[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 6 .:Гэнэтийн Бэлэг::.

За зохиомжоо хүлээн авна уу уучлаарай ийм шөнөөр оруулж байгаад…

5р хэсгийг ийшээ орж уншаарай

Наран аль хэдийн мандажээ…Чи түрүүлж сэрэв чи яг л дахин төрсөн мэт чиний бие үнэхээр бүр маш сайн байгаа нь мэдрэгдэж байв…Чи нүдээ аниад бодоод л байв би халуурч байсандаа яагаад ийм сайн болчихов гээд л хэхэ…Тэгээд бодоод л тэгсэн чинь гэнэт 2ПМ-н найз залуугын чинь хэлсэн үгнүүд орж ирэв…Тэгээд цамцаа тайлах нь харагдаад эхлэв чи энэ зүүд байсан байхаа гээд хажуу тийшээ эрэгтэл цээжинд наалдчихлаа хаха гэнэт нүдээ нээн харвал 2ПМ-н чинь найз залуу дээгүүрээ нүцгэн хэвтэж байна АААААААААААА OMG чи дотроо ингэж орилж байв чи түүнийг сэрээхийг хүссэнгүй ийм байдалтайгаар шүү дээ дотроо бодно хөнжлөө нэг сөхөж үзнэ чи доогуурааа унатлагныхаа өмдтэй дээгүүрэ мактай байлаа үүнийгээ хараад амьсгаа авах шиг хаха гэхдээ л сонин байв….

Тэгтэл тэр сэрчихлээ!!!!! Одокээ….Чи шууд л нүдээ анив хаха…

Тэр чамайг сэрээгүй л байгаам байхдаа гэж бодоод……

Жэе-Oops my baby одоо болтол сэрээгүй л байгаамуу ашгүй халуун нь алга болчихож тиймүү…Би яг энийг болноо гэж мэдээд байсан юмаа…Би чинийхээ бүх халууныг авчихсан болохоор өртэй боллоодоо ЛОЛ гэхдээ надад чи л байхад болоо😀  гээд цээжиндээ налуулан үсээр чинь тоглоно…

Жүнсү-өглөө босоод яаж тайлбарлана даа гэж бодож байтал ашгүй сэрээгүй байна шүү миний унатамхай нь…Чи сэрээд их гайхах байхдаа үнэндээ эннээс болж чамайг надаас зайгаа барих вий гэж их айж байна гэхдээ бас ойлгоно гэж найдаж байна чамд хайртай болохоороо л үүнийг хийсэн шүү дээ…

Жүнхо-Санаа алдаад бурхан минь сэрээгүй байна хаха…ашгүй дээ унатаж байхад чинь тайвнаар тайлбарлачихий ккк…өчигдөр би айсандаа болоод үхэх гэж байсанг мэдхиймуу чи мангар охин😛 тэгээд л ингэчихсэн юм хэдий эвгүй ч зүгээр болгожил байвал юуг ч байсан би хийх болохоор надад сонголт байгаагүй…Үнэхээр хайртай…миний эгдүүтэй охин /ааааа ЛОЛ😀 /

Никхүн-сэмээрхэн гараа духан дээр чинь тавиад халуун нь буучихаж ашгүй дээ гээд дүүрэн инээмсэглээд духан дээр чинь үнсээд аюултай ч гэсэн амжилттай болсон байна шүү ЛОЛ…Одоо чи минь зүв зүгээр…унатаж байгаа нь хүртэл хөөрхөн гэдэг нь….харах болгондоо хайртай гэж хэлмээр болох юм…..

Вүү-ааааах үнэхээр итгэмээргүй юмаа би үнэхээр чадлаа гэж үү хаха…ямарч байсан үнэхээр баяртай байна…ингээд зүгээр болчихсон гэхэд…гэхдээ би бас айж байна…чамайг яах бол гэж бодохоос чамайг л бодож ийм зүйл хийснийг минь ойлгоно гэж найдаж байна яагаад гэвэл чи надад хайртай тийм биздээ гэхдээ үргэлж санаж яв би чамаас илүү хайртай😛😛😛

