[ЗОХИОМЖ] Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 2 .:Тэр чамд сэтгэлээ илчилхэд:.

Заа энэ өдрийн мэнд зохиомжын 2р хэсэг орлоо…Нээрээ Жэе-гээ оруулсан хэхэ… та нарт таалагдаж байгаа сэтгэгдлийг уншхад надад үнэхээр сайхан байсан шүү хэхэ та нарч бас энэ эрчээрээ байгаарай😀😀😀 Ингээд 1р хэсгийн төгсгөлөөс эхэлий…

1р хэсгийг ийшээ орж уншаарай…

Тэр чамайг ингээд л оруулчихсангүй гараас чинь атгаад….

Жэе: өнөөдөр ммм нөгөө чамд гоё байсан у? Хэхэ надаа гоё байлаалдаа хмм тэгээд сайхан амраарай PEACE!😀
Жүнсү: Нэг зүйлийг марчихаж Yo сайхан амраарай😀😛 гээд ичсэн маягтай явлаа…
Жүнхо: Чамайг шууд л тэврээд авчихав…Айягууу яг л бүүр салах гэж байгаа мэт гунигтай байх чинь найз минь дараа уулзалтлаа түр баяртай… авввв тэр үнэхээр хөөрхөн…
Никхүн: Өнөөдөр чамд маш их баярлалаа ингэж тайван амраагүй их уджээ хэхэ…эцэст нь WINK! Хохохо чи зүгээр л түүнд дурласан мэт….
Чансунг: Хөөе төлбөр хангалттай биздээ юутай ч үнэхээр хөгжилтэй байлаа…тэр их ичсэн маягтай гэхдээ л сэтгэлээсээ хэлж байгаа нь илт байлаа…
Вүүёонг: Бүр сэтгэл онгойчихлоо чамайг ингэж ойлгож надтай хамт зөндөө зөндөө ярьсанд маш их баярлалаа…Чи үнэхээр сайн найз бас таха амттай байлээ тэ хэхэ…:D
Таек: Бүр сэтгэл хөдөлчихлөө…Хэхэ баярлалаа чамд үүүүв тэр үнэхээр каримса..
Чи түүнээс энэ үгнүүдийг сонсоод ухаан алдахад ч бэлэн байлаа яагаад гэвэл чи дэндүү сэтгэлийн хөөрөлтэй…Гэртээ ороод түүнийг л бодно….2ПМ-н мэмбэр ч бас чамайг алхам дутамдаа бодон анх уулзсанаас авхуулаад хамт байсан мөч бүрээ дурсан инээнэ…Яг л галзуу хүн мэт ганцаараа…магадгүй энэ чамд сайн болсоны илрэл юм болов уу?Та 2н мсж-ны амьдрал үргэлжилсээр тэр чамд бага багаар сэтгэлээ харуулхыг зорьж байсан ч чи үүнийг анзаарсангүй…
Чи түүнтэй уулзалгүй бараг 5 хонолоо…
Гэтэл нэг өглөө эрт тэр танай байшингын хажууд ирээд чамд гэнэтийн бэлэг барихаар залгах гэтэл чамайг нэг залуу гэрээс чинь ирж авж байхыг тэр харав.Үнэндээ тэр залуу бол чиний багийн чинь сайн найз лдаа тэр даана ч мэдэхгүй та 2 удаан уулзаагүй болохоор өнөөдөр хамт уулзы гэж шийдсэн байсан юм….Тэрэнд эхлээд бодол төрөөгүй ч чи түүнтэй яг л хосууд мэт байхыг чинь хараад өөрийн эрхгүй уур нь хүрж эхлэв.2ПМ-н мэмбэр найз чинь та 2г дагахаар шийджээ аз таарч өнөөдөр цагийн хувиар байсангүй…
Та 2 цагийг аль болох хөгжилтэй зарцуулах гэж их л олон зүйл хийж байлаа…Тэр чамайг маш сайн дагаж байсан ч даана ч дотогшоо орж чадахгүй байв яагаад гэвэл тэр танигдах учраас.Үүндээ ч өөртөө ихэд уурлаж байсан юм ..Цаг ч явж орой болон та 2 салан чи гэрлүүгээ явлаа…Харин тэр гэрийн чинь гадаа чамайг хүлээн сууна…
Чамайг ирэхэд тэр сууж байв чи ихэд баярлаж бас их гайхав…
Чи ирээд хажууд нь суутал тэр юу ч дуугарсангүй…Чи гайхан бостол….
