Vivi Magazine-д өгсөн ярилцлага #2

J.jpg (720×1015)

Манайхан бүгд шургуу байх чинь.. Уул нь нэг ийм л байдаг байсансан даа манай блог…😀😀 Хийе гээд мэдээ хайсан ч олдохоо больж… БАяртай байнаа… Заа мэдээндээ орий…

Уул нь энийг аль дээр оруулах байсымаа тэ😀😀 Нөгөө 3-г нь өмнө нь оруулчихсан. Харин өнөөдөр үлдсэн 3-х нь ярилцлага буюу TaecYeon Junho WooYoung 3-хыгаа оруулж байна. Хөөрхөн хөөрхөн юм ярицгаасан байгаамаа бас.. Охин найрчихгаал байгаа шүү энэ WooYoung эдр хаха.. Хэнч хүнтэй үерхэж үзээгүй гэх хариулт байлээ😛😀 Таалагдана гэж найджийн🙂

Wooyoung

  •   Авъяасыхаа талаар ямар бодолтой байдаг вэ?

–          Миний бодлоор бол, би бараг л өөрийгөө төгс хийж байна гэж боддоггүй. Тайзнаас буух болгондоо би өөрийгөө шүүмжилдэг. Би үргэлж өөрийхөө хамгийн сайн хийж чадахаараа өөрийгөө харуулахыг хүсдэг. Би өөрийгөө хангалттай сайн хийжийн гэж бодохыг хүсдэггүй учир нь би одоо өөрийхөө байгаад сэтгэл ханахыг хүсдэггүй.

  •  Жоохон байхдаа алдартай байсан уу?

–          Би жаахан байхдаа, өөрийхөө хөгжилтэй гэж бодсон зүйлээ л хийдэг байсан. Ангийхныхаа урд бүжиглэдэг байсан. Миний бүжиглэх таалагддаг байсан их олон найзтай байсан лдаа би хаха

  •  Бусад гишүүдээ /2РМ-ийн/ ажигладаг уу?

–          Бил ихэнх цагаа хамдаа өнгөрүүлдэг болохоор ажиглахаас маань өмнө миний хараанд өртөөд байдын…

  • Уриа чинь юу вэ?

–          Шаргуу л ажиллаж чадвал, боломжгүй зүйл гэж байхгүй.

  •  Чи үдэшлэгэн дээр тагтан дээр ганцаараа зогсож байгаа охиныг харвал яах вэ???

–          Би 2 хундага дарс аваад тэгээд уугаад эхлээд согтоно… Дараа нь тэр охины байдлаас л шалтгаална даа (Бусад гишүүд нь инээв хаха)

  • Чи “Хэнтэй гадуур хамтдаа гарах вэ?” гэсэн асуултад Nichkhun2г сонгосон тэр ч бас чамайг сонгосон .

–          Энэ бол иймэрхүү асуултан дээр үнэнээсээ хариулсан анхны хариулт байсан лдаа хаха Nichkhun бусаддаа хамгийн их анхаарал тавидаг нь.

  • Wooyoung-н нууц юу вэ?

–          Тэр бүжиглэж байхдаа үнэн wild харагддаг. Хэдий энэ нууц биш ч гэсэн үнэхээр зэрлэг (Junsu)

Тэр бүгд хуваариа дуусгачаад гэрлүүгээ харичихсан байхад үлдээд бэлтгэлээ хийдэг. Яг өмнө нь өсвөр насан дээрээ байгаам шиг л байдын (Taecyeon)

 

Junho

  • Шалгаруулалтны хамгийн хүнд зүйл юу байсан бэ?

–          Ерөнхийдөө бол, би өөрийхөө зорилгыг л биелүүлэхээр хичээж байсан болохоор миний хувьд лав зугаатай байсан. Хэдий хасагдсан найзуудаа харахад хэцүү байсан ч гэсэн Chansung Taec 2той үлдсэндээ баяртай байсааан.

  • Чи хэзээ өөрийгөө зэрлэг /wild/ байна гэж боддог вэ?

–          Ер нь бол би өөрийгөө тийм зэрлэг гэж мэдэрдэггүй шд. Би яг хонь шиг дөлгөөөхөн хахах.. Би одоог хүртэл дуу үзүүлбэр гэхээр бүхнээ зориулдаг хэвээрээ, гэхдээ  би өөрийгөө тайвнаар нь хадгалж чаддаг. Магадгүй тэр зэрлэг мэдрэмж нь жилийн дараа над дээр ирэх байх

  •  Чиний хувийн уриа?

