100th day anniversary

сайн байцгаана уу?
би 100 өдрийн баяр дууны үг виденд нь орчуулаг оруулах гсн ком маань жоохон гацаад болддоггүй дараа оруулна/өнөөдөртөө үгийн оруулий гэж бодлоо…

Зуун өдрийн баяр
чиний хоолой чичэрч байна
сул доройгоор утасаар дуугарна
магадгүй
цонхны гаднах хүйтэн салхинаас болсон байх

би сана зовсоноо нуухыг оролдсон
нарны гэрэл хурдан гарч ирж дулаацуулаасай хэмээн хүснэ

100 жилийн ой болоход 2хоног л үлджээ
чамайг гайхшруулах бэлэг надад байгаа
чиний инээмсэглэлийг харахыыг хүсэж байна
би осолтой зүйл хийхийг хүсэхгүй байна
би чамд хайртай

чи яг цагтаа орж ирнэ
толгойгоо гуйдалгана зогсоод
чи амандаа үглэнэ
бид хаана уулзаж чадахгүй
үнэн гэж үү? би итгэхгүй байна яагаад
халуун кафэ аажмаар хөрөх шиг санагдана
миний сэтгэл гунирхана

би чамтай цуг 100 хоногоо тэмдэглэхыг хүснэ
яагаад ийм зам сонгож байгаа юм бэ?
битгий яв
би чамд хайртай

миний дурсамж 100 хоног
48цаг үлдсэн байлаа
миний сэтгэлд
чиний хайрын дуу үргэлж эгшиглэнэ
би хэзээ ч мартаж чадахгүй
гэвч нэг нэгээрээ хийсэн алга болон

маргааш ком гацаа биш болохоор видиеон орчуулаг хийнэ…

5 thoughts on “100th day anniversary

Хариу үлдээх

