[ЗОХИОМЖ] “Хэрвээ 2ПМ миний найз залуу байсан бол” Хэсэг 11-Чи илчлэгдсэн+Чиний мөрөөдөл!

Зохиомжоо уншцгааая!!!!~~~~

10р хэсгийг унших бол энд дараарай🙂

Зиа ингээд үргэлжлүүлцгээе

Чи сонссон зүйлдээ итгэхгүй л суув тэр дахин

……/Чиний нэр/ Тайзан дээр гараад ирээч гээд инээмсэглэнэ…

Пэнүүд юу вээ??? Яах гэж байгаан бэ??? Оппаааа энэ хэн юм бээ гээд л алалцаж байх шиг байнаа😛😛😛

Энэ хооронд чиний дотор пал хийсээр машин дотор яагаад тэгэж тайлбарлаад байсныг ойлгон аргагүй эрхэнд суудлаасаа босон тайзыг зүглэв….

Чамайг алхах дундуур хүмүүс чамруу бүгд харан бүр юу гэж байгаа нь хүртэл зарм нь чамд сонсогдож байв дотроо айдас чин хүрнэ битгий хэлээсэй гэж хамгийн ихээр залбиран тайзан дээр чичрэн байж гарлаа…

Чамайг гарахад чиний 2ПМ-н найз залуу хайр татам инээмсэглэлээрээ миний найз охин мөндөө гэсэн шиг харцаар харан нүүр дүүрэн инээгээд зогсож байлаа…Чи гайхан нүдээ хачин хачин болгоно хаха тэр чамруу инээгээд гарнаас чин хөтлөөд

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Чан/Вүү/Таек-Хэээе хоттэстуудаа эхлээд чимээгүй байхыг хүсий..Заа үгэнд минь орсонд баярлалаа хэхэ🙂 Энэ хүн бол миний найз охин пэнүүд галзууралдаж байна аааааааа….  Эхлээд миний хэлхийг сонсхыг хүсий…Тиймээ Бид үерхээд нилээн удаж байгаа бараг л 3 сар гаруй болж байна гоё биш байна гэж үү😛 би хайраа олсон насан туршийн минь зөвхөн намайг л хайрлах тийм нэгэн охин чиний өөдөөс харж байгаад

Би чамд хайртай!!! МИний амьдралд минь заяасан бурхны бэлэг гэж чамайгаа төсөөлсөөр харах болгондоо баярлалаа гэж бурханд хэлдэг ганцхан шалтгаан бол чи минь.

Пэнүүдрүүгээ хараад

Би одоо түүнийгээ нууж хаацайлах хэрэггүй гэж бодсон болохоор өнөөдөр заавал илчлэх ёстой гэж өөртөө хэлэн зүрхээ чангалаад зогсож байгаа нь энэ билээ.Нэгэнт би хайраа олчихсон бас түүнийгээ үүрд хайрлана гэсэн бодолтой болохоор бусдад энэ миний бүсгүй гэж нүүр бардам хэлхийг хүссэн юм.Та нар мэднэдээ мэдээж хүнээс нууж амьдрах ямар хэцүүг бүх юманд ямар нэгэн зовиуртай байх гэж…Та нар минь юу ч гэж хэлсэн би бүгдийг даван туулна гол нь өнөөдөр өөрийн биеэр танилцуулж байгаа шалтгаан нь би та нартаа итгэдэг болохоор намайг ойлгоно гэж найддаг болохоор ингэж хэлж байна…

Тэхээр эхлээд танилцуулах хэрэгтэй байхаа чамд мик-г өгөв чиний гар чичирсээр тэр зүгээрээ чи чадна гэж чамд урам өгөв…

Чи-Сссссайн байцгаана уу? Намайг…./чиний нэр/ гэдэг.Оюутан хэхэ пэнүүд бас инээв…Би өөрийгөө юу гэж танилццлхаа мэдэхгүй байгаа ч хэлэх ёстой үнэн гэвэл би түүнд хайртай чин сэтгэлээсээ гээд бүдэг бадаг инээмсэглэнэ….

