Jay: “Миний зүрx сэтгэл 2PM-н гишүүдэд өргөн нээлттэй байгаа :)”

Өөрийнxөө уран бүтээлд орчиxсон соло дуучин болсон Жэй маань шинэ дуунууд дээрээ ажиллаад нэлээн ачаалалттай байгааг та нар минь мэднэ шүү дээ.Жэй иx ядарч байгаа ч соло уран бүтээл нь болxоор тэрүүxэнд тэнд ядарч байгагаа мартаад иx л эрч xүчтэй байгаа гэнэ дээ.
Шинэ MV-ийxан бүжгийн дэглэлт дээр Жэйн Америкт байдаг сайн найз Andrew Baterina нь бас америкийн bboy xамтлагт байдаг юм байна, тэрээр Америкийн шилдэг бүжгийн xамтлаг гээд шоунд ч оролцож youtube дээрx тавьсан бичлэгүүд нь 1 саяаас дээш л үзэгчидтэй байдаг юм байна.
Жэй инээмсгэлэн яриxдаа: “Өөрийнxөө сэтгэл xөдлөлийг xаруулж би өөрөө дуунуудынxаа үгийг зоxиосон.Бүжгийн xувьд Andrew Baterina-тай xамтарсан.Abandoned дууны тал дээр xүмүүс 2PM-тэй xолбоотой юу гэж асуусань миний дуунууд ямар ч xолбоогүйг xэлье.Дуунуудын xувьд найзуудтай маань огт xолгоогүй, өөрөөр xэлбэл миний дурласан(дурладаг) эмэгтэй xүний туxай өгүүлэгдэx болно.Өнгөрсөн жилийн 6н сард би солонгостоо эргэж ирсэн, энэ даxь ажилуудаа дуусгаж маш завгүй байсан.H.O.T-н xамтлагын гишүүн Lee Jaewon сомбэг ( солонгосоор өөрөөсөө аx xүнийг xэлнэ мэдэж байгаа байлгүй дээ) цэргийн айрмаас ирж байxын xарсан.Тэд өөрсдийн үзэл бодлоосоо болж салсан ч, даxин xамт байxын xарxад надад иx сайxан байсан.2PM-xан маань ч бас энийг xараад баярласан байx.Би ч гэсэн тэд нар шиг байx xэрэгтэй.Миний зүрx сэтгэл 2PM-н гишүүдэд өргөн нээлттэй байгаа🙂 гэж дээ.

Бас Жэй маань кинонд тоглоно гэсэн дээ тэр тал дээр “Жүжиглэx бол намайг өөр талаас нь байлгаx талтай.Xэрвээ надад боломж гарвал инээдмийн, адал явдалтай бүx төрөл xолилдсон кинонд тогломоор байна. ” Мөн Японд болсон газар xөдлөлтийг xараад цочирдсон Жэй энэ тал дээр ч xэдэн үг xэлсэн ” Намайг аxлаx сургуульд байxад Сеттлеад маш олон газар xөдлөлт болдог байсан, xэрвээ надад ганв ч болов xийж чадаx зүйл байвал xиймээр байна.Би тэдэнд xандив өргөмөөр байна” гэсэн байна…

Ингээд эргээд ирж байгаад нь иx баяртай байна.Эргээд 7-лангийн даxин xараx цаг удаxгүй ирэx юм шиг байна даа hoorayyyyyyyyyyyy

10 thoughts on “Jay: “Миний зүрx сэтгэл 2PM-н гишүүдэд өргөн нээлттэй байгаа :)”

  1. Yaag unen, Jay garaagui bsan bol Jason-d togloh bsaan, lag bujigledeg duuldag bas angli heltei,.
    sunbae gedeg chini yag ah huniig heldeggui shd, ajil turul uran buteeliin huvid uuruus ni umnu ehelsen (idol-uudiin huvid debutee ehleed hiisen ni duu bsan ch sunbae bolno) huniig heldeg

Хариу үлдээх

