New teaser PICS!!!+About new MV of JAY PARK

Оройн мэнд

Өнөөдрийг мэдээг оройтуулж байгаад уучлаарай за ямар ч байсан мэдээндээ орцгооё 2ПМ-ханы мэдээ бага байгаа энэ үеэр Жэе-н маань мэдээ дүүргэж банйа хээх өнөөдөр шинээр гарах МВ болох ABANDONED-ы талаар мөн 3 шинэ тийсэр зураг гарсан байна…

Энэ МВ-ндээ тэрээр 2010 оны солонгосын миссд оролцсон Парк Ми Со гэгэч бүсгүйтэй хос болон дүр бүтээж байгаа юм байна.

Би бүгдийг нь бичих гэсэн чинь их юм байнаа тийм болохоор утгийг нь биччий

Би та бүхэнд албомныхаа талаар хэдэн зүйлийг хэлэх гэсэн юмаа.Би энэ албомнд өөрийхөө бүх л зүйлийг зориулж байгаа мөн энэ албомны дуунуудыг би өөрөө зохиож бас хянаж байгаа гэдэг утгаараа хүмүүс үүний зөвхөн TITLE дууг сонсох биш бусад дууг нь ч бас анхааралтай сонсоосой гэж хүсэж байна.Би бүх л дуунуудийг classic байлгахаар зорьж байгаа нэг ёстондоо энэ албом бол CLASSIC албом гэсэн үг юм.Хэдий энэ тийм сайн гүйцэтгэлтэй албом биш болсон байж болох ч би сайн болсон гэж найдаж бас энэ дуунуудаараа бахархаж байгаа.Энэ дуунуудыг чи хэдэн сараар хэдэн 100н удаа сонссон ч уйдхааргүй байх болно.Та бүхэн хоёр долоо хоногын дараа гарахаар нь таашаана/таалагдана/ гэж найдаж байгаа.

Өө тийм бас миний дуунуудыг сонсож байхдаа дууг нь чангалаад сонсоорой тэгвэл чи дуу бүрээс жижигхээн санаа/бодлуудыг/ сонсож чадах болно. Энэ боломжыг надад олгож байгаа та нартаа баярлалаа.Бүгдэд нь хайртай шүү!!!

За нэг иймэрхүү твийтийг өнөөдөр бичсээн эндээс энэ албомоороо юуг илэрхийлхийг хүссэн мөн хүмүүс үүнийг нь яаж хүлээж аваасай гээд дотроо байсан бүх л юмаа гаргачихсан юм шиг хэхэ…

Title song болох ABANDONED-н хувьд МВ нь албомтай мөн адил 27 нд гарнаа

За тэгээд гарсан 3н шинэ тийсэр зураг!!!

Ваааая залуу минь энэ албом улам л HOT болоод байна шүү тэр үнэхээр иргэн ирэхнэээ ааааааах😀

15 thoughts on “New teaser PICS!!!+About new MV of JAY PARK

  1. ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ ХАЙРТАЙ

Хариу үлдээх

