[ЗОХИОМЖ] “Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол” Хэсэг 8-Жаргалтай Эхлэл

хэсэг 7-г ийшээ орж уншина уу 

За эхэлцгээе😀

Тэр чамайг тэвэрсэн хэвээр явна… гэхдээ бага багаар түүний тэврэх суларч байлаа… Чи дотроо хэн нэгэн надад туслаачдээ би маш их айж байна…Яагаад яагаад чи байхгүй байгаа юм бэ гэж бодох зуур нулимс чинь урслаа яагаад гэвэл чи маш их айж байв…

Гэхдээ чамд аз дайрлаа юу вэ гэхээр тэр бүр согтсондоо болоод чамайг налав чи ч боломжыг ашиглан түүнийг сандал түшүүлж тавиад гэрийнхээ зүг хар хурдаараа нулимсаа урсган гүйж гарлаа….Гүйгээд л гүйгээд л чиний зүрх ямар их айсныг чамаас өөр хэн ч мэдэхгүй үнэхээр их чичирч, нулимс урсана….гэрийнхээ тэр хавьд ирээд яг л агааргүйдэж байгаа мэт амьсгална доош харан гэрлүүгээ алхав…гав ганцаарахнаа зихүүн даасан энэ шөнө…гэрийнхаа босгыг давах гэж байтал хэн нэгэн дуудах шиг болов чи ч айсан хэвээрээ байсан болохоор хурдан орох гэтэл дахиад л дуудав чи айсан хэвээрээ иргээд харвал найз залуу чинь зогсож байлаа!!!

Чи түүнийг хараад л нулимс дахиад л чинь урсав гүйж очоод түүнийг тэвэрч аваад

Чи-Чи муу өөдгүй амьтан яагаад одоо ирж байгаа юм…Би түрүүн золтой л айсандаа үхчихсэнгүй…юу болсоныг мэдэж байна уу би ингээд л чинийх биш болчих юм байхдаа гэж зөндөө айсан үнэхээр их айсан одоо ч гэсэн айгаад байна гээд уйлаад л байв

Найз залуу чинь үнэхээр шоконд оров эхлээд юу болсон юм бол гэж яах аргагүй толгойнд нь бууж ирэв гэхдээ чамайг мэдээж тайвшруулхыг оролдлоо….

Жэе-Хөөе яагаад уйлаад байгаа юм бэ?Намайг хараад баярлаад уу??? Гэхдэ айсан гэдэг чинь юугсэн үгийм надаа хэл лдээ гуйж байна хурдалаа уйлхаа болиод эхнээс нь яриад өг!!!

Жүнсү-Хүүе чи чинь яаж байнаа…Тийм их санасан юмуу…тэгээд санахад айх юм юу байсын…гэхдээ нэг юм болсон юм шиг юм байна тиймүү за тэгвэл эхлээд сонсы дараа нь цуг уйлсан ч болно шдээ😛😛😛

Жүнхо-Тэр их л урвагар болчихов би дандаа л чамайг уйлуулж байх юм би тийм муу хүн юм байхдаа уул нь хэзээ ч уйлуулахгүй гэж өөртөө амласан юмсан…Зүгээр л шууд хараад уйлахгүй тиймээ baby юу болсон юм…хэн нэгэн айлгасан юмуу?? Алив лдээ хэлээд өг би ч гэсэн уйлахнээ L

Никхүн-Минийх биш гэдэг чинь юу гэсэн үг юм бэээээээ??? Би ч гэсэн гомдлоо шүү!!! Минийх биш хэнийх юм бээ L юунаас айсын яагаад уйлаад байгаам бээ L L тэр ч гэсэн гомдолж эхэлж байх шиг байна шүү…

Вүү-Айн?Айсааан намайг хараад уу??? Арай үгүй байх тэ жоохон инээгээд заза би инээхгүй ээ ямар нэгэн юм болоод уйлсан юм шиг байна тэ.. юу болсын хэлчих тэгүүл би ойлгоно штээ ингээд уйлаад байхаар чинь үнэхээр хэцүү байна!!!Аливээ baby хэл лдээ!!! Бухимдаж байгаамуудаа манай Донгдонг чи ч хэрдан хэлэхгүй бол болхоо байх нь дээ😛