Пэнүүд зарим нь дуртай дургүй гээд л олон төрлийн нүүрний хувирал харагдана😛

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Чан/Вүү/Таек-Чамаас мик-г аваад за нэг иймэрхүү л мангар охиндоо гээд инээв та нар бараг яагаад түүнд татагдсаныг минь ойлгосон уу? Нааах тэр эгдүүтэй бас хөөрхөн биш байна гэж үү?😛 хараад л баймаар чи бүр час улаан хаха J) пэнүүд чин атаархан Вааааа гэээээд л чамд нэг л дотно болчих шиг

Тэхээр би сүүлийн үгээ хэлэх гэсэн юмаа

Би пэнүүддээ заралчихсан болохоор одоо надад айж сандрах хэрэггүй боллоо гүнзгий амьсгаа аваад бид 2г ойлгоно гэж найдаж байна би цаашид маш олон зүйлийг төлөвлөсөн байгаа бүгдийг нь биелүүлнэ гэж бас бодож байгаа тэр төлөвлөсөн зүйлүүдийн маань нэг нь өнөөдөр бидний үерхэж эхэлсний 100 дахь өдөр би яг тоолсон шүү чамруу хараад хэлээ гаргана😛

Тэгээд бяцхан бэлгийг барих гэсэн юм гээд танхимын гэрэл унтраю хаа нэгтээгээс лаа асна 2ПМ-н бусад гишүүд чамруу 100 гэсэн тоотой торт барин ирж байна ааааааа ямар зүүд шиг юм бэээ😛😛😛 харин чиний найз залуу час улаан сарнайн баглаа магадгүй дэхийн хамгийн үзэсгэлэнтэй баглаа байсан байх чиний урд ирээд

-Өнөөдөр бидний 100 дахь өдөр ваааааааааааааа пэнүүд жинхэнэ хайлж байнаа😛😛😛

Би үргэлж чамайгаа зовоодог бас гомдоодог хааяа уйлулдаг би сайн найз залуу байж чадсан гэж хэлж чадахгүйнээ зүгээр л одоо бид юунаас ч нуугдах айх хэрэггүй би бүгдэд нь илчилсэн тиймээ🙂 би энэ 100 дахь өдрийг чамайг хэзээ ч битгий мартаасай гэж хүссэн юм өөрийнхөө сонгосон хувцыг хүртэл өмсүүлхийг хүссэн пэнүүд дуу алдана….Тэд яг л кино үзэж байгаа аятай анхааралтай байлаа танхимд зөвхөн тэрний дуу л тод сонсогдоно…МИний бүх алдаануудыг уучлаарай би дахиж гаргахгүйгээр хичээнэ чамдаа 100 дахь өдрийн мэнд хүргий…

Би чамд хайртай гээд ичингүйрэн инээн цэцгээ чамруу өгөөд  лаагаа хамт үлээв…

Чиний дотор шатаж байна ааааа чи зүгээр л орилчихмоор байсан ч пэнүүдийн өмнө байгаа шүү дээ гэж өөрийгөө барьж байлаа энэ их сэтгэл хөдлөл чин нулимс болон нүднээс чин нэг мэдхэд гаран урсав чи үнэхээр их баярлаж байв амьдралын чин хамгийн сайхан мөч гэхэд бараг хэлсдэхгүй байлгүй дээ…Энэ бол чиний МӨРӨӨДӨЛ байсан шүү дээ ингээд биелчих юм гэж хэн мэдхэвдээ….

Яг энэ мөчид гэрэл аслаа тэр чиний нулимсыг харан чамайг тэврээд битгий уйлдаа би чамдаа хайртай штээ гээд нулимсыг чин арчиснаа уруул дээр чин үнсчихэв ААААААААААААААААААААА ийм армантик байж болдымуу????

