[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 3 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-1::.

Заа ЗОХИОМЖоо хүлээн авна уу…удаасанд үнэхээр уучлалт хүсий….

ХЭСЭГ-1

ХЭСЭГ-2 -уудыг ийшээ орж уншаарай…

Хэсэг 3

Өчигдөр шөнө нэг л мэдэхэд өнгөрч өглөө боллоо…Чиний 2ПМ-н найз залуу маш их цагийн хувиартай байгаа болохоор чамруу тийм ч сайн холбоо барьж чадахгүй байв…Та 2 муухан мсж бичиж утсаар ярьдаг байлаа…Бараг чиний тоолсноор 14 хоног үнэхээр урт хугацаа…Гэтэл нэгэн өглөө

Жэе:  Байна уу? Одоо болтол босоогүй л байгааму? …хаммм за эхлээд босоод бусгү минь

Жүнсү: Өглөөний мэнд…Хөөш чи одоо болтол сэрээгүймуу? Би л чамайгаа сэрээхээсдээ….СЭРЭЭРЭЙ!!! ёстой аймар хашгарлаа шүү😛

Жүнхо: Baby! Нар аль хэдийнээ мандчихсаан одоо боссон чинь дээр байх шүү😛

Никхүн: Миний унтамхай байна уу? Яг сэрээгүй байгаа гэж мэдсэн юмаа…за аливээ босоорой

Вүүёонг: Байна уу энэ _____ мөн үү?/чиний нэр/ Айгүү бурхан минь бос лдоо чиний хоолой танигдахгүй байшүү….

Чансунг: Хөөе унатаад байгаамуу? Би ч бас унатжын лдаа хаха тэхдээ л цуг босиоо за

Таек: За босох цаг болжээ…Үнэндээ унатчих уу хэхэ заза тоголсы босцгооё үзэсгэлэн минь…

Ингээд л өглөөний эхлэлийг найз залуу чинь тавьж өглө сайхан биш гэж үү😛 түүний гол ярьсан шалтгаан бол цагийн хувиараасаа болоод уулзаж чадахгү болохоор  өнөөдрийг хамт өнгөрөөгөөчээ гэж гуйсанд юм….менежэр одоо чамайг гадаа чинь хүлээж байгаа байх хурдан наддээр хүрээд ирээрэй гэж чамд хэлэв.Чи ч гайхан хэсэг бодсоноо хувцаа өмсөн гарахда бэлдэв…Чи тольны урд баахан л эргэлдэнэ гэхдээ чи ямар үдэшлэгт явах гэж байгаа бишдээ😛

Арай гэж бэлэн болоод гарлаа…

Менежэр ах чамтай мэндлээд Ван-луу/машиныг нь ван гэдийшдээ/ чамайг суулгав.

Нилээн явсаар хүрэх газартаа ирэв.Чамайг машинаасаа буухад 2ПМ-н найз залуу чинь чамайг хүлээн цонхон дээр зогсож байв.Чи түнийг харлаа…Тэр чамайг харан баярласандаа үсрэн харайж яг л галзуу хүн мэт харагдаж байв чи ч нилээн инээлээ…тэр бас хажуугаар нь толинд харан сандран ийшээ тийшээ гүйнэ.Чи дотор орон түүн дээр ирлээ…Тэр чамайг хараад…

Жэе: OMG!MY BABY! OMG! Хаха түүний сэтгэл хөдлөл чи ямар мэдэхгүй биш ЛОЛ…Тэр чиний гараас бариад бурхан минь чамайгаа үнэхээр санажээ ямар их санасан гээч чи ч мэдкү лдээ мэдхиймуу ЛОЛ😛

Жүнсү:Ийм өдөр ирдэг л юм байна…Тэр чамайг биш менежэр ахыгаа тэвэрч аваад баярлалаа ахаа хайртай шүү хаха тэр чамайг тоосонгүй…Гэхдээ мэдээж чамайг гэнэт тэвэрч аваад үнэхээр их саналаа бурхан минь миний саналыг хүлээж авсанд баярлалаа…

Жүнхо: Тиймээ  YEAH! Хаха тэр инээдтэ бүжгээ хийнэ…Гэхдээ л чамайг аймар чанга тэвэрч аваад ингээд надтай наалджагамдаа чи сална гэж боджынуу гээд та 2 инээлдэнэ авввв жаргалтай биш гэж үү😛

Никхүн : Чамайг шууд л тэврээд авав…хоолоо сайн идэж байсан биздээ алив царайг чинь хары сайн унатаж байснуу…хэхэ тэр аймар халамжтай биш гэж үү эмээ нь л ийм болгожаам шт хаха😛😀

