[Ярилцлага]Haru Hana Magazine-2PM/Full/

Хару Хана Магазины ярилцлагыг оруулж байна энэ их сонирхолтой…Хүн хүнтэй ярилцсан байгаа…Бүгдийг орууллааа..Хэрвэ та тэдний хөлийн размераас авхуулаад хамгийн үнэтэй авсан зүйлс гэх мэт хөгжилтэй асуултуудыг уншихыг хүсвэл цааш орно уу😀

За Жүнхо-гээс эхлий….

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х. Би байн байн Collin Raye сонсдог. Жазз хөгжим сонсоход үнэхээр сайхан.

А. Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. Хөлийн хэмжээ бол… 27.5cm. Нүдний хараа… би мэдэхгүй ээ. Гэхдээ миний хараа сайн надад шилний хэрэг байдаггүй.

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. iPad.

А. Чиний “Шидэт үг”юу вэ?

Х. Зөвхөн 2PM үүнийг хийж чадна.

А. Take Off-н бүжгийн оргил хэсэг аль нь вэ?

Х. Хялбар хөдөлгөөнүүдийг төлөөлүүлэн хөөргөх

А.Дуртай аниме ?

Х. Doraemon, Hajime no Ippo, BLEACH

А. Хэрвээ чи МВ хийх байсан бол, ямар дуун дээр хийх байсан бэ?

Х. Амгалан тайван дуунд маш этгээд чамин зураг авалтыг МВ-ндээ хийх байсан.

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х. Чансунг. Бид сууж байгаад тэгээд ярилцдаг.Намайг ярьж байх үед тэр толгойгоо дохьдог.

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Надад яг одоо зөвхөн мөнгөний баримт л байна.

Q. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

Х. Түүнд гэнэтийн бэлэг гэхээсээ илүү хэрэгтэй зүйлийг нь өгнө. Би тэрэнд хэрэгтэй байдаг зүйлийг нь санаж бас бодож байгаад, тэр өдөр болгон амьдрал дээр юу хэрэглэдэг билээ юунд дуртай билээ гээд л.

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

Х. Миний дуртай кимчитэй шарсан будаа.

А. Чамд нэг жилийн турш хугацаа өгвөл чи юу хийх вэ?

A. хүмүүсийн хэрэглэдэг бүх л зүйлийг хэрэглэж бас хийж үзнэ…Би тариа тарина ЛОЛ

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

Х. Миний муур. Надад Kkomaenggi гэдэг нэртэй муур байгаа .

А. Ямар дуу чиний сэтгэл санааг хөөргөдөг вэ?

Х. Flo Rida-н “Club Can’t Handle Me”*/сайхан дуу шүү нээрээ :D/

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х. Туршлага.

А. Өөрийгөө 3н үгээр тодорхойлбол.

A. Сэтгэл татам, Ирээдүй, Хайр

За Вүүёонг

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х. Хэдий энэ солонгос роман биш ч гэсэн, би “11minutes” гэдэг номонд их дуртай. Энэ хайрын тухай.

А.Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. 27cm. МИний хараа тийм ч сайн биш тиймээс би нүдний линз хэрэглэдэг. Би яг хараагаа мэдэхгүй ээ яагаад гэвэл эмч маань миний өмнөөс шалгачдын. ЛОЛ

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. Микропон цахилгаан төгөлдөр хуур.

А. Дуртай аниме?

Х. Slam dunk

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х. Би бүх хүмүүстэй ажилийнхаа тухай ярьдаг. Хайрын тухайд…. Надад дурлах цаг алга даа. ЛОЛ

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Надад YEN байхгүй, вон эсвэл доллар. ЛОЛ Би ховор мөнгө хэрэглэдэг. Ихвчлэн кредит картаа уух юм авахдаа хэрэглэдэг.

А. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

Х. Би найз охиндоо хүзүүний зүүлт зүүж өгнө.Би өмнө нь хэзээ ч үүнийг бодож байгаагүй юм байна.

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

Х. Tteokkuk. Миний эцэг эх шинэ жилээр ирээд надад Tteokkuk хийж өгдөг. Хэрвээ миний найз охин аав ээжийн маань оронд хийж өгвөл сайхан байх болно (Tteokkuk бол шинэ жилийн үеэр иддэг солонгосын үндэсний хоол)

А. Чамд нэг жилийн турш хугацаа өгвөл чи юу хийх вэ?