Пэнүүд мэмбэрүүд жинхэнэ алмайрч байх шиг… Зурагны гэрэлд бараг л өдрийн нарны туяатай адилаар цацарч байв…Ингээд л тэр чамайг тайзнаас буулган арын хувцас солих өрөөрүү ороод сууж байгаарай гэж хэлчихээд иргээд тайзруугаа нүүр дүүрэн инээмсэглэлээр гарав…Чи тэр чигээрэ шоконд орсон хэвээр…Чиний нүдэнд цаашдын үйл явдал биш зүгээр л саяны явдал л дахин дахин бодогдоно….

Ингээд FAN MEETING өндөрлөлөө….

ХАрин маргааш дэлхий даяар онлайн ертөнцөөр солонгос орноор юу гэж шуйгахыг дараагын дугаараас хүлээн авч уншаарай😛

Заа энд нэг тайлбар хийх хэрэгтэй байнаа хүн тус бүр дээр нь бичих гэснээ болиод нийлүүлээд нэг сайхан биччүүл сэтгэлийн үг болохор гэж бодоод ингэж бичсэн шүү!!!

За тэгээд талагдсан гэж найдаж 100дахь өдрийн ойд чин баяр хүргий😀

Никхүн нь та нартаа хайртай шүү удаан мурьсанд уучлалт хүсий хаха тэгээл яг бичих гэхээр нэг юм болохоо больчоод байсымаа заза олон юм яриагүй дарагын дугаараас кино өрнөх болноо😀😀😀 армантик байсан уу?😛😛😛

64 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] “Хэрвээ 2ПМ миний найз залуу байсан бол” Хэсэг 11-Чи илчлэгдсэн+Чиний мөрөөдөл!

  1. unen goyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    kkk laag durdee ortson suuj bsan chin duuschlaa^^
    odoo yg oruulaarai kk
    er ni hezee hezee orhin ho
    btw tnx shoo

  2. tyuruun zohiol ortson bayrlasnaa bichlee odoo unshsan setgegdel shuuu kkkkkk
    UNEHEER GOE yumaaa durdee orool ineegeel icheel bailaa shuu deee kkk

  3. Whoa gaihaltai bolj. neeree unshij bhad ih sonin bolsoon kk yag bayrlaad uilmaar sanagdsan chin chi yag: сэтгэл хөдлөл чин нулимс болон нүднээс чин нэг мэдхэд гаран урсав чи үнэхээр их баярлаж байв. gdg gejiishd Uyanga chi ch ih medremjtei yumaa kkk amjilt hvsie daraagiin zohiomjind chin.

  4. waaa ymr tach yum be!!!!! ymr armantik yum be yaj iim baij boldog yum be yoo bi hailj ursaj bnaa xxa =)) uneheer goe bn nichkhun bi chamd ch gsen hairtai shuu😛 odoo daraachiin dugaariin desen ydan hulej bnaa yaanaa oroi untaj jadku baixdaa burxan men 100 daxi uduruu bodool xxa zza odoo jhon taivshirii😛 <3<3<3<3 wooyoung men dee dursguixen jaal men xairtai shu

  5. waaa bidniig medchihlee kkk yostoi romantic yumaaa hurdan hiihgvi bi yg amia horloh gej bsiishd zaza togolsiin neeree goy boljee khundaa amjilt 2pmdee hairtai

  6. YOOOOO UNEN UHMEER ENE JINHENE SOLIOTOI BLAA NULIMAS GARAHNEEEE…. INGEED JINHENE NZ OHIN NI BOLCHLOO SHDE BUR SETGEL HUURUUD BHIIMA AAAAAAAA
    BAYRLALAA AMJILT

  7. BID nar iim ih comment vldeej bhad zohiomjoo oruulkumudaa nichkhunee hvleegeed l bgaa shvv odort bvvr 10 orj bgaa shvv hurdlaarai

  8. маргааш оны сүүлийн өдөр
    өнөөдөр орчвол бүр аймар баяралнаааа
    нилээн хэдэн хүнд маш том бэлэг болно доооооо
    оруулхыг хичээгээрээ🙂
    FIGHTING!!~~

Хариу үлдээх

