[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 5 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР төгсгөл+Чиний Төлөө Бүхнийг::.

зохиомжоо хүлээн авна уу…

Хэрвээ уншиж амжаагүй бол 4р хэсэг дараад уншина уу…

Чи замдаа ядарсандаа болоод машинд унтчихав….

Жэе– өөө аль хэдий унтчихсан байх шив..яагаад ийм унтамхай байдаг юм бэ?ЛОЛ хэдий ядарч байсан ч чамайгаа хараад сэргэчихлээ хайртай гэж хэлээд өөрийнхөө мөрөн дээр толгойг чинь налуулав

Жүнсү-Яаж хүн ийм эгдүүтэй байж чаддаг байнаа айн гээд бусан аялагтайгаар ярив хаха…Тэгсэнээ надад аз жаргал эрч хүчийг авчирсан хүн нь чи үүрд хамгаалах болноо гэж өөрөө өөртөө хэлэв..хэрвээ чи энэ үгийг сонссон бол яах бол??? ЛОЛ

Жүнхо-Тэр бүр чамайг хараад инээдэ барьж чадахгүй байв бүр утсан дээрээ зургийг чинь авлаа хаха…Энэ дэлхий дээрхи миний цорын ганц эгдүүтэй охин гэж хэлээд духан дуур чинь үнсэв Аааааввввв тэр үнсчихлээ штээ!!!😛

Никхүн– Өө яг самгюбсал иднэ гэж бодож байхад унатцан байхын миний baby үнэхээр ядарчихсан юм шиг байх чинь…хэрэггүй дагуулж явбуу гэж өөртөө гэмших шиг гэхдээ энэ өдөр түүний хамгийн дүүрэн цагийн хувиартай байсан ч бас хамгийн их хайраар дүүрэн өдөр байлаа…

Таек-Тэр чамайг хараад инээгэд л байв ххаа…Чи үнэхээр хөөрхөн бас эгдүүтэй харагдаж байлаа яагаад гээч 2 хөлө хавчаад тэгээд цонх дэрлэчихсэн гэхдээ бас гараа тавиагүй байлаа хха…Тэр дотроо чамайг олсондоо үнэхээр жаргалтай байна… үүрд минийх байх болно гэж өөртөө амлав…

Вүү-Айййгүү тэр байжыгааг нь хараад байгаарай харах тусам хайр хүрээд байхымаа гээд аймар догдолсон янзтай харагдаж байлаа..Тэр хэр ир жаргалтай байсныг бурхан л мэдэх байх гарнаас чинь хэзээ тавихгүй ээ гэж зөөлөн хэлэв….Яагаад чи сэрүүн байж болдоогүйм бэ?? ХАХА

Чан-аййгү айгү айгү аааль хэдийн унтчихсан эсэгтэй хүн байж тэхдээ бүр надаас илүү унатана үнэхээр гайхалтай биш гэж үү гээд хамрыг чинь зөөлөн чимхэв чи сэрэх янзтай болсоноо иргээд энтчихав Чансунг бүр инээж чадахгүй байв яагаад гээч чамайг сэрээхгүйн тулд ийм байхыг чинь би л харах ёстой тийм биздээ baby гээд зөөлхөнөөр хэлэв…

Ингээд гэрийн чинь гадаа ирэхэд тэр чамайг хэсэгхэн ч гэсэн унатуулхын тулд өргөөд гарах гэж байв ваааааа гэтэл бүтэлгүйтчихлээ яагаад гээч чи сэрчихсэн!!! ЛОЛ азгүй л байна даа өргүүлэх гэж байхад😛😛😛

2ПМ-н найз залуу чинь чамайг дүүрэн инээмсэглэлээр оруулчихаад гэрийнхээ зүг явлаа…

Ингээд нэгэн жаргалтай өдөр үүгээр жаргаж байна…

Энэ өдрөөс хойш та 2 уулзалгүй бараг 4 хонов…гэхдээ мсж утсаар ярих гээл ямар ч холбоогүй биш лдээ…

5дахь өдрийн өглөө чиний утсанд МСЖ ирэв унштал..

Жэе– BABY өглөөний мэнд…чамайг сэрсэн гэж найджы шүү хэхэ…Надаа сайхан мэдэ байна өнөөдөр би чөлөөтэй YEAAAH!!! SO уулзацгаая…😀

Жүнсү-Өглөөний мэнд.. санаад байна хөөрхөн пандагаа ЛОЛ одоо гүйгээд очмоор байна очиж чадна лдаа… яагаад гэж үү би цагийн хувиаргүй байгаа вүүүүхүүүү😀

Жүнхо-Өглөөний мэнд өглөөний мэнд өглөөөний мэнд хэхэ өнөөдөр их сайхан өглөө байна шүү /гэтэл гадаа бүрхэг хахаха/ миний сэтгэл тийм байнаа😛 2уулаа өнөөдөр уулзаж болно энэ юугсэн үг болохыг мэдэж байна уу…Ханхүү нь суллагдчихсан😀😀😀

