7 Questions for 2PM from Mini Magazine

Мини магазин-ы 7н асуулт…орчуулж орууллаа 😀

1. Эмэгтэй пэнүүдээсээ ямар үгийг сонсмоор байна?

Жүнхо-Би 2PM-д дуртай

Таек-2PM!!!

Никхүн-Чан рак Хүн!/тайландаар би чамд хайртай гэсэн үг гэнэ шүү/

Жүнсү-Би “Битгий яв-д” дуртай/Битгий яв буюу DON`T GO нь Жүнсү-н дуу шүү дээ 😀 /

Чан-Хванг Чансунг/миний бүтэн нэр/

Вүү-Сэтгэл татам

2. Хэрвээ чи охин байсан бол аль мэмбэртэй болзох байсан бэ?

Жүнхо-….

Таек-Би болзохгүй ээ

Никхүн-Вүүёонг

Жүнсү-Жүнсү

Чан-Би хэнтэй ч болзмооргүй байна

Вүүёонг-Жүнхо

3.Хэрвээ чи найз охинтой болвол түүндээ юуг хийж өгөх вэ?

Жүнхо-Би түүнийг баярлуулах гэнэтийн бэлэг бэлдмээр байна

Таек-Би Венец-г санал болгоно/венец бол италийн гайхалтай нэгэн хот билээ/

Никхүн-Зүгээр л энгийн болзоо ямар нэгэн дарамтгүй/магадгүй пэнүүдийг хэлжийгаам болуу :D/

Жүнсү-Би хамт кино үзнэ

Чан-Би хүн ихтэй гудамжаар найз охинтойгоо алхаж мөн түүүнийгээ хамгаалмаар байна/ааавввввввв сайхан залуу 😛 /

Вүү-Би үнэхээр сайхан wine-ны bar-луу явна

4.Эмэгтэй хүний хаанаас/юунаас/ сэтгэл татам байдлыг мэдэрдэг вэ?

Жүнхо-Хосгүй байдал, дуу хоолой

Таек-Магадгүй хоолой

Никхүн-Инээж байхад нь нүдийг нь

Жүнсү-Нүд бас инээж буй царай

Чан-Нүд

Вүү-Нүд

5. Үнэндээ би бол …. хүн.Ямар үг таарах вэ?

Жүнхо-Cool залуу/инээв/

Таек-Хүүхэд шиг

Никхүн-Эрэгтэйлэг

Жүнсү-Би бол Даегүгийн

Чан-Хачин/инээв/

Вүү-Хичээнгүй

6. Японы эмэгтэй одуудаас алинд нь чи дуртай вэ?

Жүнхо- Namie Amuro
Таек- Yuko Takeuchi
Никхүн- Hikaru Utada
Жүнсү- Maki Horikita
Чан- Haruka Ayase
Вүү-Haruka Ayase

7. Чи энэ 30н жилд юу хийж байх бол гэж бодож байна?

Жүнхо-Гайхалтай гэрлэсэн амьдрал мөн цагийг хүүхдүүдтэйгээ өнгөрөөж байх байх.

Таек-Мэдээж 2ПМ бас жүжигчинээр ажилламаар байна

Никхүн-Би гэр бүлтэйгээ тайван амьдрахыг хүсэж байна

Жүнсү-Магадгүй хөгжимийн чиглэлээр ажиллах байх.Эсвэл өөрийн гэсэн бизнессийг эхлүүлнэ.

Чан-Дуучин байхаас илүү жүжигчнээр үргэлжлүүлэн ажиллана.ӨӨртөө илүү цаг зарцуулж амьдрана.

Вүү-Би хөгжимийн чиглэлээр ажилласан хэвээрээ байна.


Зиа нэг иймэрхүү асуулт байлаа аа бас таалагдсан бол сэтгэгдлээ мартав 😀






13 thoughts on “7 Questions for 2PM from Mini Magazine

  1. japani hachin hachin eme nar shvtdeg garud ym bzde shal t1 yn hollywoodin odudas gj asuj bologv ym bh da wooyoung dajgv gj bodoj bsan jin eme shvtdeg manga bna sht

    • эмгэн ч биш лдээ бас ер нь эмгэн байсан ч сайн л дуучин бол ямар хамаа байна надад бол иймэрхүү зүйл нээх сонин санагддаггүй ээ гэхдээ энэ миний л бодол 😀

Хариулт үлдээх

