2PM SHOW [JUNSU JUNHO WOOYOUNG-н асуулт хариулт]

Асуулт: 2РМ-ийхэн эдгээр өдрүүдэд энтэртайнмэнтийн үндсэн урсгал болох шоунуудад их оролцлоо. Чи бас ингэж боджийн уу?

– Энэ үндсэн урсгал биш гэж бодож байна. Энэ зүгээр л ажил маань. Шоунд оролцох бол миний стил биш. Би зүгээр л дуугаа зохиомоор байна.

Асуулт: Хэрвээ чи найз охинтой байгаад, тэр охин чинь чиний байнга өмсдөг шиг boogie pants өмсдөг бол яах вэ?

tumblr_lpay44GefC1qzjfki.jpg (500×335)

-Энэ маш том асуудлын шалтгаан болох байх шүү. Надад pants өмсдөг олон найзууд байдаг ч найз охиноо хэзээ ч тийм байгаасай гэж хүсэхгүй байна….

JUNHO

Асуулт: Чи эхлээд шүршүүрт ордог уу? Эсүүл толгойгоо угаадаг уу?? Эсүүл шүдээ угаадаг уу??

– Би эхлээд нүүрээ угаадаг, тэгээд толгойгоо, тэгээд шүршүүртээ ордог. Үгүй ээ үгүйн байна. БИ эхлээд шүршүүртээ ороод усаа нээгээд нүүрээ угаагаад үсээ угаачаад тэгэд шүдээ угаадын байна.

Асуулт: ЖҮнхогийн хувьд instant food гэж юу вэ?

– Олоход амархан бас их энгийн зүйл. Хүн болгоны дуртай зүйл

Wooyoung

Асуулт: Юу Wooyoung-ийн зүрхийг догдлуулдаг вэ?

– Бүжиг. Би бүжиглэж байхдаа эсвэл зүгээр л бүжиглэж байна гэж төсөөлж байхдаа бүжиглэж байхдаа би  хамгийн жаргалтай нь гэж боддог.

Асуулт: Сайхан арьсаа яаж арчилдаг вэ?

– Би ахлах сургуульд байхдаа бас 20 хүртлээ ямар ч нүүрний асуудалгүй байсан. Одоо байн байна будалт хийлгэдэг болсон болохоор сайн угааж, чийгшүүлэгч хэрэглэдэг болсон.

 

Заа нөгөө 3х нь дараа долоо хоногт гарахын гэнээ..

13 thoughts on “2PM SHOW [JUNSU JUNHO WOOYOUNG-н асуулт хариулт]

Хариу үлдээх