Никхүн-Жжжан хэхэ юу хийж байна даа…2уулаа өнөөдөр юу хийх үү??? Зөндөө санажын baby-гээ гэхдээ өнөөдөр ханатлаа цуг байнаа гэхдээ хэзэ ч ханахгүй байх лдаа авввв бас хөөрхөөөөн цаа чинь😛😛

Таек-Өглөөний мэнд lazybum😛 өнөөдөр завтай юу?? Би завтай болчихсон тиймээээээ өнөөдрийг хамтдаа сайхан өнгөрөөе тэгэх үү😀

Вүү-good morning Baby~~~~~ би англи хэлэндээ сайн шүү хаха…хармаар байна уу тэгүүл уулзы лдаа ЛОЛ би өнөөдөр зөндөө зөндөө завтай чамтайгаа уулзана гэхээс хүлээж тэскү нь😀

Чан-Өглөөний мэнд ми baby шалгалтандаа бэлдээд завгүй байгаа биздээ??Гэхдээ нэг юм гуйя тэгэх үү өнөөдрийг надаа өгчихөөч би шалгалтанд чинь 100% бэлдүүлээд оруулнаа хха ЛОЛ давтлага авмаар байна уу??? 😛 :P: P

Чи түүний мсж-г аваад мэдээж баяртай байлаа гэхдээ!!! Чиний бие тийм ч сайн байсангүй байз ЮУ БОЛСОН БЭ??? Өчигдөр бороонд гүйчихсэн шүү дээ!!! Чи түүнтэй уулзмаар байсан ч даана ч бие чинь дийлэхгүй байсан болохоор яалтчгүй ингэж хариу бичлээ😦

Чи-Сайн уу baby өө бас өглөөний мэнд хэхэ J чамайг завтай болсон гэдгийг дуулах сайхан байгаа ч би өнөөдөр уулзаж чадахгүй нь ээ…Битгий уурлаарай baby миний бие сайнгүй байгаа болохоор гарч чадахгүй нь ээ намайг үнэхээр уучлаарай санажын бас хайртай😦😦😦

Гэж явуулав гэтэл 1 минут ч бололгүй утас чинь дуугарав утсаа автал…

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/ Таек/Вүү/Чан

Байна уу??? Baby өвдчихсөн юмуу…уулзахгүй байж болноо юу чинь өвдсийн

Чи-сүртэй зүйл бишдээ өнөөдөр гэрээсээ гарахгүй байхад зүгээр болчихно уучларай уулзаж чадахгүйд

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/ Таек/Вүү/Чан-Зүгээрдээ тэр хамаагүй…эм сайн ууж байгаа биздээ БАЙЗ!!! Чи гэртэ ганцаараа чамайг асрах хүн байхгүй штээ гэв

Чи-Хэхэ зүгээрдээ одоо эм уугаад унатчих болохоор снаа зоволтгүй дээ 1 хоног ч гэсэн амраад ав

Жэе/Жүнсү/Жүнхо/Никхүн/ Таек/Вүү/Чан-Үгүй ээ чамайг өвдөж байхад яаж амарж чадхын…тэнэг гэдэг нь би очиж baby-гээ эдгээнээ тийм болохоор түр хүлээгээд хэвтэж байгаарай гээд утсаа таслав

Чи ирэх хэрэггүй дээ гэсээр утсаа тасаллаа…Удсанчгүй үгүй чиний 2ПМ-н найз залуу ирлээ…Тэр чамайг хараад үнэхээр санаа нь зовсон байв…

Тэр эхлээд чамд зутан шөл хийхээр болов…Тэр чамайг хоол хийхээсээ өмнө духан дээр чинь үнсээд санаа зовох хэрэггүй дээ baby-гээ заавал эмчлэх болно гээд гал тогооруу явав..

Жэе-ааааах WHAT SHOULD I DO??? Гэж өөртөө хэлэв гэхдээ тэр хоол хийхдээ муу ч гэсэн бүх зүрх сэтгэлээсээ чамд зутан шөл хийж байв хааяа нэг хаягдал гаргасныг эс тооцвол хаха…Бодсоноос ч гайгүй болсон гээч мэдээж тэр баяртай байлаа🙂 ….

Жүнсү-тэр гал тогоонд суугаад нэгт нэгэнгүй харна босоод шүүгээг онгойлгон зтанд юу ордог билээ гээд хэрэгтэй зүйлсүүдийг цуглуулж эхэллээ хэдий тэр тийм сайн тогооч биш ч гэсэн хайраар дүүрэн зутан шөл нь чамайг анагаана гэж найдаж байна🙂

Жүнхо-Тэр эрс шийдэмгийгээр очин бүх л зүйлийг нэг нэгээр нь бэлдэж эхлэв тэрэнд сандрах эсвэл айх зүйл гарсангүй яагаад гэвэл чиний төлөө хийж байгаа болохоор шүү дээ…Тэр шөлний хажуунаас нэг ч алхам холдсонгүй түүнийг харан зогсоно хаха…Эцэст нь гүнждээ зориулсан зутан шөл бэлэн боллоо…

