[ЯРИЛЦЛАГА]Jay Park-Би 2 жилийн дотор америкийн зах зээлд дэбүтээ хийж чадна+Тэр хэзээ гэрлэх бол?

За ойрд Жэе-н мэдээнүүд бараг гарахгүй байгаа гарсаныг нь би бусад мэдээнүүдтэй нэгтгээд хүргэж байгаа шүү дээ Жэе-н мэдээг хийхээ болиогүй шүү дээ!!!зарим нэг хүмүүсээ хэхэ Юу боллоо гэж хийхээ болих вээ дээ…За тэгээд би бараг ярилцлага оруулдаггүйн байна лээ штээ бодоод байсан одооноос оруулж байнаа….

Энэ яг асуулттай бишээ ядаж байтал гэхдээ ямар ч байсан орчуулаад орууллаа….

2 жилийн дараагаар иргэн ирсэн тэрээр TAKE A DEEPER LOOK албомоор иргэн ирсэн.Мөн дэбүт STAGE-ээ хийсэн тэр өдрөө ялсан энэ бол бараг гараад байдаггүй амжилт байлаа…Тэрээр тухайн үедээ өөрийнхөө сэтгэл хөдлөлөө 100 гаргаж чадаагүй…

Энэ удаа би өөрийнхөө хүссэн зүйлийг л хийсэн, мөн тэр дуунуудыг яавал хүмүүст хүрэх сайн болох гэх зэрэг дээр ажилласан.. Энэ 7н дууны үгийг бүгдийг нь би зохиож мөн 6дууны бичлэгний ажил дээр оролцсон.Албомны бүх л зураг болон MV-нүүдийн бүхэл зүйлд би анхаарал тавьж оролцсон. Би зөвхөн од гэдгээрээ биш дуучин мөн дууны үг зохиогч гэдгээрээ иргэн ирсэндээ сэтгэл хангалуун байгаа.

Хүмүүс маш хүнд хэцүү цагийг туулж замийн төгсгөлд хүрдэг харин түүнээсэ түрүүлж хүрсэн хүмүүс нөхцөлгүй байдлаар өөрчлөгддөг.Яг л найзуудыгаа танихгүй мэт эднийг үл хайхрах гэх мэт Харин Жэебом-н хувьд энэ нь…

Би сонсоон үүний тухай од болсон хүмүүс гэнэт өөрчлөгддөг гэж.R&B Hip Hop хөгжимд би үнэн сэтгэл зүрхнээсээ ханддаг гэж итгэдэг.Бага байхаасаа энэ хөгжимийг чин сэтгэлээсээ сонсож эхэлсэн.Энэ бол миний амьдрал.Мэдээж Dok2 мөн the Quiett гэх зэрэг найзууд миний хажууд байгаа нь үнэхэр том тус болсон.

САйн түнштэй уулзах, эсвэл одуудтай, эсвэл том аз авчирсан уулзалт ч гэдэг юмуу. Ялангуяа тэр уулзсан хүн тань таний бодолтой яг л адил байж нэг хүн шиг бодож чаддаг бол…

Нэн чухал зүйл бол тэдэнтэй найз байх явдал юм.Би Ne-Yo Musiq Soulchild гэх зэрэг хүмүүстэй уулзаж байсан.дэлхийн хэмжээний хүмүүстэй уулзах нь их завшаантай хэрэг шүү дээ хэрвээ тэдэнтэй найзууд биш бол хамтарч ажиллана гэдэг бол байж боломгүй хэрэг байх миний бодлоор.Үнэндээ би солонгос хип хоп-г нээх сайн мэддэггүй байсан лдаа.Миний бодлоор ганцхан Tiger JK -г л мэддэг тэгээд л болоо.Харин дара нь би найзуудтайгаа улзахад тэдний пэн болж дараа нь хамтарч ажиллахыг хүссэн.Dok2, The Quiett гэх зэрэг найзууд маань.

Маркетингийн ауудал дээр…

Надад нэг л бодож явдаг зүйл энэ асуудал дээр.Надад сайхан машин авж унах эсвэл том байшин худалдаж авах, өсвэл өөр зүйлс худалдаж авах гэх мэт бодол байхгүй.Зүгээр л миний эргэн тойронд амьдарч байгаа хүмүүсээ жаргалтай бас сайн амьдруулхыг хүсдэг.Яг л найзуудтайгаа хамт хөгжилдөөд, эцэг эхээ санааг нь зовоолгүй, мөн миний дүү хүссэн тоглоомоо эсвэл өөр ямар нэгэн зүйлээ авдаг тийм л амьдрал.Энд ямар ч юманд шунасан сэтгэл байхгүй.