Чан-Би яагаад өөдгүй амьтан болдым би хүн шдээ амьтан биш :p чи дээшээ харахад зазазаз би тоглохоо болилоо гэхдээ нээрээ ямар нэгэн юм болсон юмуу???Хэн юм хажуу айлийн чинь хүүхдүү ЛОЛ надад хэл би очоод….яахчгүй лдээ хэхэ гэхдээ надаа хэлчих лдээ яагаад айсын L

Таек-Би яасан юм бэээээээ аааааааавүүү чинжа хүүхэд шиг гомрохсоноо гэнэт ууртайдуу яагаад минийх биш гэж? Юунаас айсан гэж? Юу болсон юм бэ? Би юунаас оройтсон юм? за яг одоо хэл би чадхаараа зохицуулнаа амлий одоо хэл лдээ бас битгий уйл лдаа гуйя baaaaaby L

Чиний энэ байдлыг харсан найз залуу чинь ч гэсэн чиний араас орчихлоо ЛОЛ

Чи түүнд бүгдийг гэрээсээ гарсанаасаа эхлээд ярилаа чамайг үнсэх гэсэн дагуулж явсан гээд л тэр маш анхааралтайгаар нэг ч үг үлдээлгүй бүгдийг сонсов…Эцэст нь тэр үнэхээр шантарсан царайтай болчихов тэгээд….

Жэе-аан тэгвэл……тэгвэл…..тэгвэл нөгөө чиний их айсан чинь ийм байсан юмуу? Тиймээ би оройтсон юм байна чинийхээ дэргэд байж хамгаалж чадаагүйдээ уур хүрч байна!!Би ч гэсэн бусдийн адил өөрийн бүсгүйгээ хамгаалмаар байна яагаад DAMN IT!!! Намайг уучлаарай baby ядаж замдаа явж байхдаа залгасан бол юу болж байхыг мэдэх байсан юм байна…НАмайг уучлаарай дахиж чамайгаа айлгахгүй ээ за одоо тайвшир би хажууд чинь байна шдээ гээд бүдэг инээмсэглэлээ….

Жүнсү-Тэрний уур үнэхээр их хүрсэн бололтой их бухимдсан харагдаж байна…тэр тэр хүнийг чи хаана орхисон юм..би яг одоо очмоор байна гэхэд чи гайхан хартал…яг үнэндээ өөртөө маш их урам хугарч байна юу гээч ямарч эр хүн найз охиноо над шиг ингэж орхихгүй байсан байхдаа…Би үнэхээр муу найз залуу юм тиймүү гээд чамайг тэврээд гэхдээ одоо дахиж шөнөөр ганцааранг чинь явуулахгүй ээ энийг л амлаж чадна намайг уучлаарай baby…

Жүнхо-Алив нааш ир гээд тэврэв…Жаахан л…жаахан ингээд байчих тэхүү…Яг одоо чиний царайг хармааргүй байна…Бишээ харж чадахгүй байна…Яаж ийм хөөрхөн найз охиноо ингэж айхад нь хажууд нь байж хамгаалж чадаагүй байж харах юм бэ….Би үнэхээр муу хүн тиймээ битгий үгүй гэж хэлээрэй би мэдэж байна…Намайг уучилна биздээ…юу ч болсон одооноос хамгаалах болно яагаад гэвэл чамд миний зүрх байгаа шдээ хэхэ…

Никхүн-Тэр чамруу арай гэж харна…тэгсэнээ гэнэт яах гэж ганцаараа явж байгаа юм бэ…тэр хүмүүс ч гэсэн яасан өөдгүй юм бэ жинхэнэ өөдгүй амьтад чинь тэд байна даа тэгээд явж байхад туслахчгүй…аргагүй дээ туслах байсан хүн нь би байсан тиймээ… Энэ удаа намайг ганцхан удаа уучилаач..би дахиж ингэж алдаа гаргахгүй хэзээ ч!!! Битгий ай би хажууд чинь байна дахиж ганцааранг чинь явуулахгүй

