[ЗОХИОМЖ] Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 1 .:Анхны Учрал Анхны Болзоо:.

Анхны УЧРАЛ Анхны Болзоо


Заа Никхүн нь та бүхэндээ шинэ жилийн баярын мэндийг хүргээд бэлгээ задалж байна….Энэ бол өгүүллэг бол биш хэхэ ЗОХИОМЖ байсан юм.Аль дээрээс хойш бодож явж байсын тэгээд оруулахаар шийдлээ энийг зохиох миний бодсоноос илүү хэцүү юм байна…Энэ зохиомжийн давуу чанар нь чи 2ПМ-н аль ч гишүүнтэй үерхэж болно хэхэ гол дүрийн охинд өөрийгөө гэж бодоод дуртай гишүүнийгээ уншаарай…Та бүхэнд таалагдана гэж найдаж байна энэ зохиолоо хэрэв таалагдаад хүмүүс их уншвал урт үргэлжлүүлнээ таалагдкү байвал аймар хурдан дуусгана өө хэхэ Зохиолд гишүүд тус бүрийн зан чанарыг яг л амьдрал дээр гаргадаг аашийг нь гаргаж бичих гэж байгаа болохоор бүр хэцүү :D  Энэ зохиолын зохиолын санааг нэгэн гадаад сайтын зохиомжоос авсан юм яг үерхэж байгаа мэтээр бичих нь гоё санагдаад😀😀 …за тэгээд 1 юмуу 2 хоногт оруулж байх болно ингээд үерхэлд чинь амжилт LOL😀

Нэгэн жил өнгөрч дахин нэг жил эхэллээ…Энэ жил чи хайртайгаа учирхыг хамгаас илүү хүсэж байлаа…Чи сурж ажиллаж яг л робот шиг ийшээ тийшээ гүйж өдөр нэг мэдэхэд л өнгөрөн хайр дурлал гэх цаг гарж өгөхгүй л…

Нэгэн өглөө цагийн ажилруугаа/кафед зөөгч хийдэг…/яаран гүйж явлаа ядтал яг унатчихажээ…Машин замаар гэрлэн дохио харалгүй цагаа харан гүйн гартал нэг машин чамайг яахын аргагүй шүргээд гарлаа чи айсандаа ч тэр юмуу үнэхээр ч өвдсөн юмуу уначихлаа..

Машинаас нэгэн залуу гүйхээрээ гарч ирэн чамайг тэвэрч автал чи сая ухаан орсон мэт болж нүдээ нээн харвал нэг л танил царай…..

Жүнсү: Охин минь зүгээрүү?

Жүнхо: Хөөе Хөөе сэрээрэй…. Чи зүгэр үү?

Никхүн:Бурхан минь амьд байгаасай гэсээр чамайг сэрээх гэж оролдоно…

Чансунг: Сэрэхгүй бол чи хоцорохнээ хаха тэр хэзээ ч хошигносоор л байхымаа…

Вүүёонг: аааааш яахаараа ийм азгүй байдаг байнаа….Ийм өглөө ингэж гүйдэг за алив зүгээр биз???

Таекёон: Тэр хөмсөгөө зангиджээ бурхан минь тэр үнэхээр санаа зовсон бололтой “Амьд бол дууграарай” хахах үнэхээр санадарчээ?…

Чи харан гайхан нилээн харав…Тэгснээ гэнэт би зүгээрээ гээд босон ажилаа чиглэн алхах гэтэл хазгай гишгээд дахиад л уначихав чи үнэхээр бүтэлгүй байгаа бололтой

Жүнсү: Ээе охин минь надтай хамт яв чи зүгэр биш харагдаж байна эсвэл азгүй ч юмуу хэхэ…

Жүнхо: Өөө чи өвдчихсөн байна…нааш ирээ би чамайг хүргээд өгий /ааахххх тэр үнэхээр хөөрхөн…/

Никхүн: Болгоомжтой байхгүй дээ чи хоцорж байгаа бол хүргэж өгч болно шүү

Чансунг: ямар бүтэлгүйм бэ хаха заза цуг явы хурдлаарай би ч бас хоцорх нь..

Вүүёонг: Ахахаха чи ямар бүтэлгүйм бэ би чамайг хүргэж өгөхгүй бол дахиад уначихаж магад….

Таек: Ашгүй дэ босож байна гэхдээ уучлалт гуйгаад чамайг хүргэж өгж тус больё за суугаарай…

Чамайг 2ПМ-н гишүүн өөрийн биеэр цуг явахыг асуулаа чи  яарсандаа машинд нь суув…

Чи Гангнам дүүрэгрүү явах байлаа хаашаа явахаа хэлэхэд…

Жүнсү : Өөх ашгүй би ч бас тийшээ явна шдээ сая их өвдсөн биздээ биднийг уучлаарай гэхдээ л чамайг яагачгүй байгааг харахад сайхан байна

