[OFFICIAL] This Is For My Hottest photobook

Өдрийн мэнд…

Уучлаарай өчигдөр чухал өдөр мэдээ хийгээгүйд гэхдээ өнөөдрийнхөө мэдээг яг өчигдөр байсан юм шиг облгоноо…Тийм чухал өдөр мэдээ хийгээгүйг бодоход надад бүр яухал өдөр байсан байгаа биз хэхэ…Би учраа хэлмээргүй байна гэхдээ намайг ойлгоосой гэж хүсэж байна…

Заа тэгээд хамгийн эхлээд би урьд нь мэдээлж байсан манайхан өөрсдөө хийж байгаа THIS FOR MY HOTTEST буюу анхны тоглолтны тухай DVD PHOTO BOOK мөн бусад accesories гээд тэгвэл албан ёсоор номны prewiev гарчээ…үнэхээр гоё болсон юм шиг байна шүү…

Зиа нэг иймэрхүү л зурагнуудодоогын байдлаар гарждээ аймар гоё хэхэ ^^

Би амлий бүх мэдээнүүдэ нөхнө битий бухимдаарай😀😛

6 thoughts on “[OFFICIAL] This Is For My Hottest photobook

Хариу үлдээх