Вүү-Чамайг тэвэрсэн юмуу…Үнсэх гэсэээээн??? Яадаг муу өөдгүй новш вэ?айгүү би юу хэлчихвээ уучлаарай😀 гэхдээ чамд өөр хүн хүрсэн юм байна тэ!!! Чамайг тэврээд авав…Чи гэнэт байсан болохоор цочиход надаас өөр хүн хүрэхэд би хамгаас дургүй чи ганцхан минийх болохоор тэр…Хэн ч байсан надаас өөр хүн хүрэх ёсгүй тийм биздээ ганцхан минийх тийм биздээ…Гэхдээ энэ бол миний алдаа би хамгаалах ёстой байсан намайг уучлаарай…Өөртөө их урам хугарч байна… L гээд урт санаа алдана…

Чан-Тэгээд үнсүүлээгүй тэ…үнсүүлсэн ч зүгээрээ зүв зүгээр байгаад чинь л баярлы…бурхан минь өнөөдөр ямар муухай хар өдөр вээ ажил чгэсэн аймар хуцүү байсан…baby-тэгэ хамт байж чадаагүйд уучлаарай би хурдан дуусах гэж чадах чинээгээрээ л хичээсэн…ийм юм болж байсан гэдэгт итгэж чадахгүй нь хэрвээ би байсан бол ингээд ингээд гээд зөндө олон цохилт үзүүлэв хэхэ…Чиний нүүрэнд инээмсэглэл тодорлоо Харж байгаа биз би хэдий хамгаалж чадагүй ч гэсэн дараа нь иргээд л инээлгэж байна тиймээ J намайг уучихсан уу😀 гэхдээ хэрвээ тэр муутай таарах юм бол ингээд ингээд гээд дахиад л эхэллээ…😀😀

Таек-Манай карисма яасан бол….Тэр их тайван байлаа чамайг тайвшруулхыг оролдоно…Сайхан сайхан үгнүүдийг урсгана…гэхдээ дотроо шатаж үхэх гэж байв яг л ингэж бодно-Намайг уучлаарай намайг уучлаарай тэр муу новшийг барьж аваад уучлалт гуйлгуулахсан даана ч одоо явчихсан байхдаа Чан-н муураар бариулаад ирэхгүй юу гээд л цаашаа олон тэнэг ч гэмээр аймар ч гэмээр зүйлүүдийг бодно хаха…эцэст нь сэтгэлийн үг….Би мэдэж байнаа би хамгаалах ёстой байсан угаасаа ч ёстой гэхдээ энэ удаа чадаагүй байж болно харин цаашдаа би үргэлж чамайгаа хамгаалах болно за!!! Хэнийг ч чамдаа хүргүүлэхгүй хэнийг ч зөвхөн би л үнсэж тэвэрж болно тийм биздээ..өөр хэнийг ч хүргүүлэхгүй….

Найз залуугын чинь үгс чиний айдсыг багахан ч гэсэн дарж чадлаа…одоо ингээд гэртээ ороод ганцаараа гэхээр нэг л аймаар ч юм шиг дахиад л тэр танихгүй хүн харагдана…Та 2 зөндөө олон зүйл ярив зайрмаг иднэ хэхэ…Бүхнийг иргүүлсэн шөнө байлаа…Цаг дэндүү орой болжээ 3 цаг шөнийн өглөө тэр ажилтай шүү дэ!!! Тэр чамайг сайхан амраарай гээд явах гэтэл чи цамцнаас нь татаад

Чи-Өнөө шөнө надтай хамт хонож болохгүй юмуу…Би яг үнэндээ хэхэ…ганцаараа хонохоос айгаад…тэгээд нөгөө юу лдаа хэрвээ чи болохгүй бол зүгээрдээ би бамбаруушаа тэврээд л унтчихий хэхэ гээд ичингүйрэн хэлэв…

