Vivi-д өгсөн ярилцлага

vivi.jpg (1024×665)Энэ удаадаа Nichkhun Chansung Junsu 3-хыг орууллаа.. Мэдээг 2pmalways.com-оос авсан шүү🙂 Дараа нөгөө 3-х нь орчуулагдахааар тавьнаа🙂

Nichkhun

Трайний байсан үеүдээс санаанд үлдсэн зүйл?

–          Намайг Солонгосоор ярьж чаддаггүй байхад Taecyeon намайг хүмүүстэй харилцахад тусалж байсан. Жүнсүгээс би дуулах талаар ихийг сурсан, би байнга түүнээс яаж ийм сайн дуулж чаддаг юм бэ? Гэж асуудаг байсан.

Дебют хийхээс өмнөх хамгийн хэцүү зүйл юу байсан бэ?

–          Миний бодлоор би байнга л ууртай, бухимдуу явдаг байсан. Би дуулах бүжиглэх бүүр Солонгос хэлний алийг нь ч мэддэггүй байсан. Яагаад тэд намайг сонгосын бол? Гэж их гайхдаг байсан

Тэр хэцүү үеийг яаж давсан бэ?

–          Чармайлт үр жимсийг гаргадаг.

Тайзан дээр подволкоо урахад ичмээр байсан уу, анх хэзээ урсан бэ?

–          Аанха, ичмээр байсан шүү. Туранхай байхад бол бүүүр ичмээр. Гэхдээ спортоор хичээллээд ирсэний дараа удалгүй өөрчлөгдсөөн.

Чиний уриа юу вэ?

–          “Авах бол өгөх.” Юу ч хэн нэгэнээс авахгүй байсан ч ядахдаа чи хүмүүст өгөх хэрэгтэй. Бид эхлээд хүмүүст өгөх ёстой.

Чамайг зэрлэг /Wild/ гэх үед юу бодогддог вэ?

–          Спортоор хичээллэж байх үедээ би дандаа хэн нэгэнийг ялахыг хүсдэг. Би хожихын тулд шаргуу хичээллэдэг.

n  Nichkhun-ий нууц?

–          Тэр их sweet харагддаг гэхдээ тэр үнэндээ жинхэнэ эр хүн. Саяд ганц тохиох эр хүн дээ (Taecyeon). Тэр эрт унтдаг. Энэнд нь их баярладаг. 1 өрөөнд байдаг байхад тэрнийх нь буянд би эрт орлуугаа явдаг байсан. (Chansung)

Chansung

Чи гадаад төрхөндөө сэтгэл хангалуун байдаг уу?

–          Аанха, би өөрийнхөө харагдаж байгаа байдалд дуртай. (Инээв)… Шалтгаан нь гэж үү? Өөрийгөө үзэн ядах чинь гунигтай биш гэж үү? Эхлээд өөрийгөө хайрлах хэрэгтэй.

Чи 2РМ-д sexy байдлыг илэрхийлдэг, тиймээ?

–          Хаха, би ч гэсэн энэндээ дуртай. Миний бодлоор энэ нь эмэгтэйчүүдийг гайхуулах 1 төрх байх.

2РМ-ийн үзүүлбэрийн аль хэсгийг сайжруулахыг хүсдэг вэ?

–          Ерөнхийдөө бол, бид одоо ч гэсэн бүрэн гүйцэд боловсроогүй л байгаа, гэхдээ би өөрийхөө ярианы чадвар тэгээд бас акробат хийх талаар сайжирмаар байгаа.

Уриа?

–          Өмнө нь “Алдагдалгүйгээр амжилт олохгүй” гэдэг уриатай байсан. Тэгсэн ном уншиж байсан чинь тэнд “Хүмүүс хорвоог муу зүйлээр дүүрэн гэж бодохдоо анхаарал их өгдөг, хүмүүс тэгж боддогын шалтгаан нь энэ хорвоо аз жаргал болон сайхан зүйлүүдээр дүүрэн юм”. Энэ үгтэй санал их нийлсэн тэгээд бодол маань өөрчлөгдсөн. Бас би өөртөө ямар нэг муу зүйл болвол, ухаалгаар сайхан сэтгэлээр хүлээж авна гэж амласан.

Chansung-н хүмүүсийн төсөөлдөггүй харагдах байдал?

–          Тэр их ном уншдаг ялангуяа сэтгэл зүйтэй (psychology) холбоотой.

Junsu

Чи 2РМ-ийн ахлагч уу?

–          Хаха гүүүүү. 2РМ ахлагчгүй. Би main vocalist нь.

Чиний бодлоор хэн хамгийн сайн сайжирсан бэ?

–          Chansung байхаа. Тэр дуулах бүжиглэхдээ тийм сайн байгаагүй анхандаа, гэхдээ тэр их шаргуу хичээллэсэн, тэгээд хамаагүй бүүр хамаагүй сайн болсон.

2РМ-ийн гишүүнийхээ хувьд хэзээ аз жаргалыг мэдэрдэг вэ?

–          Бид дебютээ хийгээд 3н жил болж байна, олон ч хүмүүс бидний нэрийг мэддэг болж. Би 2РМ-ийн гмшүүн гэдгээрээ илүү их өөртөө итгэлтэй байдаг болсон бас хамтдаа өсч байгаа гэдэгтээ… Бас, бид нэг хамтлаг болсон энэ хугацааны туршид бид хүчтэй болсон, бас бие биепээ анхаарал их тавьдаг болсон.Нийтэч байна гэдгийг 2РМ-ээс л сурсан. Бас хүн байх гэж юу байдгийг сурсан гэж хэлмээр байна.

Өмнө нь чи хүмүүст зөвшөөрөгдөггүй зожиг хүүхэд байсымуу?

–          2РМ-ийн гишүүн болохоосоо өмнө, би …. Юугмээр ч юмбдээ… Би хэтэрхий дуугай, бас хөгжилтэй байх аргаа олдоггүй, чухалдуу хүн байсын. Энд би найзуудтайгаа уулзаж, нуувчнаасаа гарсан.

Чамайг wild гэхэд юу бодогддог вэ?

–          Би миний зэрлэг байдал бол миний хүсэл(passion) гэж хэлмээр байна. Хөгжим рүү орчихоороо миний хүсэл бүүр бялхдаг, гэхдээ эдгээр өдрүүдэд би тийм их хөгжимд тэмүүлэлтэй байгаагүйн байнаа гэдгээ мэдрэхээр тийм ойрхон байгаа. Би Immortal Song2 хөтөлбөрт байхдаа, шөнөжингөө төгс дууны найруулга хийхийн тулд суудаг байсан.

Junsu-н хүмүүсийн мэддэггүй байдал?

–          Хөгжилтэй л хүн, сүүлийн үед түүнийг хүний итгэлийг их даахаар хүн гэдгийг мэдэрч байгаа (JUnho)

Ойрын үед тэр өөрийхөө хувь хүний чанаруудаа нээж байгаа… (Taecyeon)

4 thoughts on “Vivi-д өгсөн ярилцлага

Хариу үлдээх

