110112 Jay-ийн эргэн тойронд

https://s3.amazonaws.com/twitter_production/profile_images/1115079273/__13.jpgСайн байцгаана уу манайхаааааан хэхээх… 2 хоног нэт тасрав…. Мэдээ хийж чадсангүй эээ бүүүр нээх чухал мэдээ гараагүй байнаа. Ойрд хайрт Jay-ийхээ мэдээг оруулаагүйн байна тиймүү??? Хэдхэээн мэдээг толилуулж байна.

  • Эхний мэдээг JAY-ИЙН ШИНЭ ЦОМОГний тухай мэдээгээр эхлүүлье!!!! Энэ тухай мэдээж сонсож байгаа л биздээ хэхэ Twitter дээрээ Jay маань энэ тухай цаг алдалгүй үйл явцаа мэдээллэж байгаа шүү дээ🙂 Одоогийн байдлаар 80% нь дуусчихсан байгаа!!! Ёоооох удахгүй хайрт JAY-ийхээ албумны дууг сонсох бололтой ^^ Тэр бас фэнүүддээ цомогнийхоо тухай хэлэхдээ: Миний төрсөн өдрөөр гаргавал ямар вэ? Сайхан санаа биш гэж үү? гэжээ. 4 сар хүртэл хүлээнэ гэж үү?????? Энэ тухай тодорхой мэдээ гартал нь хүлээе дээ🙂
  • Бас нэгэн сайхан байнаа.. Энэ нь юу вэ гэхээр Jay-ийн маань өнгөрсөн 3н сард youtube account-даа хийсэн Nothin On You-ийн cover нь Дэлхийн хамгийн алдартай бичлэгээр шалгарчээ!!!! Америкийн DMW Media-аас хэлэхдээ: 2010 оны 3н сард энэ бичлэг гарсан тэр өдөртөө л 1 сая хагас удаа үзэгдсэн. Нийт үзэлтээрээ 5 сая давсанд бид үнэхээр гайхаж байна гэжээ. Харин Jay хариуд нь: Энэ шагналыг авсан нь миний агуу фэнүүдээс болсон юм шүү гэжээ.
  • Бас SIdus HQ-ийн online Magazine дээр Jay-н туулай жилийн төлөвлөгөө гэсэн чинь  Jay ирээдүйн төлөвлөгөөгөө чин сэтгэлээсээ ярьжээ. Тэрээр хэлэхдээ: Би 12 жилийн дараа 37той байна. Тэр үед би эхнэртэй бас нэг юмуу хоёр хүүхэдтэй болчихсон байна гэжээ. Бас хүмүүсийг инээлгэх гэж: Би туулайтай адилхан шдээ:. Миний урд талын шүд их том. Миний хүсэл бол бэлдэж байгаа цомог маань амжилттай байгаасай гэж хүсч байна. Анхаарлаа их  тавин хүлээгээрэй гэжээ ^^

Бас Jay-ийн хийсэн TwitLonger/энэ нь их хэмжээний tweet бичих боломжтой twiiter гээд л ойлгочиход болох байхаа :)/ дээрх мэдэгдэлэрхүү юмыг бүрэн эхээр нь орчуулан хүргэж байна

https://i0.wp.com/allkpop.us/files/images/2010/10/16/bbf9588157a2f216781695049fcc1d9d.jpg

