Жэе COMEBACK-аа 100с 53 оноо гэж үнэлэв!!!

1 жил 9н сарын дараа иргэн ирсэн Жэе маань өөрийнхөө комбайк-н талаар бодлоо хэлжээ…

Зиа 5дахь өдөр анхны ялалтыг авсан манай жэе-г Mbank-н хүлээлгийн өрөөнд байхад сэтгүүлчид бариад авжээ этр ххэ…ингээд юу гэж ярьсныг хамтдаа сонирхоцгооё!!!

Тэр бага зэрэг сандарч бас түгшсэн харагдаж байсан би бид түүнээс Солонгост иргэн ирж нэвтрүүлгүүддээ иргэн оролцох ямар байна гэж асуусан юм тэр хариуд нь

Бага зэрэг урам хурагсан.Би маш их бэлдсэн бас энэ бол удаан хугацааны дара тайзан дээр зогсож байгаа маань гэтэл би яг үзүүлий харуулы гэж зорьсон юмаа бүгдийг нь үзээлж чадаагүй үнэхээр урам хугарсан…урам хугармаар…

Хэрвээ оноо өг гэх юм бол би 100с 53г өгмөөр байна.Би нүүрний тал дээр ялангуяа дуулж байхдаа бүжиглэж байхдаа үнэхээр энд анхаарал тавьсан.Гэвч би нээх их тэгэж хөлөрдөггүй лдээ гэхдээ сая би маш их хөлөрсөн.үүнд ч бас нээх тийм тааламжтай биш байна.

Анх Music Bank арын өрөөнд байхдаа тэрээр ямархуу сэтгэгдэлтэй байснаа хэлэхэд…

Би хүлээлгийнхээ өрөөнд очоод тэгээд ер нь нээх ч тийм сандраагүй ээ.Миний санаж байгаагаар тийм байсан хэхэ.Би бүгдийг засахаар оролдож байгаа ялангуяа би одоо соло тийм болохоор жижигхэн алдаа ч болтугай гаргахгүй байх нь чухал.

TAKE A DEEPER LOOK албом BILLBOARD-д дуугүүр байранд явж байгаа энэ тухай асуухад…

Тэр үнэхээр гайхалтай байсан.МИний пэнүүд миний хийж бүтээсэн зүйлийг надаас илүү сайнаар хүлээж авч байгаа.Би энэ албом энэ дуугаараа л иргэж ирэхийг хүссэн.Энэ нь надад иргэн маш олон хүмүүстэй уулзахад нөлөөлж байгаа юм/пэнүүд шүү дээ :D/

Тэрээр ярилцлагыг төгсгөхдөө

Би энэ комбайкаараа би ямар их хөгжимд хайртайгаа R&B HIP HOP хөгжимийн урсгалуудад ямар их гүн гүнзгий орсоноо та бүхэнд харуулах болноо гэдгээ амлаж байна.

Гэж хэлсэн байна….53-хан оноо…Надад бол 100н хэд мянган зэрэг этр гэхдээ манай Жэе ямар хүн бэ гэдгийг бид бүхэн бүгд мэдэж байгаа…үнэхээр юм бүхнийг өөрийнхөө санаанд хүртэл хийхийг төгс хийхийг хүсдэг шүү дээ.. гэхдээ энэ бол түүний үнэлэлт харин та юу гэж үнэлэх вэ?😛

10 thoughts on “Жэе COMEBACK-аа 100с 53 оноо гэж үнэлэв!!!

  1. юууун 53 байтугай оноо өгнөө +100000000000000000000000000000000000000000000000000000
    гэхдээ өөрт нь тийм байх нь аргагүй л дээ f(x)ээс хэдхээн оноогор ялсан юм чинь**

  2. dhhhhhhh minii huvid bol 70-80 onoo l ugnu inkagyo-d turuulj chadagui MV uzsen hunii too baga teged f(x)-ees joohon l yalsan mash udaj irj bhad uram ni johon hugarsan bhoo~ gehdee Jay u`re perfect😀

  3. Bi lav 100s 100 ugnu. Xarin f(x)-ees 300 biluu 400 onoogoor yalaad bsan bish biluu. Ter MV baga uzsend ch neeree bid ix burutai shuu udurt yadaj 3 udaa butneer n uzchix sanaata l suudag xun shte bi lav xexe butner n uzexgu bol uzsend tootsdoggu gsn youtube

Хариу үлдээх

