2PM show Асуулт хариулт

Би өмнө нь энэний хагасыг нь оруулчихаад дараа 7 хоногт нөгөө 3хыг нь гарахаар нь оруулнаа гэж байсан шдээ. Тэгвэл энэ удаад Chan Khun Taec 3хыг орууллаа 🙂

Асуулт: Та үнэхээр 49,5 гадил иддэг юмуу?

– Магадгүй тийм байх шүү. Гэртээ байхдаа би ком дээр сууж байхдаа 1 1ээр идсээр л байдаг. Энэ жоохон аймаар шүү 😀

Асуулт: Та энэ дэлхий дээр юуг иддэггүй вэ?

– Ахиад л хоолны асуулт. Миний туршлагаар миний хувьд идэж үзээгүй мах гэж байхгүй ээ. Би бараг бүх зүйлийг идэж чадах байх.

Асуулт: Та яаж өмсөх хувцсаа сонгодог вэ?

– Өглөө сэрэхэд миний ортой аль нь ойрхон байна, тэрийгээ л өмсдөг. Миний хувцслах мэдрэмж жоохон гаж лдаа. Учир нь би энэндээ нээх анхаардаггүй. Тийм болохоор өглөө харагдсанаа л өмсчихдөг.

tumblr_lpskf8JxXh1qzjfki.jpg (500×335)

Асуулт: Та ном байн байн уншдаг харагддаг, танд хамгийн их сэтгэгдэл үлдээсэн ямар нэг ном байгаа юу?

– Би тийм ойрхон ойрхон ном уншдаггүй шдээ. Одоогийн байдлаар хамгийн сэтгэгдэл үлдээсэн нь Kim Jin-myung-ы “The Rose of Sharon Blooms Again” гэдэг ном. Би Америкт дунд сургуульд байхдаа уншиж байсан юм. Энэ ном надад Солонгос болон Солонгос хэлийн тухай их зүйл заасан.

Асуулт: Nichkhun халуун цаг агаарын эсрэг??

– Өө зөндөө арга байгаа шдээ. Зайрмаг мөс гэх мэтийн хүйтэн зүйл идэж халуунтай тэмцдэг. Солонгосчууд зундаа ихэвчлэн бүлээн мах иддэг гэхдээ би зун зайрмаг идэхийг илүүд үздэг.

Асуулт: Хэлний гоц авъяастан Nichkhun!! Чиний хувьд Тайланд Хятад Солонгос Англи Япон хэлнүүдээс алийг нь сурахад хамгийн хэцүү санагдсан бэ?

– Тайланд хэл хамгийн хэцүү байсан. Энэ  хэлний үг нь бас дуудлага нь их хэцүү. Тайландаас Хятад хэл сурах амархан байсан. Бас Солонгос хэлийг мэдэж байхад Японыг сурахад хэцүү байгаагүй ээ 🙂

 

7 thoughts on “2PM show Асуулт хариулт

  1. wahahah 49.5 yaanaa iim ihuu hahaha aimaar aimar2 ma chan neeree ih iduushu kaka taec yost hainga bn shuu hehehe ma khun bol uhaant lag2 ma.han bugd goy 🙂

Хариулт үлдээх

