HARU HANA CЭТГҮҮЛД ӨГСӨН ЯРИЛЦЛАГА

Залуусыг хоёр хоёроор нь 3 бүлэгт хуваан Хайр болон Үерхэл нөхөрлөлийн тухай сонирхолтой яриа өрнүүлжээ…

Taecyeon & Junsu

Эхний хос бол hyungnim “ах нар” (tr. Big brother)

А1. Чи маш хол байдаг хүнтэй үерхэж чадах уу?

[Junsu] Мэдэхгүймдаа, Өмнө нь тэгэж байгаагүйм байна..Одоо үед, үерхэл нөхөрлөл гэдэг миний хувьд тийм ч чухал биш болоод байна л даа

[Taecyeon] Ахлах сургуульд байхад манай зарим найзуудын найз охид нь гадаадад амьдардаг байсан, гэсэн ч тэд эцэс сүүлд нь бүгд л энэ бүх харилцаагаа дуусгасан. Энэ бүгдээс хараад байхад, холын зайны үерхэлд үл ялиг эргэлздэг л дээ.

А2. Хамгийн их таалагддаг Зул сарын дуу чинь юу вэ? Бас Зул сарын дурсамжаасаа хуваалцаач!

[Junsu] Stevie Wonder-ийн “Someday at Christmas”

[Taecyeon] Миний хувьд “White Christmas.” Энэ дуу маш олон янзын хувилбартайгаар байдаг л даа…Гэхдээ би бүгдэнд нь дуртай…

[Junsu] Бас Би нэг зул сарынхаа дурсамжаас хуваалций л даа

[Taecyeon] Cool~

 [Junsu] Энэ миний ахлах сургуулийн 2р ангийн өвлийн үеэр л дээ. Би найз охиндоо маш том хэмжээтэй teddy баавгай авж өгөхийн тулд бүтэн сарын турш мөнгөө хадгалж байсан юм. Би teddy баавгайны ар талд хатгамалаар түүний нэрийг бичиж, нэг жижиг газар түрээслэж, түүнийгээ лаануудаар гэрэлтүүлэн чимэглэж, бялуу бэлдэн мөн зул сарын дуутай аяуудыг тоглуулж байсан юм. Хэлэх шаардлагагүй байж болох ч энэ бүхэн түүнд үнэхээр их таалагдсан л даа. Гунигтай нь, нээх удалгүй бид салсан юм. LOL

 [Taecyeon] Миний хувьд хамгийн дурсамжтай зул сарын нэг гэвэл, би эмээ өвөөтэйгээ бас бусад хамаатан саднуудтайгаа Солонгосоос миний гэр Boston руугаа нисч байсан юм. Тэдгээр өдрүүдэд би JYP энтертаймэнтийн USA дэх шалгаруулалтын талаар интернэтээр харчихсан байсан.Би шалгаруулалтанд болон дэлхий дахины шоу бизнест яаж хөл тавин орох вэ гээд л маш их хүчин чармайлт гаргаж байсан

А3. Ямар төрлийн эмэгтэй чиний хажууд байвал чамд тааламжтай байх вэ?

[Junsu] Надад яг л миний ээж шиг түшигтэй эмэгтэй таалагддаг

 [Taecyeon]  Надад ч бас, надад хүч чадал өгж чадахаар хүн л таалагддаг. Жүнсүгийн хувьд гэвэл тэр харин ч эмэгтэйчүүдэд их халамжтай ханддаг,яг л ээж шиг ээ… LOL

 [Junsu] Надад хөөрхөн инээдэг бас урт шулуун үстэй охид таалагддаг

 [Taecyeon]  Жүнсүд тийм гэнэн цайлган төрлийн охид таалагддаг

[Junsu] харин Taecyeon-д sexy төрлийнх. Чамд sexy охид аймар таалагддаг биз дээ, үгүй гэж үү?

 [Taecyeon]  Хэн? Надад уу даа? LOL. Би дотоод гоо үзэсгэлэнг гаднах төрхөөс илүү чухал гэдэгт итгэдэг. Гэрлэсэн хүмүүсийг хараад байхад энэ яг таараад байдгийм.

