JAY 2PM-ЭЭС ГАРСНЫХАА ДАРАА “ДУГУЙНЫ ДЭЛГҮҮРТ” ЦАГИЙН АЖИЛ ХИЙДЭГ БАЙЖЭЭ

JAY tvN  TAXI нэвтрүүлгийн 10ны дугаараар орохдоо 2PM-ээс гарсныхаа дараах өөрийн эзгүйрлийн үеийн талаар сэтгэл өвтгөм зүйлс ярьжээ…

Хөтлөгч түүнээс: “Чи яагаад 2PM-ийн ахлагчийн нэрэнд сэв суулгах асуудал дээр шууд л буугаад өгчихсөн юм бэ?” гэж асуухад JAYҮүний талаар би илүү их ярих тусам, илүү их буруу ойлголцолууд яваад байдаг. Хүмүүс намайг өөрийгөө сурталчилахын тулд 2PM-ийн тухай ярьдаг гэж боддог”

Тэр энэ бүхнийг орхиж өөрийн гэр Seatlle-дээ буцаад очсоныхоо дараа юу бодогдсон талаараа: “Би одоо юу хийх вэ?” “Би яг одоо юу хийх хэрэгтэй вэ?” гэсэн бодлууд эргэлдэж байсан… БИ тэр үед эцэг эхийнхээ өмнөөс маш их харамсч байсан

Мөн тэрээр машины дугуйны дэлгүүрт цагийн ажил хийдэг байсан тухайгаа ярихдаа:”БИ эцэг эхийнхээ мөнгийг зүгээр л нэг үрээд суухыг хүсээгүй. Би аль хэдийн хангалттай хэмжээний мөнгө олчихсоон гэж боддогТэр сард ердөө л 400$ авдаг байсан…Тэр энэ бүхнийг 2 хөл дээрээ дахин бат зогсч илүү хүчтэй болохын тулд хийдэг байсан гэжээ…

уйлахаа шахав…лол…хэцүү байсан байх даа хөөрхийд…

12 thoughts on “JAY 2PM-ЭЭС ГАРСНЫХАА ДАРАА “ДУГУЙНЫ ДЭЛГҮҮРТ” ЦАГИЙН АЖИЛ ХИЙДЭГ БАЙЖЭЭ

    • sain medkuu ch minii oilgosnoor jay 1 amerik nztaigaa solongoschuud bol gomo i hate korea ntr geed bichtsen bsniin olood unshaad tgeed l solongos ba 2pm ees ywsan gj oilgoson shdee

Хариу үлдээх