Х. Би ажилаасаа чөлөөлөгдөөд мааш их подволкнууд авна яагаад гэвэл тэд амархан хуучирдаг.

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

Х. Миний сүнсийг хөгжим мэдэрнэ гэдэг нэртэй уран зураг. Би байнга сонгодог машин, хөгжимийн төрлийн зураг эсвэлбайгалийн зурагнуудаар байнга сольдог.

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х. Хэдий би мэмбэрүүдтэйгээ ихэнхи цагийг өнгөрөөдөг ч, бусад найзуудтайгаа уулзахдаа тийм ч сайн биш. Амралт авахаараа найзуудтайгаа уулзхаас илүү амарч өнгөрөөдөг. Найзуудыгаа харахыг их хүсдэг, гэтэл миний цагийн хуваарь их шахуу байдаг.

А. Чамд бусад энтэртайнмэндуудаас дотны найз байдаг уу?

Х. Би SNSD-н  Taeyeon дотно болсон яагаад гэхэр 2уулаа нэг ТВ-н хөтөлбөрт ордог байсан.

А. Dream High-д IU-г үнсдэг хэсэг тэр үеийн сэтгэгдэл ?

Х. Найруулагч түүний уруул дээр үнсхийг надаас асуусан гэхдээ би хүчтэйгээр эсэргүүцсэн. Бид 2 2уулаа маш их ичиж байсан. ЛОЛ

А. Онцгой FACE-WASH-с яриач.

Х. Энэ миний санаа байсан. Миний бодлоор жинхэнэ амьдрал дээрхи байгаа царайгаа харуулбал дэнүүдэд их таалагдана гэж бодсон..

А. Өөрийгөө 3н үгээр тодорхойлбол

Х. Загас, Хэмнэл, Вүүёонг

Чансунг

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х. Buhwal-н “Үзэсгэлэнт Үнэн”. Энэ нилээд хуучны дуу, гэхдээ үнэхээр сайхан.

А.Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. Хөлийн хэмжээ 28.5cm . Нүдний хараа 0.7-0.8.

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. Урьд нь би хэн нэгэнд зөөврийн компьютер бэлэглэж байсан. Үнийг нь санахгүй байнаа.

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х. Би бүгдэдтэй нь ярьдаг.

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Надад их мөнгө байхгүй ээ. ЛОЛ

А. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

A. Би  тийм ч итгэлтэй биш байна яагаад гэхээр одоо байхгүй байгаа шүү дээ. Миний бодлоор би тээнд өдөр болгон амьдралдаа хэрэглэдэг зүйлийг нь өгнө.

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

A. Би мах маш их иддэг, гэхдээ ямарч хоол хийж өгсөн би маш баярлах болно.  ЛОЛ

А. Чамд нэг жилийн турш хугацаа өгвөл чи юу хийх вэ?

Х. Үнэндээ, юу ч бодоогүй л байна. ЛОЛ Би номын тавиур зохион байгуулахыг хүсэх байх байсан

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

Х. Мэмбэрүүдийн толгойны зураг. ЛОЛ

А. Ямар дуу чиний сэтгэл санааг хөөргөдөг вэ?

Х. Def Leppard-н “Hysteria”

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х. Миний бодлоор нөхөрлөл яагаад гэвэл би өөрөө өөрийгөө л тойроод байдаг.

А. Хэрвээ чи МВ хийх байсан бол, ямар дуун дээр хийх байсан бэ?

Х. HEARTBEAT-н драма хувилбарын зураг авалтыг хийнэ.

А.Дуртай аниме?

A. ONE PIECE, Dragonball, Kiseiju

Q. Хэн нэгэнд цэцэг илгээх байсан бол ямар цэцэг илгээх вэ ?

A. Gypsophila.

/бас цагаан өнгөтэй байдаг юм байна😀 /

А. Dream High дахь үнсэлтийн хэсгийн сэтгэгдэл ямар байсан бэ?