Чиний 2ПМ-н найз залуу жоохон балмагдсан ч гэсэн чамтай хонохоор болов та 2 орондоо орон хэвтлээ тэр хувцастайгаа чи унатлагныхаа хувцастай… Чи ч бараг л тэгээд л унатаад өгөв харин тэр унатаж чадахгүй л байлаа их олон зүйлийг бодно одоо ингэж хүн болгоноос нууж явах гэж үү би бардам байх хэрэгтэй гээд л их олон зүйлийг бодно…Гэтэл чи зүүдэндээ оройн болсон хэргийг зүүдэлсэн бололтой нэг л эвгүй болоод ирхийг тэр анзаарав…тэгээд чамайг тэврэх гэснээ бас л нэг л эвгүй байх шиг чамайг бүр айчихаж магадгүй гэж бодоод тэгсэн гэнэт халуурж байсан шөнийг чинь санав би ямар зоригтой байлаа гээд л хха…тэгсэнээ чамайг тэврээд хэвтэв чи ч түүнийг хагасхан тэврэн унатав…

Хэдхэн цагийн дараа нар тэнгэрт мандчихсан байв чамайг сэртэл тэр унатаж байв цага хартал 9-42Ам тэр явахгүйм байхдаа гэж бодсоноо ийм орой болж байхад гээд орлин сэрээв хаха…тэр ямар их зочсон гээч цагаа хартал өөөөөх DAMN менежэр ах галзуурч байгаа байхдаа гээд чамруу харж инээгээд юу ч болоогүйм шиг

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Чан/Таек –ӨГЛӨӨНИЙ МЭНД😀 одоо айхаа больчихсон биздээ чи их сайн унатаж байх шиг байсан гээд инээгээд өглөөний цай хийж өгөхгүй юмуу гээд хэлээ гаргав

Чи-Чи өглөөний мэнд ч гэлгүй юун өглөөний цаг хэд болж байгаааг мэдэж байна уу альв босоод ажилдаа хурдан явах хэрэгтэй шдээ!!! Босоод босоод гээд хөөж гарав итгэмээргүй юм чи хамгаас хайртай найз залуугаа хөөж байна хаха

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Чан/Таек-намайг хөөж байгаа юмуу хнн гээд хошуугаа унжуулан зааза ойлголоо baby би явлаадаа одоо тайван лдаа хаха

Энэ хойгуур JYPE entertainment-д хэрэг ч дэгдэж байлаа 2ПМ-н найз залууг чинь хүн болгон хайн сураглана хамтлагынхан бас менежэр ах 2 түүний төлөө бүгдийн хав даран юу ч мэдэхгүй гэсээр байв…

Харин танай гэрт тэр явах гэж байна….

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Чан/Таек -за baby би явлаа бидний 2дох шөнө өнгөрлөө тиймээ хаха чиний нүүр улайна юу яриад байгаам бэ😛 заза тоголж байна даа биеэ сайн бодоорой бас оройн цагаар ганцаараа алхана гэж бодолтгүй шүү!!! Надгүйгээр хаашаа ч гарахгүй хаалгаа сайн түгжээд сайн охин болоод байж байгаарай за удахгүй уулзнаа байнга мсж бичнэ шүү😛 би ч гэсэн хариу бичнээ…Би явмааргүй л байна үнэхээр эндээ үүрд л чамтайгаа хамт баймаар даана ч АЖИЛ хммм….Мэдэж байга тиймээ хязгааргүй их хайртайг хэр их хайртайгаа үгээр хэлэх гэхээр юу гэж хэлхээ мэдэхгүй юм байна лээ😛😛😛 за би явлаа гэхдээ нэг юм дутуу байнаа…

Чи-Юуу???