Никхүн-Тэр яаж хийх талар нэтээс хайн маш шаргуу бэлтгэнэ бүгдийг зааснуу дагуу нягт нямбай хийж эхлэв…Үр дүнд нь??? Мэдээж гайхалтай тэр үнэхээр баяртай байлаа

Таек-Тэр бол 2ПМ-хэн дундаа хамгийн гайгүй тогооч гэдгийг хүн бүр мэднэ тиймдээ ч түүнд санаа зовох зүйл байсангүй зутанг хурдан хугацаанд мэргэжлийн мэт хийв тэр ингэж хийсэндээ өөртөө гайхна хаха..хайр хүнийг ийм болгох юмдаа😛

Вүү-Тэр үнэхээр юу хийхээ мэдэхгүй хойш урагшаа алхана..Тэгээд тэр ээжрүүгээ залгаад яаж хийх тухай асуун ажилдаа орж эхлэв ээжийн хэлсэнээр шинэхэн зутан шөл амжилттай боллоо

Чан-тэр хоолыг яаж сайн идэх тухай мэдэхээс биш хийх тухай зүүдэлчиж байсангүй үнэхээр бухимдаж үхэх гэж байлаа юу ч хийж чадахгүй байгаадаа…гэхдээ тэр Таек-рүү залгаад Хюунг би өвчтэй хүнд зутан хийх гэсэн юмаа та надад туслаач гэв…Тэр түүний хэлсэн болгоныг маш сайн биелүүлэв нэг л мэдэхэд зутан бэлэн болсон байв

Тэр бэлдсэн зутангаа чамд уулгаад толгойд чинь алчуур норгон байнга хажууд чинь сахин сууна…Гэхдээ чиний халуун нэг л бууж өгөхгүй байлаа..Бараг ухаангүй байгаа чамайг хараад тэр үнэхээр арга мухардаж байв менежэр ахруу залгавал маргааш хувиартай учир хурдан ир гэх байх гэж айгаад…эмч дуудах гэхээр чамайг ганцааранг чинь үлдээж болохгүй болохоор түүнд үнэхэр хэцүү байв гэхдээ түүнд нэг л арга байлаа…Тэр юу ч байсан чиний төлөө хийх учраас үүнийг хийхээр шийдэв…

Жэе-Маргааш чамайг надад уурлана гэдгийг чинь мэдэж байна гэхдээ baby чамайгаа зүгээр болгож чадвал би бүхнийг хийнэ битгий айгаарай гээд духан дээр чинь үнсэв….

Жүнсү-би үүнийг хийх нь зөв буруу эсэхийг мэдэхгүй ч надад өөр сонголт алга baby..  битгий уурлаарай….чи бол миний бүх зүйл би чамайгаа хамгаалах ёстой…

Жүнхо-тэр яг яахаа мэдэхгүй гашилсаар л тэгэд чиний дэргэд очиж суугаад чамайг би яахыг мэдэхгүй ч надад өөр бодож чадах зүйл алга…чамайг ингээд байгааг харж чадахгүй нь надад итгээрэй чамайгаа заавал зүгээр болгоноо….

Никхүн-Гуйя яавал халууныг чинь буулгах юм бэ…хэрэв ийм хэвээр байх юм бол надад сонголт байхгүй…хэдий эвгүйг мэдэж байгаа ч чамайг авравал юуг ч байсан хийнэ миний нялх охин чамайгаа заавал эдгээнээ…

Таек-тэр цаг алдаад байхыг хүссэнгүй уучлаарай baby гэхдээ өөр хийж чадах зүйл алга…чамайг идгээх бүх л зүйлийг би хийх болноо….

Вүү-Би чамайг яавал дээр вэ гээд хөлөрсөн үсийг чинь хойшлуулаад надад өөр сонголт алга чамдаа хайртай болохоор би үүнийг хийж байгаа юм шүү…

Чан-Яг галзуурахнээ..яагаад ийм юм болчьхвоо уул нь гайгүй болно гэж найдаж байсан юмсан улмал муудаад байх юм…чадахгүйнээ тэсэхгүй нь намайг уучлаарай baby надад өөр арга алга….

Гээд цамцаа тайлаад нүцгэн цээжиндээ халуу шатсан биеийг нь чинь тэврээд хажуугаар чинь хэвтэв….

Маргааш өглөө нь яах бол???? Дарачын дугаараас…

Заа нэг иймэрхүү л юм биччихлээ хээх….жоохон сонин болцон бол уучлаарай🙂😀

33 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2PM Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 5 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР төгсгөл+Чиний Төлөө Бүхнийг::.

  1. ААААААААААААААаааааааааааааааААААААААААААААААААААААААААААААААААААА хахахах

    Би зүгээр л орилж эдр

    Ёоёооёоёоё сайн болжээ….
    Маргааш өглөө яаж сэрнэээ аххахахаахах :)) Сэрэхгүй ээ тэврүүлээл унтжийя ахха

    БҮүр дотроос нэг юм огшиж эдр😀😀 Өвдөх ч бас зүгээр шүүү эдр😀

Хариу үлдээх