Жэе: Чи өнөөдөр хэнтэй байсын би өнөөдөр чамтай уулзах гээд иртэл чи байгаагүй утсаа ч авахгүй….чи хариуд нь :Би гадуур явж байсымаа утсаа сонссонгүй ээ уучлаарай найзаа гээд инээхэд тэр чамайг харж зогссоноо тэврээд авав…Чи гайхан холдуулах гэтэл улам хүчтэй тэвэрнэ….Гуйя дахиад битгий өөр залуутай уулз гуйя…Би чамд хайртай би чамайг машинд харснаас хойш бодож байгаагүй хором надад байхкү байсан би чамд хайртай үнэндээ чамайг би дагасан өөр залуутай байхыг чинь хараад байж тэвчихгүй нь ганцхан минийх байгаач?………….Аааахххх тэр чамд хайртай гэж хэллээ тэр чамд ухаангүй дурласнаа хэлж байна???тэр үнэхээр шийдэмгий бидний хөгжилтэй лидэр биш жинхэнэ эр хүн шиг аашилж байна…Чи тэвчилгүй уйлчихав уучлаарай уучлаарай….би ганцхан чинийх намайг уучлаарай гээд улам л уйллаа хөөрхий :p
Жүнсү: Тэр нилээн сууж байснаа гэнэт ххэ үнэндээ чамайг би найз залуутай гэж бодож байгаагүйн байна уучлаарай энэ хэдэн хоногт зовоосон байх…гэтэл чи яриаг нь тасалж чи юу яриад байгаан? “Би чамайг харсаан…Чи надад эртхэн хэлэх хэрэгтэй байсын…өнөөдөр….” Чи учиргүй инээгээд унав тэр ч гайхсан шинжтэй харахад Мангар минь дэ тэр чинь зүгээр л миний найз шүү дээ ххэ юу л яриад байна даа? Гэхэд тэрний царай бага зэрэг улайгаад явчихав…Жүн чамруу зориглосон харцтай хараад “тэгвэл Би чиний найз залуу байж болох уу?” гэхэд чи гайхсан харцтай харав…Тэр гараас чинь атгаад Тиймээ охин минь би чамд хайртай…ямар их хайртайгаа сая л мэдрээд сууж байлаа гуйя миний охин болох уу? Гэж асуугаад тэр урт амьсгаа аван дуулж эхэллээ..Аргагүй л Жүн тэр үнэхээр романтик….Чи ч бас сэтгэлээ илчлэх нь зүйтэй байх чи үнэхээр жаргалтай байлаа….Тиймээ болно…Ганцхан чи л миний найз залу байх болно чамаас өөр хэн ч биш гэхэд чамайг тэврээд авав…..тэрний цээж юу юунаас илүү дулаахан…..
Жүнхо: Жүнхо зүгээр л чамтай ярилцхыг хүсчээ…гэхдээ нэг л өөр би нэг хүнд хайртай болчихсон юм шиг байна…гэхдээ тэр өөр хүнийх бололтой би яахвээ??чи тэр охины оронд байсан бол яахуу? Гэх мэтчилэн сонин сонин зүйл ярьсаар л байв чи ч олигтой хариулж чадахгүй үнэхээр хүнд зүйлүүд байлаа…Ингэж ярьсаар бараг 2 цаг болов чи орох цаг болоход Жүнхо үнэндээ тэр охин бол чи? Гэхдээ чи өөр хүнийх тиймүү? Зүгээр л чамайг өвтгөх гэж хэлээгүй юм шүү зүгээр л би өөртөө дараа нь харамсахгүй гэсэндээ л….гэхэд чиний нүднээс нулимс өөрийн эрхгүй гараад явчихав Жүнхо чамайг аргадна….өө дахиад л уйлуулчихсан уу? Уучлаарай би чамайг зовоох гэж хэлээгүй юм шүү одоо битгий уйлдаа гээд нулимсыг чинь арчхад чи түүнийг тэврээд авав тэр гайхсан ч тайгаруулах гэж байна гэж бодоод чамайг ч бас тэврэв…Чи: Жүнхо “ Би зөвхөн чинийх байх болно өөр хэнийх ч биш…” гээд хэлчихэв Жүнхо гайхан тэгвэл өглөөний залуу юу чи надаа гээд балмагдсан байдалтай харахад “Өглөөний……. аан.. тэр зүгээр л миний найз байсан юм чи тэрийг харчихаад л ийм юм яриад байсан юмуу? Гэж асуухад Жүнхо ихэд ичсэн байв гэхдээ л тэр баяртай байлаа…” Хэхэ гэхдээ л тэр юулдаа……. юу ч болсон би чамд хайртай үүрд зөвхөн чинийх гээд улам чанга тэврэнэ….