Х. Уул нь тэврэлт гэж төлөвлөсөн байсан гэхдээ найруулагч үнсэлт болгож өөрчилсөн. Үнэхээр сандармаар байсан, гэхдээ сайн хэсэг болж чадсан.

А. Мэмбэрүүдийн сайн тал?

Х. Вүү- Тэр их сэргэлэн. Жүнсү- Түүнд онцгой бэлэг заяасан/хоолойг нь хэлу байгаа байх ххэ/. Никхүн- Тэр их ухаалаг. Жүнхо- Тэр үнэхээр эр хүн шиг/кяааааа хаха/. Таек- Тэр их нөхөрсөг.

А. Өөрийгөө 3н үгээр илэрхийлбэл?

A. Гялалзсан, Харанхуй, Нийлмэл/ ? хэхэ/

Жүнсү

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х. Би уншиж байсан номныхоо нэрийг мартчихжээ… Ah! Олчихлоо! Номны нэр нь “A Lover’s Discourse: Fragments” (Жинхэнэ нэр нь/эх нэр нь/ “Fragments d’un discours amoureux” by Roland Barthes) TЭнэ түүх их энгийн, гэхдээ надад хэн нэгэнд дурласан байх үеийн сэтгэлийн санагдуулдаг.

А.Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. Хөлний хэмжээ 27.5cm. Нүдний хараа 0.3~ 0.2. Би ихэнхидэ линз хэрэглэдэг, гэхдээ одоо бол зүүгээгүй. Би жоохон л харж байна.

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. Энийг тийм үнэтэй гэдэгт итгэлгүй л байна, гэхдээ миний бодлоор дуучин болсоор анхны цалингаараа аав ээждээ авж өгсөн бэлэг маань хамгийн үнэтэй нь.Би хос гутал мөн түрүүвчийг аавдаа харин ээждээ цүнх бас түрүүвчтэй авж өгж байсан. Миний ээж намайг 8настай байхдаа өгч байсан түрүүвчийг маань хэрэглэж байсан хэхэ./хамгийн гоё бэлэг ямар сэтгэл хөдөлмөөр юм бэ хэхэ /

А. Чиний “Шидэт үг”юу вэ?

Х. Хожицгооё!

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х. Бид бүгдээрээ ярилцдаг. Гэхдээ хэрвээ хайрын тухай асуудал бол, би тэр өрөөнд байгаа хэнтэй ч хамаагүй ярина. Гэхдээ хэзээ ч энэ тухай ярьж байгаагүй ээ өмнө нь. ЛОЛ

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Би бэлэн мөнгө байнга авж явдаггүй. Oh, хүлээгээрэй. Надад ₩1000.000-н тэтгэлгийн чек түрүүвчинд маань байгаам байна. ЛОЛ

А. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

Х. Том чихмэл баавгай. Даана ч найз охингүй лдээ. ЛОЛ/гэхдээ миний зохиол дээр бичсэн шиг кяаааа😀 /

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

Х. Tteokbokki

Q. Хэн нэгэнд цэцэг илгээх байсан бол ямар цэцэг илгээх байсан бэ ?

Х. Ягаан сарнай

А. Чамд нэг жилийн турш хугацаа өгвөл чи юу хийх вэ?

Х. Жилийн амралт…. би тоголсымаа! ЛОЛ Би 100% даавуун подволкнууд авмар байна.

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

Х. Миний дуртай брэнд, Original Fake-н зураач KAWS-н зураг. МИний дуртай нь энд японд бас хэдэн дэлгүүр нь байдаг.

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х. Хэлэх зөндөө зүйл байна. ЛОЛ Ah, надаа ус дутагджын! Надад миний ууж чадах хэмжээтэй ус хэрэгтэй байна. ЛОЛ

А.  Oneway мөн бусад одуудтай “Jun.K” гэдэг үүднээсээ хөгжим зохиох ямар байсан бэ?

Х. Би үнэхээр баяртай байсан! Яг л мөрөөдөл биелж байгаа мэт, учир нь би үргэлж ийм зүйл хийхийг мөрөөддөг байсан. Япон хэлэндээ сайн болохоор хайрын дуунууд бичих болноо.Одоогоор 2PM-н дуунууд дээр ажиллаж байгаа, тиймээс үүнийг хүлээж байгаарай!Би зарим бүжгийн болон баллад аянууд хийж байгаа.