Түүний амьдралд олон эрмэлзэлүүд байдаг.Тэрээр америкийн зах зээлд уруудах мөн өсөх гэсэн олон эрмэлзлүүд байгаа.Жэебом 2жилийн дотор америкийн зах зээлд гарна гэсэн эрмэлзэл тавьчихаад байна/бодож байгаа тиймэрхүү утгатай хэхэ/

Үнэндээ бол би итгэлтэй байгаа.Миний бодлоор хэн нэгэн одтой хамт уран бүтээл хийх чиг хандлагыг судлах promotionууд хийх гэх зэрэг нь чухал зүйл биш.Миний бодлоор энэ бол чин сэтгэл шудрага зам.хэрвээ америкт уран бүтээлээ хийх юм бол үүнийг би чин сэтгэлээсээ хийж чадна.Би багаасаа поп дуунууд сонсож байсан болхооор тэдний зүрх стгэлээ дуундаа зориулдагыг мэднэ.Би репээ анх англи хэл дээр бичиж байсан бас би аль хэдийнээ америкт менежэртэй болчихсон байгаа.Хэл бол яалтчгүй чухал зүйл.энэ үнээн би сэтгэл зүрхээ давах хэрэгтэй байгаа.2 жил, үүнийг урт хугацаа гэдгийг нь харж байна.Гэхдээ минйи бодлоор энэ хангалттай

Түүний хөгжимийн мэдрэмж хүчтэй байсан…

хөгжимийн зохиолч продюсэрийнхаа хувьд би U-Kiss-н шинэ албомн дээр ажилласан/одоо ойлголоо яагаад тийм дотно байсныг/  мөн би удахгүй тоглолт тавина.Би одоогын байдлаар маш олон дууны үг биччихсан байгаа тийм ч учраас 2дох албом маань маш хурдан дуусах байх.Үнэндээ надад киноны зураг авалттай цагийн хуваарь их байгаа.Би жоохон бухимдуу байгаа яагаад гэхээр цагийн хуваариас болоод надад хөгжимд зарцуулах цаг бараг гарж өгөхгүй байгаа болохоор.Ажилууд маань бүрэн дууссан цагт миний сэтгэл уужрах байх/инээв/

Тэр хэзээ гэрлэх бол…

12 жилийн дараа би 37той байна/солонгос насаар/.Тэхээр миний бодлоор би 12 жилийн дараа гэрлээд 1 эсвэл 2 хүүхэдтэй болоод жаргалтай амьдрах байх.

за бонусанд хөгжилтэй яриа😀

миний үүдний шүд их том яг л туулайных шиг.Миний үүдэн шүднүүд үнэхэр том шүү хаха.

за иймэрхүү товч бөгөөд тодорхой хариулттай ярилцлага байлаа…Таалагдсан мөн жэе-н хэтийн төлөвлөгөө гэх зүйлүүдээс мэдээлэл авж чадсан гэж найдаж байна😀

маргааш чадвал өнөөдөртөө багтааж 2ПМ-хны сонирхолтой ярилцлагыг оруулнаа

WE SUPPORT DAESUNG!!!CHEER UP MAN!

16 thoughts on “[ЯРИЛЦЛАГА]Jay Park-Би 2 жилийн дотор америкийн зах зээлд дэбүтээ хийж чадна+Тэр хэзээ гэрлэх бол?

  1. wow yamar goy yum be vneher uhaalag bas hudulmurch yo bvr heleh ch vg alga setgel hudluud. Bi iim l jayd hairtai ma jay zaawal amjiltand hvrch az jargaltai amidarch chadnaa bi yu yunas ilvv itgej bna. boldog bol ene horwoogiin bvh l az jargaliig jayd beleglehiig hvsej bn. Park Jaebuma fighting chi min chadnaa. bas neg hvnd bayrlalla gj helkv bol bolku bh Nichkhuna maash ih bayrlalla chi bhgui bsan bol ingej jay ilvv ihr medej chadku bsan bh chi hamgiin sain ADMIN shv amjilt^_^. kk aimar ih yum bichjilee sorry.

    • харин тийн хийх юм их байдаг юм байгаа биздээ ххэ…Чи минь хаагуур сэтгэл санаа унаад л яваад байгаамдээ одоо жоохон өөдрөг бай ок хөгшөөн😀

Хариу үлдээх