Nichkhun & Wooyoung

Хоорондоо маш төстэй бас эгдүүтэй төрхүүдийг хослуулсан 2 залуу. Магадгүй тэдний эмэгтэйчүүдийн сонирхол ч яг төстэй байж болох юм?

 

А1. Хамгийн их таалагддаг Зул сарын дуу чинь юу вэ? Бас Зул сарын дурсамжаасаа хуваалцаач!

 [Wooyoung] Stevie Wonder-ийн “This Christmas”

[Nichkhun] Frank Sinatra-гийн “Let it Snow”

[Wooyoung] Дурсамжийн тухайд гэвэл… Би сонин содон гэхээр юу ч санахгүй байна л даа. Ааан, бид нарын суралцагч байх үеэр Жүнсү ах намайг нэг удаа tako-ний газар (шарсан хуурсан хоол зардаг газар “хуушуурын төрлийн хоол”) авч явж байсан юм байна.

 [Nichkhun] Нээрээ юу? Наадах чинь ч сайхан байсан байх даа~ Би онцгой содон юм үнэхээр санаж чадахгүй байна л даа. Тайландад цас ордоггүй юм л даа, тэгсэн ч гэсэн тэнд гэрлэн чимэглэлүүдээр чимэглэдэг л дээ. Тэхдээ энэ тийм ч сүртэй харагддаггүй юм

А2. Чи маш хол байдаг хүнтэй үерхэж чадах уу?

[Wooyoung] Ээи~ Би энэнд дургүй л дээ. Тэхдээ яг хийнэ гэвэл чадна а! LOL

[Nichkhun] Би ч гэсэн ингэж чадна. Гар утас, mail гээд л харилцаагаа хадгалж үлдэх боломж байдаг шүү дээ. Мэдээж бага зэрэг ганцаардах байх л даа, гэхдээ би хэрэв чи хэн нэгэнд үнэхээр чинь сэтгэлээсээ хайртай л бол энэ бүхнийг даван туулж чадна гэж боддог.

 [Wooyoung] Вааа~ Лаг юм аа

А3. Ямар төрлийн эмэгтэй чиний хажууд байвал чамд тааламжтай байх вэ?

 [Nichkhun] Надад тэр зүгээр л өөрийнхөөрөө байхад л тааламжтай байна

[Wooyoung] Надад ч бас, хуурамч биш байхад л таалагддаг

[Nichkhun] The same with the fashion, rather than something fancy, the natural type is better.

[Nichkhun] Дэгжин ганган загварлаг байхаас өөрийнхөөрөө, байгалийнхаараа байх нь хамаагүй илүү

[Wooyoung] Гэнэн цайлган бас өөрийнхөөрөө

А4. Фенүүд чинь чиний хувьд юу вэ?

 [Wooyoung] Эрч хүч!!

[Nichkhun] Нар!!

[Wooyoung]  Гэхдээ нар шөнө харагдахаа больчихдог ш дээ. LOL

[Nichkhun] Аа тийм шүү. LOL. Гэхдээ нар өглөө бүхэн дахиад л манддаг шүү дээ. Ганцаардсан өдөр бүр! Яг л наран адил надад хэрэгтэй тэр түшиг тулгуурыг фенүүд маань надад өгдөг юм…LOL

Junho & Chansung

Маш уян зөөлөн сэтгэл мэдрэгдэм 2 maknae (tr.BABY)

Нэг нэгэндээ хүч чадлыг өгч чаддаг маш их итгэл дагуулсан тэдний нөхөрлөл

А1. Чи маш хол байдаг хүнтэй үерхэж чадах уу?

[Junho] Мэдээж. Би ахлах сургуульд байхдаа тэгэж байсым байна. Тэр охин гадаадад сурч байсан

[Chansung] Надад тэгж байсан туршлага байхгүй л дээ, гэхдээ би үүнийг маш сайн хийж чадна аа.. Бас би хол байна гээд түүнийг залилж мэхлэхгүй ээ, яагаад гэвэл би жинхэнэ эр хүн шиг залуу л даа

А2. Та бүхэнд нэг нэгэндээ талархлаа илэрхийлэх ямар нэгэн зүйл байна уу?

[Junho] Ммм…Жоохон эвгүй юм аа..