Никхүн: тэрний харц нь нэг л биш яг л эхнэрээ хардаж байгаа нөхөр аятай ихэд ууртай сууж байв…гэхдээ л тэр уураа гаргаж чадахгүй бухимдуу л байгаад байлаа гэтэл Чи яагаад надаар ингэж тоголж байгаа юм бэ? Чи үнэхээр муу охин юм…гээд бараг л уйлах нь холгүй нулимс нүдэн др нь гарж ирээд чамру харан зогсоно чи ч гайхсан царайтай би би гээд юу ч дуугарч чадахгүй зогсов…Би үнэндээ чамд хайртай болчихоод хэлж чадахгүй байхад чи надад ингэж хандаж болно гэж үү? Би хожимдсон гэж үү гээд дусал нулимс урслаа….Чи их гайхсан ч өөрийн мэдэлгүй гар чинь нулимсыг нь арчин…Чи оройтойгүй оройтохгүй… Би чамайг хүлээж байна гэж хэлэхэд чи өөр хүнийх биш гэж үү? Хэрвээ үгүй гэж хэлэх гэж байгаа бол би чамайг харсаан бас тэрэнд ямар их хайртайг харин одоо би хайртай хүндээ зүгээр л аз жаргал хүсээд явах гэж байгаадаа итгэхгүй байна гээд доошоо харахад үгүй ээ Khunnie Би ганцхан чамд хайртай ганцхан чамд….тэр бол миний найз хэрвээ чи итгэхгүй бол би албадахгүй ээ гээд орох гэтэл….тэнэг минь үнэн юмуу? Гээд Хүннийгийн нүүрэнд инээд тодров…Чи ч инээмсэглэн яаж чамд худлаа ярьж чадахудэ гэхэд тэврэн өргөнө…Бурхан минь баярлалаа би ямар их айваа гээд чамруу харан инээмсэглэнэ магадгүй тэр үед энэ дэлхийн хамгийн жаргалтай хүн байсан ч байж болох….
Чансунг: Тэр чиний гарнаас атгаад зүгээр л хаашаа ч юм мэдэхгүй алхаад л байв чиний үгийг ч сонсохгүй….чамд ингэж явах хэцүү байсан болохоор одоо боль гээд зогсоход сая л тэр иргэж харлаа…Тэр хариуд нь: Би хэзээ ч чиний гараас тавихгүй хэзээ ч ойлгосон уу? Чи хэнийх ч байсан би чамайг тавихгүй тийм болохоор одоо надад хэлээдэх чи надаас өөр хүнд хайртай юу? Хэл яг одоо…Өххххх манай макнэе үнэхээр бүр аймшигтай уурлажээ…Тэр чамд үнэхээр аймшигтай санагдсан болхоор чи тэвчилгүй чи яагаад надад ингэж хандаад байгаа юм бэ? Би чамаас өөр хэнд ч хайргүй одоо болов уу? Намайг одоо тавь гээд хажуугаар нь нулимс чинь урсана…Чансунг сая л ухаан орсон мэт болоод чамайг зөөлнөөр тэврэн уучлаарай baby үнэхээр уучлаарай би чамд хайртай энэ үгийг хэлэх гээд чадахгүй бухимдаад байсан юм үнэхээр уучлаарай чамайгаа айлгачихвуудаа? Гээд чамруу өрөвдөлтэй харцаар харлаа…Чи тэвчилгүй инээчихэв…Ингээд л Чансунгын санаа нь амарсан болохоор иргээд л гэрлүүгээ буцан алхав…Тэр замдаа гэхдээ өглөө нэг залуу яахын аргагүй л байсан юмдаа гэхэд..Тэнэг минь тэр чиний миний найз би эрэгтэй найзтай байж болохгүй юу гээд хэлээ гаргахад аан тийм байлгүй дээ гээд зүрхэндээрээ гараа тавин урт амьсгаа авав…кк манай макнэе аймшигтай ууртай ч бас аймшигтай эгдүүтэй…
Вүүёонг: Тэр зүгээр сууж чаахгүй л ийш тийшээ хий дэмий харна…. Би яг л хаягдчихлаа гэсэн янзтай…Тэгснээ гэнэт 2уулаа явж тахиа идэхүү? Гэхэд би хоол идчихсээн яахын гэхэд Донгын уур бүр байж ядна аргагүйдээ чи нээрээ идчихсэн лдээ гэхэд –чи яаж мэдсийн? –Яг үнэндээ бол би чамайг өдөржингөө дагасөөн…чамайг хангалттай мэлсэн гээд нилээн ууртай чамруу харахад аан манай найзыг мэдсэн юмуу? Ххэ хөөрхөн залуу байгаа биз гэхдээ л найзтайгаа уулзаагүй зөндөө