А.  Jun.K-н [K] онцгой утга илэрхийлж байгаа юу ?

Х. Энэ нь Kim Junsu-н [K] /хаха мэдсиймаа/

А. Өөрийгөө 3н үгээр илэрхийлбэл?

Х. Хөгжим, анагаах техник, этгээд….ЛОЛ

Никхүн

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х. Paulo Coelho-н “Like the Flowing River” гэдэг ном . Өмнө нь би энэ тухай жиргэж байсан, Маш их таалагдсан.

А.Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. 28cm. Би үнэхээр хараагаа мэдэхгүй, гэхдээ надад шил зүүх шаардлага байдаггүй. НАмайг хараагаа шалгуулж байхад эмч тэднийг хэрэггүй гэж хэлсэн. ЛОЛ

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. Ээждээ цүнх өгсөн. Өөртөө бол үнэтэй брэндийн зүйлс авдаггүй лдээ хэхэ, Бэлэг болгож бол авдаг. Би дэлгүүрээр ховор ордог яагаад гэвэл завгүй бас нээх сайн зүйл сонгож чаддаггүй.

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х. Би бүгдэнтэй нь ярилцдаг, мөн ямар асуудлаасаа хамаарна лдаа хэхэ.

А. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

Х. Би гоёл чимэглэл сонгоно, гэхдээ илүү гэнэтийн бэлгэнд дуртай, тиймээс үүний дараа түүнийг илүү их мэдэх байх. Би бас гадаад явж байх үедээ юм авж өгмөөр байдаг. Би Викториагын төрсөн өдрөөр ороолт авж өгсөн.

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

Х. Өөрийнхөө луртай зүйлээ л хийгээсэй гэж хүсэж байна. Хэрвээ амтгүй болвол,  би бүгдийг нь дуусгана гэдэгтэ итгэлтэй байна./яааааааа лайтай хэхэ/

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Би бэлэн мөнгө авж явдаггүй лдээ. Ихэвчлэн карт хэрэглэдэг. би 6000 вонтой байсан ч надад хамаагүй ээ (такси барих). ЛОЛ

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

Х. далайн зураг. Харахад сайхан байдын.

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х. Би тайзан дээр илүү мэргэжлийн болмоор байна. Би дуулах бүжиглэх арга барилдаа хангалттай сайн болоогүй л байна.

Q. Чи өөртөө ямар үгийг хадгалж явдаг вэ?

Х. Надад байнга роман туужын гайхалтай үгнүүд явдаг нэг нь . “Сайн хүн байх гэж бүү хичээ; Цаг үргэлж сайн хүн байх хэрэгтэй.”

Q. HeartBeat-н бүжгийн тухайд

A. Үргэлж тайзан дээр гарж ирэх болгонд, бид ямар нэгэн онцгой зүйл хийхээр төлөвлөдөг. Бид тайзан дээр гарахаасаа өмнө ярилцдаг. Миний бодлоор бид анх удаа тайзан дээр иргэлт хийсэн дуучид болсон байх.

А. Чи жүжиглэхд сонирхолтой юу?

Х. Б үргэлж жүжигчин болхыг хүсдэг. Миний анх удаа драма дээр гарж буй хэрэг байсан. Надад жүжиглэхэд суралцах цаг байгаагүй, гэхдээ би кино үзэнгээ жүжиглэхэд суралцаж байсан. Би ирээдүйд жүжиглэх тал дээрээ хичээх болноо, яг Таекёон шиг.

А. Өөрийнхөө оролцсон хэсгийг үзсэн үү?

Х. Тиймээ үзсэн. Үнэхээр богинохон зураг авалт байсан. LOL Дараа нь тийм ч сайн байгаагүй, 40минутын дараа зураг авалтаа дуусгаад би эмнэлэгрүү явсан. Миний бодлоор тэр биенд минь сайн байсан байх. ЛОЛ

А. Өөрийгөө 3н үгэнд илэрхийлбэл?

Х. Эрэгтэй, Хүсэл , Шудрага

Таекёон

А. Сүүлд чамд сайшаагдсан ном кино эсвэл хөгжим байна уу?