Би маш олон залуусыг миний чихэнд их анхаарлаа хандуулж байгаа гэж сонссон. Яагаад Jay шивээс хийлгээд байна? Тэрний гадаад төрхөнд муугаар нөлөөлж байна, үүнээсээ болоод бас TV хөтөлбөрүүдэд орж чадахгүй байна? Яагаад нууц/далд/ байдалтай ажлаа хийгээд байгаан? Яагаад нэр хүндтэй producer-ийн оронд ChaCha эдртэй ажилласаар байгаан? Яагаад AOM-д Jay онгоцны тасалбар авж өгөөд хоол идсэн ч яагаад jay төлбөрийг нь хийгээд байгаан? Би ийм төрлийн юм хэлдэггүй. Би ер нь чимээгүй байх дуртай төрлийн хүн. Би бас TV show болон Music show-нд орох дуртай биш бас би дэлхийн no.1 албум хийгээгүй байгаа. Та нарын бодлоор эдгээр зүйлс их чухал байх яг үнэндээ би дэлхийг өөрчилмөөр байна, ингэж боддог хүмүүсийг өөрчилмөөр байна. Ямар ч байдалд байсан чи үнэхээр хичээвэл бас сэтгэл зүрх чинь зөв бол чи энийг хийж чадна гэдгийг би харуулмаар байна. AOM бол миний гэр бүл. Хэрвээ энэ бизнессийн чанартай байсан бол үнэхээр тэнэг байх байсан гэхдээ би Гэр бүлийгээ өөрсдийнхөө дуртай зүйл хийж байгааг харах бас тэр зүйлдээ мөнгөө үрж байгааг харахад маш аз жаргалтай бас тэднээрээ бахархаж байна. Тэд миний фэн болж бас эцэг эх маань болдог. Бас тэд хүүгийхээ дууны материалыг шалгаж өгдөг. Бас хамгийн гол нь би тэдэнтэй байхдаа уйддаггүй. Би ChaCha-ийн яадварт итгэдэг. Тэр үүндээ сайн болохоор бид хамтарч ажиллаж байгаа. Хэрвээ тэр сайн биш байсан өол хэдий миний найз байсан ч би хамтарч ажиллахгүй байсан. Бидэнд эргэлзэж байгаа хүмүүст хэлэхэд миний үгийг нь бичсэн ChaCha-ийн ажилласан энэ дууг сонсчихоод та нарын урам хугарахгүй гэдгийг хэлэх байна. Энийг гарсны дараа та нар хэзээ ч бидэнд эргэлзэхгүй. Бас битгий шивээс хийлгэ гэж та нарын хэлж байгаа чинь надад битгий бүжиглэ битгий rap хий гэж байгаатай их адилхан. Би бүүүр нээх их шивээс хийлгэхгүй ээ. Бас албуман дээрээ/зурган дээрээ/ энийгээ нуух болнооо. Би дуу бичих, бичлэг хийхдээ маш хичээнгүй ажиллаж байгаа. Эдгээр дуунууд Demon шиг хугацаа нь хойшлохгүй. БҮх зүйл миний хяналтанд байгаа болохоор итгэлтэй байж болно шүү. Хэрвээ би хүмүүст аз жаргал өгч, найзуудтайгаа бүжиглэхдээ сэтгэл хангалуун бас та нараас ийм их хайрыг хүлээж авч байгаа минь л хангалттай. Гэхдээ миний цомог хууль ёсны, чухал бас би нээх өндөр биш, би царайлаг биш гэхдээ би bboy dancer and singer би зүгээр л JAY PARK, би зүгээр л би, хэн ч намайг хэн гэдгээр бас дараа нь юу хийх зэргээр хүлээж авахгүй тийм цомог байх болно. Энэ бол миний 2011 оны шинэ байдал юм. Та нарын бүх дэмжлэгт баярлалаа. Би та нарт бүгдэнд нь хайртай. Jay Park та нарыг бүгдийг нь харж байдаг юм шүү. Иймэрхүү бичлэгээр би бүх мэдрэмжээ гаргаж чадахгүй, тийн болохоор бүх мэдрэмжээ алхам алхмаар удаанаар та нарт харуулах болно ^^

Түүний ухаалаг бичлэг таалагдсан гэж найдаж байна ^^ Jay-д хамгийн эхний тэр асуултуудыг л хүмүүс их нэт эдрээр тавьж байсан бололтой тэр хариулт өгжээ.. Нээрээ энэ мэдээний эх сурвалж нь: Энд дар

16 thoughts on “110112 Jay-ийн эргэн тойронд

  1. bs shiweestei bolhoor tv show ene tereer gargadaggvi ym bhdaa
    ene solongoschuud neeree t1t chih ymaa
    drama ene ter deer esun joriin ym uziildgiin beej duu ch zugeer ywuulchigvi ,shiwees ch hiilgej bolohgvi nee

  2. “Би бас TV show болон Music show-нд орох дуртай биш бас би дэлхийн no.1 албум хийгээгүй байгаа.”
    ene heseg zoohon uuruur bichegdeh bh
    “bi ch gesen tv show, hogjmiin newtruulgeer gargiig husch bgaa ch bi hugmiin newtruulgeer gants udaa 1 t oroh gej album gargah gej bgaa ym bishee” gesen utgatai

Хариу үлдээх

