ЯРилцлага

Заа манайхны юу боддог тухай зураг гаргасан байсан тэр сэтгүүлд өгсөн ярилцлагийг хүргэж байна. Ойрдоо манайхны тухай нээг их мэдээ гарахгүй байгаа ба Япондох тэдний DVD гарахад хэдхэн хоног үлдсэн байгаа.Бас шинэ клипний болон comeback-ний сураг хальт гараад л байна… ХАЛЬТ шүү манайхаан хэхэ😀

Заа ярилцлагандаа орцгооё

Асуулт

  1. Нэрний чинь үүсэл
  2. Чиний яг одоогийн бодож байгаа хийхийг хүссэн хүсэл
  3. Хэзээ нэгэн цагт ямар улс руу явахыг хүсдэг вэ?
  4. Охидуудын юу нь та нарыг ховсддог вэ?/Бодлоос гардаггүй вэ?
  5. Хэрвээ чамд хэн нэгэн таалагдвал, чи тэрэн рүү дөхөх үү? эчвэл үгүй юу?
  6. Хамгийн сүүлд чамайг гайхуулсан үйл явдал?
  7. Чиний унтажах үеийн пооз/байрлал?
  8. Усанд орохдоо хамгийн эхэнд аль хэсгээ угаадаг вэ?
  9. Дунд сургуульдаа ямар клуб/секц/дугуйланд хамрагддаг байсан бэ?
  10. Ахлах сургуульдаа ямар хичээлдээ сайн, ямар хичээлдээ муу байсан бэ?
  11. Ямар хоол чамд эрч хүч өгдөг вэ?
  12. Би ……-д орчихсон. /Жнь би тоглоомонд орчихсон эдр гэдэг шдээ. Тэр утгаараа шүү/
  13. Чиний хүндэлдэг хүний нэр
  14. Хамгийн сүүлд худалдаж аваад баярласан/бахархсан тэр зүйлийхээ нэрийг хэлээч
  15. Хамгийн сүүлд ямар нэгэн асуудалтай нүүр тулсан уу?
  16. Бага сургуульд байх үеийхээ сонирхолтой зүйлээсээ/үйл явдалаасаа бидэнд ярьж өгөөч
  17. Эмэгтэй хүний зан араншингаас яагаад ч тэвчиж чадахгүй зан чанар
  18. Хэрвээ чи нэг өдөр хүнд харагддаггүй болчихвол юу хийх вэ?
  19. Сүнсээ сэргээхийн тулд ямар дуу сонсдог вэ?
  20. Хэрвээ дуучин болоогүй байсан бол оронд нь ямар мэргэжилтэй болох байсан бэ?

Заа асуулт нь эд нар шүү.. Гишүүн бүр асуулт бүрт хариулсан байгаа. ЭХлээд JUNHO

JUNHO

  1. JUN- давуу чанар/нэр сүр HO- тэнгэр гэсэн утгатай
  2. Дуу бичих. Би өөрийхөө бичсэн дууг дуулахыг хүсч байна.
  3. ХАвайн арал:Би тэнд очиж сэлмээр байна бас VIla -д очиж найзуудтайгаа зугаалмаар байна. Хокайдо: Би тэндэхийн ферм-д нь үлдмээр байна.
  4. Ерөнхий зан араншин
  5. Хэрвээ үнэхээр таалагдвал, миний бүх үйл хөдлөл түүн рүү төвлөрнө.
  6. Байхгүй
  7. Сам хорхой шиг… Нуруугаа хамгаалж унтдаг
  8. Толгой… Үс
  9. Хоол хийх сургалт
  10. Түүхдээ сайн Матдаа муу
  11. Бүх хоол надад эрч хүч өгдөг.
  12. Би машиний тоноглолд хорхойтой. Би машиний эд анги тоноглол харах дуртай зам гарж явахдаа..
  13. Micheal Jackson! Тайлбарлах шаардлагагүй!
  14. Би 3н сарын өмнө IPAD худалдаж авсан
  15. Байхгүй
  16. Би бүжиглэдэг гэдгээрээ алдартай байсан
  17. Хүйсийн эрх тэгш байдал ярьж байхдаа “Би эмэгтэй хүн” гэж хэлдэг хүмүүс… Эсрэг тэсрэг байгааздээ
  18. Гудамжаар алхана
  19. “Put Your Records On” by Corinne Bailey Rae
  20. Сайн төсөөлж чадахгүй байнаа. Гэхдээ дуу зохиогч эсүүл өөр хэн нэгэн л болох байсан байх

