Star Call [WooYoung, Junsu, Nichkhun]

Энэ ажиллаж байна уу?? Сайхан өдөр, Би WooYoung байна. Та нарыг харсандаа баяртай байна. Би нэг talk show-ний бичлэгийн бэлтгэлийг хийгээд байж банйа. Би бас Япон хэл хичээнгүйлэн сурж байгаа. Бас одоо оройн хоолны цаг болж байгаа болохоор бүгдээрээ сайхан хооллоорой бас эрүүл мэндээ с айн бодоорой. Дараа уулзъя ббая~~

JS: Бид энд юу хийж байгаа вэ? гэхээр дуу бичлэгийн студид дуугаа бичиж байна.

энэ бол дуу бичлэгийн студи. Би нэг дууны аяыг яг бичээд дуусчихлаа. Бас энэ юу байж болох вэ? Миний онцгой зочин NIchkhun!!!

NK: Kakkung!

JS: Тиймээ үнэхээр гэнэт.. Тэр өдөр бүр энийг надтай цуг хийдэг лдээ. Ямар нэгэн зүйл хэл лдээ.

NK: Өдрийг сайхан өнгөрүүлээрэй

JS: ӨӨр?

NK: Халуун халуун~~

JS: Хэлэхээ болиооо.. Би энийг яаж унтраах вэ???

NK: Star дэээр нь дар Star шүү!

5 thoughts on “Star Call [WooYoung, Junsu, Nichkhun]

Хариу үлдээх

