Мэдэгдэл

Сайн байцгаана уу хоттэстуудаа…Никхүн миний бие энэ оройн мэндийг мэндчилж байна.Ойрын хэдэн хэдэн өдөр мэдээ хийгээгүйд уурлаж байгаа хүмүүс нэлээдгүй байгаа байх надад ар гэрийн онцгой юу ч гэдэг юмдээ…үнэндээ бол манай аавын бие нь муудаад эмнэлэгт хэвтцэн байгаа лдаа тэгээд мэдээ хийх нь битгий хэл хичээлдээ ч суухад хүндрэлтэй байна энийг та бүхнийг ойлгоно гэж НАЙДАЖ байна…Манай админууд байгаа шдээ junita Babyboovip этр гээд намайг иргэн иртэл түр мэдээ хийж өгч байвал би их баярлах болно шүү…Гэхдээ одоо үсрээд л 5л хонох байх тэгээд иргээд би блогынхоо ажилдаа ороод явах болноо…

Бас нэг юм хүсэх гэсийм миний аавын төлөө залбирч өөгөөрэй хоттэстуудаа🙂 даварсан юм хүссэн бол уучлаарай хэхэ иргэн уулзалтлаа түр баяртай удахгүй эрч хүчтэй иргэн ирнээ гэж найдаж бас бодож байна

10 thoughts on “Мэдэгдэл

Хариу үлдээх