удсан болохоор гоё байсан шүү гээд чи юу ч болоогүй мэт ярихад Вүүёонг гэнэт чанга чанга инээгээд эхлэв…Тэгснээ Айгууу чи минь ямар эгдүүтэй юмдээ…Ийм хөөрхөн охиныг хайрлахгүй байхын арга байхкү юм тиймүү…Би чамд хайртайм шиг байна гээд чин сэтгэлээсээ хэлэв…Чи ёстой саунд сууж байгаамуу гэлтэй улайчихав гэсэн ч Донгын эгдүү нь л хүрсээр.. хацрыг чинь чимхээд киеово гэв…Вүүёонг би чамайг хүлээх болноо заавал…гэхэд яриаг нь таслаад Хэрэггүй э чи намайг хүлээж хэрэггүй яагаад гэвэл би чамд хартай гэж чамайг хэлэхд тэр яг л шавар хүн мэт хөдөлгөөнгүй зогссоноо эр хүн шиг тэвэрч аваад духан дээр чинь үнсээд саранхэ гэж зөөлөн шивнэх нь сонсогдлоо….тэр яагаад ийм романтик байдым бээ хаха….
Таек: Тэр хэдий аймшигтай ууртай байсан ч уураа дархыг оролдож байлаа тэгээд 2уулаа алхах уу гээд урд байдаг цэцэрлэгт хүрээлэнрүү алхав…Алхаж байхдаа тэр чиний гарыг атгаад авав чи их гайхсан ч юу ч хэлсэнгүй…Би энэ гарийг үүрд атгахыг хүсэж байгаа ч нэгэнт өнгөрсөн юм шиг байна…Үнэндээ чи найз залуутайгаа надад эртхэн хэлэхгүй дээ гээд дуугайхан хэлж ядахад би найз залуугүй ээ би чамд бүх л үннээ хэлсэн шдээ гэнэт яагаад ингэж яриад байгаа юм гэхэд? Зүгээр л….тэгвэл чиний инээгээд алхаж байсан тэр залуу хэн юм? чиний гараас зүгээр л хөтлөөд явж байсан тэр залуу хэн юм…чамайг авахыг хүсэхгүй байхад хоол авж өгсөн тэр залуу чинь хэн юм гээд гэнэт уурлан ханруу шахан зогсоход чи чи яаж мэдсийн…гэхдээ тэр залуу миний найз залуу биш зүгээр л найз маань удаан уулзаагүй болохоор…гээд ярьтал гэнэт чи амаа дараад ер нь яагаад би чамд хэлэх ёстой гэж бүх зүйлээ яагаад ярих ёстой гэж гэхэд Яагаад гэвэл би чамд хайртай би галзурах гээд байна чамайг бодох тусам миний зүрх дэлбэрэх гэж байгаа юм шиг цохилж байна ийм байхад чи надаа ярьж болохгүй гэж үү гэхэд чи хэсэг чимээгүй зогссоноо тиймээ тийм бол би ярих болно би ярихыг хүсэхгүй ч чамд ярих болно яагаад гэвэл би чамд хайртай гэхэд тэр чамайг өөрлүүгээ тэврээд духан дээр чинь үнсээд би чамд хайртай үүрд хайрлах болно гэв ааййййгүүүү манай карисма…….
Ингээд л та 2н үерхэл албан ёсоор эхлэж байна дараачын хэсгээс эхлээд үерхэлдээ бэлдээд 😛😀 дараачын дугаараар иргэн уулзацгаая… Сэтгэгдлээ сайн бичнэ шүү :p

45 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 2 .:Тэр чамд сэтгэлээ илчилхэд:.

  1. tanai site estoi hoorhon ymaa ene ercheeree sain ajilaarai amjilt husie. tgd bas ene zohiol buur hoorhiinmaa kkk olon ohiduud durtai bga bh he he deer bichsen humuustei sanal neg bnaa bichihdee ongo ylgaad bichjuul yaaag goe bollo kk thanks

  2. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 3 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-1::. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  3. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 4 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-2::. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

Хариу үлдээх