[Chansung] АХхаха

[Junho]  Бид олны танил болсноос хойш бид маш их ганцаардах болсон. Бид заримдаа бие биедээ зөвлөгөө өгдөг. Бид бие биедээ үнэхээр найдвартай, итгэлтэй хүн нь байж чаддаг

[Chansung] Надад ч бас тийм л байдаг. Бид бие биедээ халамжтай байдаг шүү

А3. Ямар төрлийн эмэгтэй чиний хажууд байвал чамд тааламжтай байх вэ?

[Junho]  Гадаад төрх байдал надад тийм ч чухал биш ээ. Үс зүс, хувцас хунарт нь би тийм ч анхаарал хандуулаад байдаггүй л дээ.Миний төрлийн эмэгтэй л надад таалагдах гээд байдаг даа

[Chansung] Би ч гэсэн тэгэж боджийн, ..ганган дэгжин байх нь хамаагүй ээ, тухайн нөхцөл байдалдаа л тааруулсан байхад болно шүү дээ…

[Junho] Таалагддаг хүний талаар миний тодорхойлолт гэвэл бусадтай энгийнээр харьцдгаасаа илүүтэйгээр өөрийн энхрий ялдам зангаараа намайг халамжлан, энхрийлдэг хүн гэж тодорхойлно.

[Chansung] Би ч гэсэн

А4. Хамгийн их таалагддаг Зул сарын дуу чинь юу вэ? Бас Зул сарын дурсамжаасаа хуваалцаач!

 [Junho]  Надад Eric Benet-ийн “The Last Time” таалагддаг

[Chansung] Зул сар…Саная л даа. Өө тийм! Надад Brian McKnight-ийн “Home.” Таалагддаг. Дурсамжийн тухайд гэвэл, Надад бусадтай хуваалцчихаар юм алга даа… Ихэвчлэн л бусад гишүүдийн хамтаар энгийнээр л өнгөрөөдөг дөө, Зул сарыг.

[Junho]  Бид Зул сар болгоноор л төлөвлөгөөт ажиллуудтай байдаг, тийм ч учраас бид үдэшлэг хийж байна гэж зүүдлэхээс цаашгүй л байдаг. Би жоохон байхдаа, Зул сараар дараа найзуудынхаа хамтаар сүм явж, номлолын дараа тэдэнтэй тоглож л өнгөрөөдөг байсан даа.

13 thoughts on “HARU HANA CЭТГҮҮЛД ӨГСӨН ЯРИЛЦЛАГА

  1. waa юуны өмнө admin даа ммаш их баяраллаа бүх гишүүд л лаг гоё хариулт өгжээ ингэхэд би урт хар үстэй ш дээ солонгост бсан бол ч …….. kkkkk

  2. adminaa bi say youtube dr neg bichlag uzleel dee ter ni woo taec 2iin anhnii hairuudiig uulzuulj bna end mon sub hiigeed og tehu mash sonirholtoi l ym yriad bh shig kkkkkk guij bna shu manaihan demjeerei admind sain heleed ogoorei

    • ммммм…Тэр чинь нилээн дээр үед л дээ…хэхэ hands up-аар comeback этр хийжаах үеэр шиг санажийн…манай блог тэрийг орчуулсан байх аа…хэхэ…хараатий…

  3. waa huurhun shvv ednvvvs amjilt orchuulj ugsun yavdald bayrlalaaa amjilt
    ma junhogiin duu ch gsn goy du l bshd barag hamgiin goy n etr kkk
    za tgd amjilt husie

  4. __▓▓▓▓____▓▓▓▓▓▓▓__▓▓▓▓____▓▓▓
    _▓▓__▓▓____▓▓___▓▓__▓▓▓___▓▓▓_
    _▓▓__▓▓____▓▓__▓▓▓_▓_▓▓__▓▓▓__
    ____▓▓____▓▓___▓▓__▓__▓▓_▓_▓▓__
    ___▓______▓▓▓▓▓▓__▓__▓▓▓__▓▓__
    _▓▓_▓▓__▓▓________▓__▓▓__▓▓___
    ▓▓▓▓▓__▓▓▓_____▓▓▓_▓___▓▓▓__

Хариу үлдээх