Таек-Тэр нүдээ нээгээд чамайг чамайг унатаж байхыг хараад жоохон инээмсэглээд ингээд өглөөг чатайгаа угтана гэж хэзээ ч бодож байсангүй бага унатсан ч хэдэн өдрөөр унатчихсан юм шиг санагдаж байна хэхэ…baby-гээ зүгээр болсныг нь харахад сайхан байна шүү…өчигдөр орой үнэхээр айсан…тэр царайг дахиж хармааргүй байна үргэлж миний эгдүүтэй охин байна шүү хайртай чамдаа үүрд хамгаалнаа😀

Чан-Чамайг хараад ихэд ичив кк ЛОЛ…Тэгээд ааааайягү ах нар мэдэх юм бол галзуурах байхдаа хаха…гэхдээ би ч гэсэн насанд хүрсэн хүн шүү дээ…халуун нь буучихаж ашгүй дээ…гээд дүүрэн инээгээд яаж энэ бүхнийг тайлбарлана даа үнэндээ бол хэлэхээс айгаад бас ичээд байх юм шиг байна…Гэхдээ чиний төлөө бол би юуг ч хийнэ яагаад гэвэл би чамд бүхнээс илүү хайртай юугаа ч золиослоход бэлэн тийм болохоор хүчтэй байх хэрэгтэй шүү за…дахиж битгий өвдөөрэй ганцхан миний охин чамдаа хайртай….

Гээд хэлэв гайхалтай нь чи бүгдийг сонсож байгаа  шүү дээ чи энэ үгнүүдийг сонсоод золтой л уйлчихсангүй нөгөө хачин бодлууд ор тас алга болсон байлаа…чи түүнийг шууд тэврээд авав 2ПМ-н чинь найз залуу үнэхээр их гайхлаа хаха…

Чи-Баярлалаа baby үнэхээр их чамайг байхгүй байсан бол би одоо ямар байхаа ч мэдэхгүй байна…би буруугаар ойлгохгүй ээ бүгдийг мэдсэн болохоор харин ч баярлалаа гэх ёстой…би чамд маш их хайртай ийм хүнтэй таарсандаа үнэхээр их баярлаж байна би чамаас хэзээ ч салахгүй болохоор намайг үүрд хайрлаарай гээд хэлтэл нулимс чинь түүний цээжийг даган урсав….

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Таек/Чан-

Ааааа хаха чи сонсож байсан юмуу яа пабуяа ингэж хандаж болдогымуу хэхэ…гэхдээ нэг зүйлийг үргэлж санаж яваарай чи бол ганцхан минийх өөр хэнийх ч биш…Бас би чамд чамаас илүү их хайртай лол үхэн үхтэлээ чамтайгаа хамт байх болно тийм болохоор одоо битгий уйлдаа хайрыгаа уйлхыг хармааргүй байна хэхэ…бас яагаад ийм үйлдэл хийснийг минь ойлгосонд баярлалаа гээд чамайг улам чангаар тэврэнэ…

Магадгүй энэ өглөө чиний мөрөөдөж байсан яг л кинон дээр гардаг шиг эхлэл биш байсан гэж үү хэхэ…

Чи түүнийхээ дулаахан цээжийг нь дэрлэн хэвтсээр….гэтэл 2ПМ-н найз залуугын чинь утас нь дуугарав тэр за ойлголоо гэсээр утсаа таслав…

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Таек/Чан-өөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөх уучлаарай baby намайг дуудаж байна цагийн хувиартайгаа ч бүр мартчихаж…одоо явахгүй бол болохгүйнээ….намайг уучлана биздээ гээд хувцаа өмсөн явахдаа чамайг зөөлхөн тэврээд дахиад өвдөх юм бол заавал хэлээрэй бас байнга ямархуу байгаагаа утасдаж хэлээрэй за ийм үед хамт байхгүй байгааг минь уучлаарай гэхдээ чи мэднэ дээ ямар их хайртайг биеэ сайн бодоорой гээд духан дээр чинь үнсээд ажлийнхаа зүг явлаа…

Чи түүнийг явуулаад их л зүйлийг бодон хэвтэнэ хамгийн гол нь ийм хүнтэй таарсандаа бас мөрөөдлийнхөө хайрыг олсондоо хязгааргүй их баярлаж байлаа…Цаг оройн 8 болж байхад чи сэрлээ…OOPS унатчихжээ…Босоод нүүрээ угаагаад 2ПМ-хээ найз залууруу мсж бичих гэж байтал утас чинь дуугарав…

Чи– байна уу?