WOOYOUNG

  1. JANGWOOYOUNG гэдэг бол “үргэлж аз завшаанаар дүүрэн ерөөгдөж байх” гэсэн утгатай
  2. JASON. Би одоо Drean High-ийн зураг авалтанд орж байгаа болохоор тэр минйи санааг их зовоож байгаа
  3. Малдив. Би сайхан далайн эрэгтэй тийм газарлуу явахыг хүсч байна
  4. НҮд ^^
  5. Би эээмр сандарна. хэхэхэхэ
  6. Бидний нүүсэн байр маш том.
  7. Free style ^^
  8. Биеийхээ дээд хэсгийг…
  9. Хоол хийх сургалт
  10. Матдаа сайн англи хэлдээ муу
  11. Тахиатай хоол
  12. Би хөл бөмбөгөнд орчихсон байсан. Дунд ахлах сургуульд байхдаа би өдөрт 6н цаг тасралтгүйгээр  хөлбөмбөг тоглодог байсан. ЗҮгээр л стрэссээ тайлахын тулд бөмбөг өшиглөдөг байсан
  13. J.Y.Park-san. Тэр биднийг сайн шургуу ажилла гэж хэлдэг боловч, тэр өөрөө хамгийн их хичээнгүй ажилладаг хүмүүсийн нэг.
  14. Шинэ эрин үеийн малгай
  15. Би Япон хэлнийхээ мэдлэгийг дээшлүүлмээр л байна.. Гэхдээ… ^^
  16. Би сурах бүжиглэхдээ өөрийхөө хамгийн сайныг зориулж байсан
  17. Худлаа ярилт
  18. Хийхийг хүссэн зүйл маш их байнааа
  19. “Lady” by Modjo
  20. Миний бодлоор дотоод засал чимэглэлийн зохион байгуулагч хийнгээ дуу продюсерлнэ.

JUNSU

  1. JUN-өндөр , SU- давах гэсэн утгатай.. Нийлээд “Өндрөөс илүү”
  2. Дуу бичих:… Love it
  3. Швицарь. Анх жоохон байхдаа энэ орны зургийг хараад явах хүсэл төрсөн
  4. Нүд, инээмсгэлэл
  5. Байдлаасаа шалтгаална
  6. Нэг гудамжнаас нэг муур гэнэт нисээд/үсрээд гараад ирсэн
  7. Би нээх тэгж эсвэл ингэж унтана гэж хичээдэггүй. Зүгээр л эвтэйхэн байгаагаараа л
  8. Толгой
  9. Өөрийгөө хамгаалах сургалт
  10. Гэр ахуйн хичээлдээ муу байсан хоол хийх гэх мэт
  11. Тарвас
  12. Би Black Music-ийн том фэн! /Black Music гэдэг нь хар арьстан хүмүүсийн зохиосон дуунууд бололтой. 20р зууны үед зохиогдсныг нь ингэж нэрлэдийм шигб айна./ Би Black Musiс-үүдийг цуглуулдаг бас сонсдог.. Хуучны бас нээх хүнд алдартай бишээс нь.
  13. Kanye West. Миний бодлоор тэр бол тэр чигээрээ мэдлэг боловсрол авъяас.
  14. Хүрэм
  15. Би өөрийхөө байгалийн хүчийг улам нэмэгдүүлмээр байна :((
  16. Би бага сургуульд байхдаа мэдээлэлийн клубд орсон юм. Тэнд би бичлэг гаргадаг байлаа. Их хичээнгүй байсан
  17. Хууралт
  18. Хэн ч намайг харахгүйм чинь бүх хувцсаа тайлаад гадуур алхах байсан /Хувцастайгаа алхсан нь дээргүй юу хахахаха/
  19. “Feel Like Makin’ Love” by D’Angelo
  20. Зохиол бичдэг хүн

