[Interview/Ярилцлага] Non-no Magazine

Энэ сэтгүүлийн зурагнуудыг саяхан оруулж байсан санаж байна уу?Тэгсэн ярилцлага нь англиар гарчихаж бөөн аз🙂 сонирхолтой санагдаад орчууллаа…Манайхан 3, 3раа хуваагдаад 2 баг болоод ярилцлага өгсийн байна….

-2Пм-н мэмбэрүүдээс ерөнхийдөө 3н эгдүүтэй нь хэн бэ?

Вүү-Үнэндээ эхлээд бол бүгдээрээ бид бүгд л эр хүмүүс лол

Жүнсү-Гэхдээ бид хэд бусад гурваасаа ингэж л хуваагдсан биздээ?Аах надаа нэг юм санаанд орчлоо…Сөүлээс ирээгүй 3нь юм байна…

Никхүн-аах тийм байна.Вүүёонг бусанаас Жүнсү Дэегүгээс харин би тайландаас.Бид бүгд өөр хотод төрсөн сэтгэл татах өөр өөр шинж чанаруудтай энэ ч сонирхолтой санагдаж байна шүү…Вүүёонг бусаны сэтгэл татах зүйл юу вэ?

Вүү-Мм бусаны далай их үзэсгэлэнтэй, гэхдээ хүмүүс нь бас их сэтгэл татам зан чанартай.Жүнсү ахаа Даегүгийн тухайд?

Жүнсү-Магадгүй….Даегү их олон үзэсгэлэнтэй бүсгүйчүүдтэй газар?

Никхүн-ААх тийм гэжүү?Тайландын хүмүүс сайн зан чанар зан заншилтай хүмүүс байдаг.

Жүнсү-Эргэлзээгүй… Никхүн ч бас сайхан зан чанартай хүн шүү…Бидний өдөр дутмын амьдралд бусад 6н мэмбэрүүдээс тэр илүү их үглэдэг нь.

Никхүн-Ммхмм би тэгдэг.Яагаад гэвэл чи өрөөгөө цэвэрлэдэггүй шт

Вүү-Тэр ч үнэн шүү.Жнсү ах өөрийнхөө хувцаснууд бас юмнууддаа их анхаарал тавьдаг.Харин бусдыг нь тэгэс хийгээл орхичихдог.

Жүнсү-Хөөе би өрөөгөө байнга л цэвэрлэдэг шт…гүй ээ би цэвэрлэдэг л гэх гэсийм лдаа би шоконд орчлоо лол

-Тэд бие биенийхээ сул тал алдааг яг энэн шиг л ойлгодог эцсийн эцэст тэд юм бүхнээр л инээж чадаж байна.Гэхдээ та нар бас бие биенийхаа нууцыг сайн мэддэг биш гэж үү?

Никхүн-Мэдээж бид мэднэ.Эхлээд гэвэл~~Вүүёонгын нууцыг бид өдөр болгон л хардаг.Тэр тийм ч их гадагшаа гардаггүй гэртээ л байнга байдаг.

Вүү-Би гадаа гарж чаддагүйнмаа яагаад гэвэл надаа өмсөх гутал байхгүй лол/тоглоомоор/

Жүнсү-Хахаха Вүүёонг нэтээр хэсэх дуртай шинэ дуунууд хайж тэд нарыгаа сонсдог зөв үү?

Вүү-Ммм саяханаас би Жүнсү ахаас найруулхыг сурж байгаа тэгээд би өөрөөсөө сонирхолтой дуунууд аялаж олоод тэднийгээ шүлэгтэй зохих үгүйг нь боддог.

Нихүн-За Жүнсү -н нууц.Жүнсү байнга л унталганыхаа өмдийг өмсдөг.Тийм болохоор тэрнийг дээгүүрээ хагас нүцгэн байхыг нь харж болхым байна.

Вүү-Наа чин үнэн шүү үнэн.

Жүнсү-/ичсэн маягтай/ккк за дараагых Никхүн-ы нууц.Никхүн их жэнтэл бас их даруухан харагддаг.Гэхдээ үнэндээ бол тэр үнэхээр цогтой галтай/алиа сахиалгагүй л юмуудаа лол/ залуу шдээ.Энэ ч үнэхээр гайхмаар шүү.

Никхүн-/японоор/Наа чинь үнэн бишээ.Жүнсү-сан өнөөдөр жоохон сонин байнаа.

-Ингээд яриад байвал цаашаа олон нууцууд гарж ирэх бололтой.ГЭхдээ ингэх зуур Жүнсү-гээс “Никхүн эмэгтэйчүүдийн дунд үнэхээр алдартай.Тэрний бэлхүүс үнэхээр дур булаам”гэсэн яриа гарч ирлээ…Ингэснээс ямар стильны эмэгтэйд илүү дуртай вэ?

Никхүн-Надад стиль нээх хамаа байхгүй ээ.Зүгээр л энгийн хувцас өмссөн байхдаа дур булаам харагддаг эмэгтэйд.Миний бодлоор цэвэрхэн байх нь хамгийн чухал байх.

Вүү-Би ч бас адилхан тэгж бодож байна.Яг л ийм зун жийнс подволк өмссөн байхдаа сайхан харагддаг эмэгтэйд илүү дуртай.

Жүнсү-Надад бол том арзмайрын хувцас томдуулж өмссөн…Гэхдээ үүнээс илүү ухаалаг тэгшхэн сайхан мөртэй эмэгтэйд илүү дуртай…

Никхүн-Тэгүүл чи sexy стильтэй эмэгтэйд дуртайм банйа тиймүү?

Жүнсү-гүй ээ тийм бишээ/ичив/

Вүү-Жүнхо ах угаасаа sexy стильтэй эмэгтэйрүү гөлөрчдөг зуршилтайлдаа…

Жүнсү-үнэнийг хэлэхэд би эр хүн тийм болохоор……би үүнийг зогсоож чадахгүй ээ лол

заа өнөөдрийн хэсэг дууслаа…Маргааш үргэлжлэл буюу Чан Таек Жүнхо 3н ярилцлага орох болно.🙂 Өнөөдөртөө гүйцэт оруулж амжихгүй нь ээ🙂

16 thoughts on “[Interview/Ярилцлага] Non-no Magazine

Хариу үлдээх