Со Минжэе-Байна сайн байна уу…би 2пм-н менежэр байнаа өөрөө /чиний нэр/ мөн үү

Чи-Тиймээ мөн байна сайн байна уу

Со минжэе-сайн гэхэд их л хэцүү байна чиний найз залуу Жэе/жүнсү/жүнхо/никхүн/Вүү/Таек/Чан өнөөдөр наашаа ирж байгаад машины осолд орчихсон….одоо тэр эмнэлэгт ухаангүй байгаа би чамд хэлэх хэрэгтэй байх гэж бодоод ярьж байнаа…орой хэлсэн бол уучлаарай гэхдээ тийм ч хүнд бишээ ямарч байсан ухаангүй байгаа болхоор чи ирсэн нь зөв байхаа гэж бодоод ярьж байна гэв….

Чиний нулимс хацрыг чинь даган яг л гол мэт урсан ирэв…утсаа ч хаалгүй гэрээсээ гутлаа хагас дутуу өмсөөд гүйн гарлаа…Гадаа гараад такси барих гэтэл чиний нэрийг хойноос хэн нэгэн дуудав чи иргэн хартал томоос том цав цагаан баавгай урдаа барьчихсан нэг хүн зогсож байв….Чи гайхан харсан ч найз залуу чинь чухал тул такси барих гэж оролдоно…Тэр дахиад л дуудав чи ууртайгаар иргэн хартал 2ПМ-н найз залуу чинь эв эвүүл сав саруул өөрийн дүрээр зогсож байв!!! OMG чи уйлах инээхээ ч мэдэхгүй шоконд орсон байдалтай хачин болчихсон байв

Жэе-Хэхэ уучлаарай их айсан уу???би гэнэтийн бэлэг барих гээд менэ:эр ахаасаа жоохон туслалцаа гуйсан юмаа айчихсан уу ээчлаарай бас би чамд үүнийг өгхийг хүссэн юмаа…Би чамтайгаа байнга байж чадахгүй байгаа болохоор энэ намайг орлог хэхэ чи уурлахаараа үүнийг зөндөө цохиорой харин намайг санавал намайг л тэврээрэй энэ баавгайг биш шүү…😛

Жүнсү-Honey намайг үнэхээр уучлаарай айлгасан бол бас би мэднээ би үргэлж завгүй байдаг чамайгаа ч сайн хамгаалж хайрлаж чадахгүй байгаад гэхдээ би чамайг хэзээ ч мартаж чадахгүй үүнийг мэдээсэй гэж хүссэн юм тэгээд миний энэ бэлгийг хүлээж аваарай😀

Жүнхо-Оройн мэнд хэхэ…айлгасандаа уучлалт хүсий битгий л уйлаарай лол…би тийм ч төгс хүн бишээ гэхдээ чамд би төгс байхыг хичээж байна…сая өвдөхөд чинь өөртөө их гэмшсээн яагаад гэвэл хэрвээ би чамтайгаа хамт байсан бол өвчин тусаахгүй л байх байсан гэхдээ энэ бол ажил…Тийм болохоор жоохон ч гэсэн алдаагаа цайруулхыг хүссэн юм😀

Никхүн-baby намайг харж байгаа биздээ…би яагаачгүй ээ энэ бол гэнэтийн бэлэгний нэг хэсэг хэхэ…Азаар энэ баавгай надаас өндөр биш юм байна хэхэ энэ баавгайг аваад чамтай байгаагүй тэр олон өдрүүдийн хэдийг нь ч гэсэн мартаасай гэж хүсэж байна…чамайг үргэлж санааг чинь зовоодог бас намайг зөндөө их санадаг биздээ..гэхдээ би амлий би чамаас илүү санадаг..тийм болохоор жоохон ч гэсэн уучлаач😀😀😀