CHANSUNG

  1. Chan- гэрэлтэх, SUNG-хамгийн сайнар бүтээх Нийлээд хүсэл зорилгоо хамгийн сайнаар бүтээнгээ гэрэлтэх гэсэн утгатай
  2. Хуучны дуу сонсох.Учир ньБи тэр алдартай сайн дуунуудыг ахин ахин сонсохыг хүсдэг
  3. Хоккайдо. Би мөсөн уулнуудыг хармаар байна
  4. НҮД!
  5. Санааачлагыг гартаа аван , анхаарлыг ньт татах гэж хичээнэ.
  6. Ямар нэгэн тийм юм болсноо санахгүй байнааа
  7. юм юмнаас Шалтгаална, заримдаа би унтаж байхдаа ярьдаг
  8. ТОлгойноосоо эхэлдэг
  9. Сайн санахгүй байнаа.. Завсарлагаанаараа сагс тоглодог байсан. Гэхдээ энэ ямар нэгэн клуб байгаагүй ээ
  10. Түүх хууль-даа сайн, матдаа муу
  11. Будаа!! Цагаа будаа бол хамгйин сайн нь
  12. Би Спортын хорхойтон. Нэг удаа би биеэ харсан чинь, хэлбэрээ алдаад эхэлчихсэн байсан. Тэгээд л би илүү сайн хичээллэх болсон
  13. J.Y.Park-san. Тэр дуулж байсан ч бүжиглэж байсан ч жүжиглэж байсан ч бүх л цагийн турш өөрийгөө гайхалтай төгс удирддаг.
  14. Yakisoba/хуурсан гоймон гэдиймуу манайхаар гоймонтой хуурга л юм даа.. Японд их хэрэглэдэг боловч яг гарал нь Хятадых гэсэн… Chan гэсэндээ хоол авснаараа л бахархана даа хаха/
  15. Би жүжиглэж үзмээр байна.
  16. Би санахгүй байна ааа..
  17. Худлаа эрх болж жүжиглэдэг охидууд
  18. Миний бодлоор би их бардам гудамжаар алхах байх
  19. “Hysteria” by Muse
  20. Спортын атлеткчин /Таеквондо Кэндо гэх мэт/

NICHKHUN

  1. Би мэддэггүйшд :(((((((((((
  2. Body building
  3. America. Учир нь энэ их том газар ба миний очиж үзээгүй газар маш олон байгаа.
  4. Инээмсэглэл.
  5. Би тийм хүлээх төрлийн хүн лдээ хэхэ
  6. Миний Twitter Picture Тайландад 2 ч удаа Lotto-д хожсонб  айхыг хараад их гайхсан
  7. Би хажуу талаараа унтдаг. Нэг тийм мушгиралдаж
  8. ТОлгой
  9. Хөгжмийн клуб
  10. Түүхдээ сайн Матдаа муу
  11. Самгёобсал
  12. Би улаан өнгөд дуртай
  13. JYPark. Тэр ажлаа хийжахдаа маш чухал нухацтай… Ажлаасаа гадуур бидэнтэй байхдаа хөгжилтэй. Би тэрний хажууд байхдаа амралтыг авж чаддаг
  14. Гар утасны тоглоом/зүүлт
  15. Би Японд зөндөө олон зүйлүүдийг хиймээр байна
  16. Би бадминтоны багийн төвийн тоглогч байсан
  17. хямдхан үйлдэл хийдэг охид
  18. Би аялалаар явахыг хүсч байна
  19. ‘”Marry You” by Bruno Mars.
  20. Байшингийн дотоод засал чимэглэлийн зохион бүтээгч

TAECYEON

  1. Би луу жил төрсөн. Тэхээр энэ нэр маань Луу шиг ухаантай, хэзээ ч хатахааргүй ус шиг зүрхтэй гэсэн утгатай
  2. DREAMHIGH гэхдээ би зураг авалтандаа ороод дуусцан лдаа
  3. SAIPAN манай найз энийг их сайхан газар гэсэн
  4. Нүднүүдийн болуу?
  5. Миний сайн болсон хүнээс шалтгаална
  6. Надруу инээдмийн жүжигчин дайраад хэхэ Шоун дээр лдээ
  7. Би тэгшхэн унтдаг
  8. толгой
  9. Cross Country Team.
  10. Би бүгдэн дээр нь нээх сайн байгаагүй ээ. Бас бүүр муу ч байгаагүй
  11. ямар ч хамаагүй
  12. Би манганы фанат. Буцаад балчир хүүхэд насандаа очицгооооё
  13. Миний эцэг эх. НАмайг өргөж босгож байдгийн төлөө
  14. Би шинэ утас авсан !
  15. Жүжиглэх чадвараа дээшлүүлэхийн тулд би  юу хийх хэрэгтэй вэ?
  16. Миний бага ангийн амьдрал маш чимээгүй, нээх их үйл явдлаар дүүрэн байгаагүй
  17. Худлаа ярьдаг охидууд
  18. Би хотоор чөлөөтэй алханааа
  19. “My Valentine” (Dream High OST)
  20. Коллежийн оюутан

8 thoughts on “ЯРилцлага

Хариу үлдээх