Вүүёонг:Миний донг бишээ миний нэр билүү хаха заза тоголсы тэр алхам алхмаар ойртсоор тэврээд авав…чамайг ингээд тэврэхийг ямар их хүссэн гээч чиний үнэрийг зөндөө санажээ:…

Чансунг: Аймар хурдан гүйж ирэв чи нүдээ тас аниад хартал яг урд чинь ирээд зогсчихов хаха чи гайхсан уу? Тэр зогсож байснаа хөөрхөн царайг чинь хараагүй ямар их удаа вэ? Санахын зовлонг макнэед амсуулж болдымуу гэснээ тэвэрч аван өргөөд Пабу гээд чамайг харан инээв…Манай макнэе улам л ХОТ болоод байгаамсан гэвч энэ удаа эгдүүтэй байлаа😀

Таек: Тэр чамайг гараас чинь атгаад нэг ширээн дээр суулгав тэгснээ зургийн дэвтэр гаргаж ирээд баахан муур зурснаа харуулав чи хараад гайхан хартал харжынуу чамайг санасандаа энийг л зурдаг байлаа гээд тэврээд авав санаад галзуурах гэж байсан юм гээд улам чанга тэвэрнэ гэхдээ муураа үзүүлэх хэрэг байсан юмуу хаха😀

Санасан хүмүүс уулзалдаж одоо л сэтгэл нь дэвтэж байх шиг байна.Энэ удаа МКАУНТ ДАВН/AGAIN AND AGAIN-ы пэрп шүү :P/ дээр байлаа…хүлээлгийн өрөөнд 2ПМ-н найз залуу чинь чиний гарнаас атгаад л суугаад байв..Чи ч бас түүний гарыг тавимааргүй л байсан байх…Гэнэт чи

АА! 2уулаа нэг зүйл тохиры…Юу вэ гэхээр одоо пэрп-дээрээ чи намайг олж хараад надад ямар нэгэн оллоо гэсэн хөдөлгөөн үзүүлээрэй хэрвээ олох юм бол бэлэгтэй шүү гэж чи хэлэв…

Жэе: Айгүү чи минь ямар ч их тоглоомтойм дээ…за би хичээнээ чи харин гоё бэлэг өгнө шүү😛 хөөрхий манай лидэр…

Жүнсү: WHAAAT? Чи жинхнээсээ хэлсэн үү? Нээрээ заавал тэгэх ёстоймуу? Би заза олноо олно гээд их л зориглосон янзтай байлаа…

Жүнхо: тэр юу лдаа оллоо гэхэд би ямар хөдөлгөөн хийхийн? Чи намайг шалгаад байна уу ай😛 арай өөр юм хийж болкүмуу гээд чамруу харахад чи нилээн урам хугарсан янзтай байсан болхоор айгүү миний baby хүсээд байгаа юм бол заавал хийнээ гээд CUTE FACE+ANGLE SMILE! Now u`re dieing LOL😛

Никхүн: Би ч олно лдоо гэхдээ яг яахуу л гэж бодоод байна би ер нь тэгээл гээд тойрулаад л байв хаха тэр яахаа мэдэхгүй байх шиг байна тэгснээ ааан заза Винк ! чи ямар винк авмаар байна ХОт эсвэл Cute гээд тоглож гарав😀

Вүүёонг: БИ ер нь их боддог хүн лдээ гээд нүдээ аниж сууснаа чамруу гэнэт харав чи гайхан хартал чи яагаад ийм эгдүүтэм бэ надаас эгдүүтэ хүн байх гэж ийм болохоор чинь хийе за юу битий хошуугаа унжуулаад байгаарай  AWWW  өөрөө ч бас эрх байж😛

Чансунг:Шууд инээснээ би чамайг хараал гүйж очоол үнсчхүү гэхэд чи шууд босоод тэгүүл болы гэхэд хахаха заза тоголсу би гараараа заана шүү сайн хараарай өнгөрөөчив тэгүүл би уурлана шүү😛 awww манай макнэе ах нараасаа суралцаж байгаа бололтой…

Таек: Өөө чи заавал хараа муутай хүнээр ийм юм хийлгэх хэрэг байгаамуудаа гээд гомдолж эхлэхэд чи өөө гээд бас л суучихав…тэгсэн Таек заза би муураараа андгайлы би чамайг заавал олно яагаад гэвэл чи минийх би батлах хэрэгтэй гэснээ Муур минь гээд залбирч гарав хахах  our funny man!😀