– Шударга байдал үргэлж ялдаг /эцсийг нь үздэг/. Солонгос хэлэнд “үнэн үргэлж ялна” гэдэг хэллэг байдын тэгээд би өөрөө өөртөө зориулж ийм болгосын.

  • Чи үдэшлэгэн дээр тагтан дээр ганцаараа зогсож байгаа охиныг харлаа. Тэгвэл чи???

–          Эхлээд түүнд зориулж стакан ус аваад ярилцахаар очно. Тэгээд өөртэйгөө хамтдаа алхахыг асууна. Тиймээ бид 2 үдэшлэгнээс нууцаар явна.

  • 2РМ-ийн гишүүн гэдгээрээ хэзээ их аз жаргалтай байсан бэ?

–          Би тэгээд бусад дуучин жүжигчин найзууд хамтдаа өөрсдийхөө зорилгын тухай хамтдаа ярицгаадаг. Би үргэлж бусад гишүүдтэйгээ хамт байгаадаа аз жаргалтай байдаг. Хэрвээ бид ямар нэгэн зүйл дутуу байвал бие биедээ тусалдаг… Эдэнтэйгээ нэг хамтлагт байгаа маань л үнэхээр сайхан.

  • Junho-н нууц юу вэ?

–          Бид хамтдаа гадагшаа /бусад улс орон руу/ явахад тэр дандаа л Ipad-аа авч явдаг. Дуу бичиж найруулдаг байнга. Түүний дууг гэж хүсэл нь үнэхээр гайхамшигтай! (Junsu)

Тэр шүршүүрт орж байхдаа дандаа чанга дуулдаг. (Wooyoung)

 

Taecyeon

  • Чи ихэвчлэн бусдыгаа удирддаг уу?

–          Үнэндээ бол үгүй ээ…  Би эгчтэй болохоор жоохондоо дандаал түүнийг дагадаг байсан. 2РМ-ийн гишүүн болоод энэ өөрчлөгдсөн. Үнэндээ бол би хүн болгоныг удирдмаар л байдаг даанч манай эгч хахаха

  • Чи биеэ хөгжүүлэх дуртай юу?

–          Үгүй ээ, гэхдээ миний бие хурдан булчинждаг. Junho эхлээд хөгжүүлж эхэлсэн анх.. тэгээд Nichkhun Chansung дараа нь БИ.

  • Чи алдартай байхаас айдаг уу? Эсвэл тааламжтай байдаг??

–          Энэ намайг айлгадаг эсвэл үгүй байх нь хамаагүй би их баяртай байдаг. Японд, биднийг мэдэхгүй хүмүүс одоо ч гэсэн маш олон байгаа. Энэ нь анх биднийг Солонгост дебютээ хийж байсан үеийг санагдуулаад байгаа. Би өшөө олон олон хүмүүс бидний тухай мэдээсэй гэж хүсч байна!

  • Чи хэзээ өөрийгөө зэрлэг /wild/ байна гэж боддог вэ?

–          Унтаж байхдаа.. Би унтаж байхдаа дуулдын гэсэн хаха

  • Чиний дараагийн зорилго?

–          Oricon Chart-д нэгдүгээр байранд орох, Tokyo Dome-д тоглолт хийх тэгээд бас KouhakuUtagassen –д оролцох / Энэ нь Японд жил бүрийн Шинэ жилийн өмнөх өдөр болдог хөгжмийн фэстивал юм байна. Энэнд оролцох нь дуучдын хувьд маш том зүйлийн гэнээ/

  • Taecyeon-ы нууц юу вэ?

–          Тэр нүдээ анингуутаа л унтчихдаг, орон дээр байсан байгаагүй хамаагүй. ХАана ч унтах чадвартай нэгэн дээ (Nichkhun)

Тэр ерөнхий хүний оюун ухаан болон түүхийн талаар маш өргөн мэдлэгтэй. Тэр  их сурдаг (Junsu)

 

Заа 2РМ-ийхний тухай мэддэг байсан мэдлэг дээр жоохон ч гэсэн нэмэгдсээн гэж боджийн😀😀

12 thoughts on “Vivi Magazine-д өгсөн ярилцлага #2

  1. thh yost horhon ymaa ogch bga hariult ntr bol taec untaj bhda wild gdge mederdg gne hahah tatlaa woo junho 2 maan ohin nairhad asudalgun bn edr kaka😀

Хариу үлдээх