Х.  “Love and Other Drugs” гэдэг кино онгоцонд явж байхдаа үзсэн. Энэ түүх ихэвчлэн хайрын тухай гардаг. Зүрх өвтгөмөөр байсан шүү.

А.Чиний хөлийн хэмжээ нүдний хараа?

Х. Хөлний хэмжээ гэвүүл 28 cm.Хараа… муу. LOL би ихэнхидээ шил зүүдэг, гэхдээ өнөөдөр бол линз зүүцэн хэхэ.

А. Сэтгэл санаа тавгүй байгаа үедээ аль мэмбэртэйгээ ярилцдаг вэ?

Х.Би тэгж тусгайлан хүмүүстэй ярилцдаггүй…. Хэрвээ ярилцах болуул Никхүнтэй ярилцах байх. JYPE-д ирсэн цагаасаа , бид нэг өрөөнд байж,бас англиар ярилцдаг.

А. Чи түрүүвчиндээ одоо хэдэн төгрөгтэй байна?

Х. Надаа мөнгө байхгүй ээ. НАдад солонгос мөнгө байхгүй, жоохон япон мөнгө л байгаа, гэхдээ бас яг хэд гэдгийг нь мэдэхгүй байнаа. ЛОЛ

А. Чамд нэг жилийн турш хугацаа өгвөл чи юу хийх вэ?

Х. Гоймон!!

А. Чи найз охиндоо юу өгөх байсан бэ?

Х. Хүзүүний зүүлт. Гэхдээ тэрний зүүх эсхийг би мэдэхгүй байна лдаа хэхэ.

А. Найз охин чинь ямар хоол хийж өгөөсэй гэж бодож байна?

Х. Тэр надаа юу ч хийж өгсөн би маш их баяртай байх болно.

А. Чамд юу дутагдаж байна гэж бодогддог вэ?

Х.Одоо ингэж их хичээж байгаа болхоор ирээдүйдээ санаа зовж байна. Миний бодлоор би тэсвэр алдаж тэгээд завсарлах байх.

А. Ямар дуу чиний сэтгэл санааг хөөргөдөг вэ?

Х.  2PM-н нэг дуу бий ; одоохондоо гараагүй байгаа учраас би хэлж чадахгүйнээ .Тийм болохоор хүлээж байгаарай.

А. Хэрвээ чи МВ хийх байсан бол, ямар дуун дээр хийх байсан бэ?

Х.  DSCS-н MV би үүнд хартай/Don`t Stop Can`t Stop/ .

А. Чиний гар утасны дэлгэцний зураг чинь?

H.  Dream High-н ажилчид мөн жүжүигчидтэй авхуулсан зураг.

А. Хамгийн үнэтэй худалдаж авсан зүйл чинь юу вэ?

Х. Зөөврийн компьютер.

А. Dream High-н сэтгэгдэл?

Х. Би үнэхээр баяртай байсан. Гэхдээ маш завгүй байсан учраас бараг унтдаггүй байлаа, гэхдээ тэгж ядарсаны эцэст сайн болсон. Сүүлд нь би их тайван бас баяртай байсан.

А. Үнсэлтийн хэсгийн хувьд?

Х. Аймар эвгүй байсан. Би их ичжийсан, гэхдээ Сүзи сайн хэсэг болгохын төлөө их хичээж байсан.

А Өөрийгээ 3н үгээр илэрхийлбэл?.

Х. Гялалзсан, 2PM, 24

Ёоооох ингэж дуусах гэж энийг өчигдөр бараг 3н цаг хийсэн байна шт тутутут лол таалагдсан биздээ😀

WE SUPPORT DAeSUNG!!!CHEER UP MAN!

19 thoughts on “[Ярилцлага]Haru Hana Magazine-2PM/Full/

  1. Manai hed chin ymar huurhun yum be LOL ^_^
    BLEACH yostoi goe huuheldei shuu Junho durtai bgaa n ymar goe we. Manai Junsu Wooyoung 2 budaanii boowond ih durtai yumaadaa. Manai hed bugdeeree l hairiig chuhal gj boddog huurhun shuu🙂
    Ingej ih hicheel zutgel gargasan Nichkhundee bayrlalaa.^_^

Хариу үлдээх