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Чан/Таек-Тэр хацраа заав чи ичингүйрэн үнсэв кк HOW SWEET😛 Тэр дахиад л болоогүй байнаа гэв

Чи-Бас юууууу😛
Тэр уруулаа заав чи ч улайгаад явчихлаа хаха за одоо яваа хоцорлоо штээ бишээ хоцорцон шт бүр хоцорлоо штээ

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Чан/Таек-Айгүү ичимхий охиныгдээ😛 гээд чамайг татаж аваад уруул дээр чинь үнсчихэв тэгээд нүүр дүүрэн инээгээд БАЯРТАЙ ХАЙРТАЙ ШҮҮ МАНГАРАА гээд хэлээ гаргаад гүйн гарлаа чи ч инээсээр хоцров😀 жаргалтай өглөө биш гэж үү😛

Харин энэ хооронд JYP гуай өрөөндөө ууртайхан сууна…Тэр сандал дээрээ суугаад сайтар бодно…чамайг 2 өдөр гэртээ хоноогүй ойрдоо нэг л их яарсан байдалтай хааяа бүр гутарчихсан хааяа бүр энэ дэлхийн хамгийн аз жаргалтай хүн шиг байх болсон гээд л тэр нэг л зүйл биш байгааг гадарлаж байв гэхдээ яг юу гэдгийг мэдэхгүй л байв…

Тэгээд юу болох бол дараагын дугаараас….

За энийг шөнө бичсэн юм чинь арай дээр болсон байх гэж найдаж байна😀😀😀   дэмжиж байгаад чинь бүгдэд чинь маш их баярлаж байгаа😀

54 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] “Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол” Хэсэг 8-Жаргалтай Эхлэл

  1. НАМАЙГ ДЭМЖСЭН МИНИЙ ЗОХИОЛЫГ УНШСАН БАС ҮРГЭЛЖ ДЭМЖДЭГ УРАМ ХАЙРЛАДАГ ТА НАРТАА БАЯРЛАЛАА ЦААШДАА УЛАМ ИХ ХИЧЭЭХ БОЛНОО🙂 БҮГДЭНД ЧИНЬ БАЯРЛАЛАА ГЭЭД ХАРИУ БИЧИЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛОХООР БӨӨНДЧЛӨӨ ГЭЖ😀

  2. daraagiinh ni heze garhiin bee tesej huleej chadkuu bn shoo uneheer goy bolson bn amjilt eniig sgono zuudleed odor ni boddog bolloo shoo ene chansung nere yhara iim cute hot funny bolchdog bnaa aawwwwwww

  3. ёооё танай сайтад өнөөдөр л орж үзэж байна гоё юм аа бусад фен сайтуудыг бодвол хамаагүй гоё юм байна ялангуяа энэ зохиомж бүүр нүдэнд үзэгдтэл бичхийн лаг юмаа дараагийн хэсгийн тэсэн ядан хүлээж байна хурдан оруулаарай амжилт амжилт амжилт

  4. ёооооооооооооо бүр галзууруулжийнааа ~____~
    өнөөдрөөс л уншлаа, одоо хэдэн өдөр үүлэн дунд хөвөхнээ хха
    аааааааайгүүүүүүүүүүүүүүү лаг зохиож шүүүүү ^-^
    хурдан оруулж сэтгэлийг минь амрааж үзээрээ ххэ🙂

  5. hey khun guai chi 8s hoish orulagu zunduu udla shde neg musun olon dugaariig oruulah gd ingej udaad bgan bna gj oilgolo shu. Hurdan, bs olon dugaar orularai and min pls

  6. hey nichkhun aa ygd zohiomjoo oruulahgui bgaa yum be bid bugd zohiomjoo huleeseer l bga sh dee

  7. ээээ л дэээ, оруулкумуудаа, баахан догдлуулж догдлуулчаад энгээд хаячихгүй биздээ??? цаашаа юу болох бол гээд байж суух арга алгаааааа

  8. Pingback: [ЗОХИОМЖ] “Хэрвээ 2ПМ миний найз залуу байсан бол” Хэсэг 9-Шийдвэр « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

Хариу үлдээх

