Мэдэгдэл

Сайн байцгаана уу, блогийн уншигчид аа ^^

МАнай блог улам л олон уншигчидтай болоод байх шиг байна тийм үү? Цаашдаа ч өргөжих байх. Монголын ХОТТЭСТууд маш олон болох болтугай эдр гэж мэгээд😛

Хэдэн сарын өмнө би блогоосоо гарна гэх нэг тийм битүүлэгдүү утгатай мэдэгдэлэрхүү маягийн юм хийгэд сар гаран блогтоо мэдээ хийгээгүй. Тэр үед блогийхон /Админ редакторууд/ маань бүгдээрээ үнэхээр ажилтай байсан болохоор мэдээ орохгүй блог маань тэр чигээрээ эзгүйрээд хандалтын тоо хүртэл эрс багассан байсан болохоор буцаад би мэдээгээ хийж эхэлсэн. Харин одоо блогт маань Nichkhun маань ороод ирчихсэн бас өөр редакторууд байгаа ба сайн мэдээ хийгээд та нарыг мэдээгээр таслахгүй байгаад байх болохоор би буцаад байр сууриндаа очих хэрэгтэй юм шиг байна🙂🙂 Намайг ээмр олон зантай энээ тэрээ гэж бодож болохгүй шүү за хэхэх Тэр үед уул нь шийдцэн байсан боловч тэгээд бологүйм лдаа хэхэх.. Блогоос гарах асуудал нь хэдэн сараар хойшилсон гээд бодчиход л болно…🙂🙂 Тэгээд бодчихвол намайг муу хүн гэж бодохгүй шдээ тэ хэхэ

Өнгөрсөн хугацаанд намайг дэмжиж, зөндөө олон сээгийнүүд үлдээж бас дандаа болохгүй байгаа зүйлийг маань хэлж надад зааж байсан та нарт маш их баярлалаа. Энэ цагаас хойш би мэдээ хийхгүй ба арын саб хийх, дээд доод талын цэснүүд эдрийг янзлахад л тусалж байх болно. Дууны үгийн санал авсан хэвээр байх болно шүү… Бас одоогийн байдлаар хүмүүсийн санал болгосон дуунуудын монгол орчуулга, галиг бас солонгосоор нь хийчихсэн шүү.

ӨӨ тийн бас саб хийнэ гэснээс Nichkhun бид 2 DReam High-г монголоор саблаж та бүхэндээ хүргэхээр болсон. Энэ удаа сайхан бүрэн хэмжээний зүйл хийе гэж бодсын хэхэ Би ч бодоогүйм лдаа Nichkhun-ий санаа. Бүүүр тодорхойг удалгүй хэлэх болноо . Дэмжинэ гэж найдаж байна.

Пэээх Jay-х шиг л бааахан юм биччилээ хэхэхэх Нээх сүртэй биччиж😀😀 Анхаарлаа хандуулсанд баярлалаа ^^

Заа тэгээд цаашдаа блог ба форумтайгаа үргэлж хамт байгаарай.

Бичсэн: junita

21 thoughts on “Мэдэгдэл

  1. eeeeeeeeeeeeeeeee tiiiimuuuuu muuhai bn shuu. gehdee odoo yaay ghwdee ymarch bsn mash ih bayrlaalaaaaa. neere yu dream high oruulhimu ymar goy medeee mash ih tnx neeree goy ih hun ordog blson shuu te tsaashdaa enneess buur ih hun ordog bolnooo zaza junita min bidniga ergej toirch bgara ^o^

  2. Ингээл намайг хаяад явжыгаа байхкү юу??

    БИ Ч ИХ АНТИ уншигч нартай хүндээ….

    ОДОО ХОТТЭСТУУДДАА олигтой ч мэдээ хийхгүй байна гэгүүлсээр байгаад

    НАМАЙГ ТҮЛХЭЖ УНАГААХ БАЙХӨӨ…… :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((

  3. Junita medee hiihgui ch gsn bidentei hamt bh bolohoor guniglahgui bno kk. Harin bainga blogiin unshigchaar orj irj bgaarai daa. Tghgui bol uurlana shuu ntr hehe ^_^ Nichkhunee and min bitgii tiim gutrangi yum yri l daa. Chi goy goy medeenuud zondoo l hiideg sh dee. Always Happy Smile ain!!! Like that🙂🙂🙂 Bas dream highiin huwid mash ih bayrlalaa ^_^

Хариу үлдээх