Вүү-Би анх уулзсан цагаа санаж байна…Бас анх чамд амлаж байсан амлалтаа санаж байна гэхдээ ингээд бодоход би амлалтаа тийм ч сайн биелүүлэхгүй байгаа тиймүү…үүнээсээ л уучлалт гуйхыг хүссэндээ энэ баавгаатай хамт энд зогсож байна…заавал ингэж аймар тоглох хэрэг байсан ч юмуу гэж одоо бодогдчлоо гэхдээ үнэхээр гэнэтийн бэлэг барихыг хүссэн юм шүү…намайг жоохон ч гэсэн уучлаарай

Таек-Энэ баавгайг байнга уулзаж чаддагүйнхээ төлөө бас түрүүнд айлгасныхаа төлөө өгч байна хэхэ…намайг үнэхээр уучлаарай гэхдээ би ажлаа ч яаж ч чадахгүй юм…өвчин чинь бүрэн эдгэрээгүй байхад орхиод явсандаа уучлалт гуйя гэхдээ би чамайг цаг үргэлж санаж явдаг…хамт байхгүй болохоор нэг л хүйтэн зүйл нуруугаар даагаад ч байгаа юм шиг…юу гэх гээд байгааг минь ойлгож байгаа биздээ…би сайн ярьж чаддаггүй ээ ххэ😛😛😛

Чан-БИ Хванг Чансунг… /чиний нэр/-с албан ёсоор уучлалт гуйхыг хүслээ…заза зүгээр ярий хэхэ…юуны түрүүнд айлгсан бол үнэхээр уучилж өршөөгөөрэй baby гэнэтийн бэлэг барихыг хүсээд…Энэ баавгайг үргэлж хамт байж жаргал зовлонг чинь хуваалцаж чадахгүй байгаадаа өгөх гэсэн юм…намайг эзгүй үед энэ чамайг хамгаалах болноо…гэхдээ би чамайг байнга санадаг үүнийг мэдээсэй гэж хүсэж байна тэгээд энэ баавгайг минь аваарай

Гээд нүүр дүүрэн чамруу инээнэ…чиний нулимас зогсож чадахгүй л гүйж очоод баавгайг аваад газар тавьчихаад түүнийг цохиж эхэллээ…

Чи-уйлсан хэвээр тэнэг мангар мэдрэл дүнкү гээд хамаг үгээ ууртайгаа хамт бас мэдээж нулимастайгаа гарган ингэж хүнээр тоголж болдог юмуу би үнэхээр их айсан би чамайг алдчихвал яанаа би яах бол гэж яасан их айсныг нь мэдэж байна уу…хэдий бэлэг ч гэсэн ярьж байтал тэр чамайг тэврээд авлаа….

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/Вүү/Таек/Чан-Зааза baby миний буруу уучлаарай одоо болно доо…ойлгож байна ямар их айсныг чинь яагаад гэвэл би чамайг надад ямар их хайртайг чинь мэднээ…тийм болохоор одоо уйлхаа боль за гээд хацрийг чинь чимхээд чамайг яаж ч аашилсан улам их хайрламаар болох юм гээд уруул дээр чинь үнсэв…..

Заа нэг иймэрхүү л юм бичлээ дээ уул нь их эрт орох байсымаа бичиж арилгасаар байтал хэхэ…дарачын хэсэг тун удахгүй намайг дэмжиж байгаа хүмүүст маш их баярлалаа үнэхээр урам өгж чадаж байгаа шүү цаашдаа сайнаар бичхийн төлө хичээх болноо😀😀😀

PEACE!!!😀

30 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 6 .:Гэнэтийн Бэлэг::.

  1. yoo 30 min gsn chin 3 tsag xuleelgechlee shtee nichkhunee ingej boldimu edr xaxaax gexdee xariud n JJaaaaaaang unexeer saixan zoxiomj mi baby ch sn bn oo texde ma xun dr jxon ix um biched uguuchde texuu xaxa😛 unexeer mundag shuu neeree unexeer mundag proud of u

    • яасы зөндөө л бичиж байхад😛 надад бүр аймар олон хэрэгтэ хэрэггүй сана хэхэ дунд нь нэг бичиж арилгасаар байтал уучлаарай бас баярлалаа😀❤

Хариу үлдээх