Ингээд гарах цаг ч боллоо чи үзэгчдийн суудал дээр харагдах газар суух гэсэн боловч бүгд хүнтэй байв тэгсээр шатны тэнд нэг суудал байгааг хараад бушуухан очиж суув. Харж чадах болуу гэж чиний санаа зовно…Пэрп эхэллээ 2ПМ бүгд орлилдон босно….Чи суусан хэвээрээ….гэхдээ яг эхлэхэд бүгд суун чимээгүй анхааралтай үзнэ…

Жэе: Чамайг зөндөө л хайлаа тэр цөхөрч байв гэвч тэр оллоо…Яг чамруу харч байгааг чи мэдэрлээ…Тэр чамруу ABS-гээ багахан гаргалаа…бурхан минь пэнүүд галзуурч байна чи ч бараг хаха….

Жүнсү: Яг дахилтын үеэр нүдээ нээн хартал тэр чамайг харсан зовох юмгүй чамайг оллоо тэр гараа тойрон иргүүлдэг хэсэг дээр ЗҮРХЭН ХЭЛБЭРТЭЙГЭЭР ИРГҮҮЛЖ ГАРАА ЗҮРХЭНДЭЭРЭЭ ТАВИН ЧАМРУУ ХАРАВ😛 OMG!😀 Чи хайрлахгүй байж чадна гэж үү…

Жүнхо:Тэр чамайг бас л хайсаар…тэр бараг дуу дуусхын алдад чамайг олов…Тэр дууг дуулж байгаа ч дотроо суудлыг самнан нүдээрэ харж байсан юм…Тэр өөрийн хэсэг дээрээ МУЛЛА гэж Жүнсүтэй хоорлох байсан ч LOVE U болгон өөрчилж дуулсан юм…Чиний зүрхэнд яахын аргагүй нэг сум зоогдов ЛОЛ 😛

Никхүн: Тэр амалсанаараа ВИНК-ээ хийв гэхдээ ямар винк гээч CUTE & HOT! Бидний ТАЙ ханхүү хослуулж чадлаа😀

Вүүёонг:Эхний хэсэг дээр л гэрдаг болохоор чамайг олохыг яарч байв гэхдээ тэр чамайг аль хэдийн тайзан дээр гарч ирэхдэ л харчихсан байсан болхоор ядах зүйл алга байв…2Тийшээ нурдаг бүжгийн хөдөлгөөнийг чамруу 2 нурж гараараа заагаад дороо иргэн өөрчлөв тэр үнэхээр ухаантай чи түүнээс ганц ч хором нүдээ холдуулж чадахгүй байлаа…

Чансунг:Тэр рэп хийдэг гэхдээ дууны үгээ яаж өөрчилсөн гээч орхиод явлаа гэдэг үгийг олоод ирлээ гэж өөрчлөн үглэж бас чамруу цоо ширтэн бараг 10 сек харж зогссон…манай макнэе үнэхээр олжээ…

Таек:Үнэхээр өөртөө итгэлгүй байсан юм тэр өөртөө үнэхээр урам хугарч байла гэхдээ нэгэн чанга орилдог пэний ачаар оллоо чамайг олж харсандаа үнэхээр баяртай байсан болхоор бараг инээчих гээд л байв тэр дууны төгсгөлд тайзруу орохдоо саранхэ гээд оров аввв…

Ингээд гайхалтай пэрп дууслаа 2ПМ-н чинь найз залуу үнэхээр баяртай байлаа…

Гэхдээ чи хараахан орж ирж амжаагүй байв…Тэр чамайг бараг 15 мин хүлээлээ түүний санаа нь зовж эхлэв…Пэнүүд мэдээд арай гэж бодохоос айж байлаа…Тэр өрөө дүүрэн миний найз охиныг харсан хүн байна уу гэж орилов хэн ч хариу өгсөнгүй ….Бараг 20 мин боллоо тэр яг чамайг хайхаар гарах гэж байтал чи орж ирэв…

Тэгээд юу болох бол? дараагын хэсгээс 😀

Энэ удаагын тэр сэтгэлийн илэрлүүдийг би их гоё бичиж чадсан гэж найдаж байгаа шүү этр хэхэ заза тэгээд сэтгэгдлээ бичээд байгаарай 😀😀

25 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 3 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-1::.

  1. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 4 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-2::. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  2. aaaaaх ёооооё тэр хөдөлгөөнүүд төтөтө Харагджийн…. Jay-г хармаар санагдав ёо ёоё оё ёооёоё ганцхан тэрэнд зориулж абс төтөтөтө

Хариу үлдээх

