээч..

Junho:Zipper ийн бүх уншигчдад …2PM.  болон биднийг дэмжээрэй хайрлаарай.Zipper.  болон бид нартай үүрд хамт байгаарай бидний цомогыг аваарай шинэ содон бүхнийг сонсох болно.

2пм болон жүнхог дэмжээрэй

7 thoughts on “JUNHO ярилцлага

Хариу үлдээх