Жүнхо: Би чамайг яг л гэмтчихэж гэж бодтол ашгүй зүгээр байна нэг газарлуу явах болохоор санаа зовоод хэрэггүй дээ зүв зүгээр байгаад чинь үнэхээр их баярлаж байна гээд чамайг тэврээд авчихав тэгснээ өө уучлаарай би их баярласандаа л гээд ичсэн байдалтай чамруу харан инээмсэглэв авввв тэр үнэхээр эгдүүтэй…

Никхүн: 2уулаа амжих шинжтэй шүү хэхэ ашгүй дээ зүгээр байна надтай таарсан чинь аз шүү хүргүүлээд хэхэ тэр юу хийхээ мэдэхгүй л байна…

Чансунг: Айгүү ямар их айваа одоо зүгээрдээ чи ч бас айсан байх нэг газарлуу явах болохоор бүүр санаа зовох хэрэггүй хэхэ…

Вүүёонг: Ахх би бүр сандарчихлаа гэхдээ л чи зүв зүгээр байна тийм болохоор одоо тайван байх хэрэгтэй гээд урт амьсгаа авлаа хаха тэр үнэхээр алиа…

Таек: Үнэхээр айлаа шүү чи яагаад тэгж аймар гүйсэн юм бэ гээд л яг л аав шиг чинь загнаж байснаа заза одоо зүгээрдээ айх зүйл байхгүй гээд чамруу Charisma харцаар харав… :p

Чи ч бас сая л тайвширч хариуд нь инээмсэглэв гэтэл тэр сая л чамайг тогтож харан ямар үзэсгэлэнтэй болохыг чинь мэдэв тэрний зүрх чамайг харах тоолонд өөрийн эрхгүй рүчтэй цохилно…Нэг мэдэхэд чиний буух газар иржээ чи талархсанаа илэрхийлээд буух гэтэл гарыг чинь барин….

Жүнсү: Уучлаарай охин минь гэхдээ би чиний утасны дугаарыг авах хэрэгтэйм шиг байна чамайг татгалзахгүй гэж найды гээд дуулж эхлэв ахха тэрний сайхан хоолоотой болсон нь буруу биш шүү…😀

Жүнхо: Гэхдээ ингээд л бууна гэжүү тэгж бодохгүй байна дугаараа өгнө үү гээд инээмсэглэн харна аххх чи татгалзаж чадна гэж үү…

Никхүн: Хэлэх гэж оролдоно… нөгөө юу лдаа би чамайг хэдэн өдөр утасдаж биеийг чинь асуух хэрэгтэй байх гэнэт муудаж магадгүй штэ тэ хэхэ дугаараа өгөөрэй хаха чи түүнийг БИД ГЭРЭЛСЭНД ордог гэж уурлаж болохгүй шүү тэр зүгэр ШОУ байнга санаж яварай😛

Чансунг: Хөөе хайчихнав? Төлбөрөө өгөхгүймуу гээд хартал чи гайхан тэгтэл хэхэ зүгээр дугаараараа төлчихөж болно штэ хаха тэр үнэхээр сэргэлэн ….

Вүүёонг: галзуу мэт баахан юм шулагнаж байснаа ер нь би ингэж их айж сандарсан болохоор надад дугаараа өгж тайтгаруулах болждээ гээд эгдүүтэй царай гаргав чи зүгээр л үүнийг мэдэр ок🙂

Таек: Карисма чамайг татаж байгааг мартаж болохгүй гэхдээ өөрөө гэдгийг мэдэгдүүлэхгүйн тулд манай менежэр дугаараа өгчих гэнээ гэж асуув хахаах тэр үнэхээр мэдэгдмээр биш байна гэжүү? Гэхдээ чи инээдээ барих ёстой яагаад гэвэл чи өөрийг нь гэдгийг мэдсэн болохоор…

Чи гайхсан ч дугаараа өгчихөв…

Тэр өдөр яагаад ч юм хурдан өнгөрсөн мэт..Шөнө болж нэг л мэдэхэд унатах цаг болжээ орондоо ороод хэвтэж өглөөний болсон зүйлийг бодоход яагаад ч юм зүрх чинь хурдан цохилон байтал чамд мсж ирэв…Утсаа хартал танихгүй дугаар унштал…

Жүнсү: Хэе сайн уу би Жүн.К байнаа яагаав өглөөний…чамайг юу хийж байгаа бол гэж бодоод бас чи зүгээр байгаа биздээ?

Жүнхо: Манай бүтэлгү найз юу хийжийндаа…хэхэ таньж байгаа гэж найджийн…

Никхүн: Амалсанаараа бие чинь зүгээрүү хэхэ…

Чансунг: Төлбөрөө төлсөнд аймар их баярласан шүү нээрээ ажилаа өнөөдөр сайн хийсэн биз?

Вүүёонг: Биенд чинь өөрчлөлт гараагүй бээз? Гарсан бол дуудаарай би яваал одоо очно :р хаха …

Таек: Манай менежэр бичээд өг гэнээ…хаха заза би авсымаа тэр үедээ ичээд байсы… авв хөөрхөн гэдэг нь…😀

Чи уншингуутаа бүр л сандарч бас мааш их байртай байлаа яг л шинэ жилээр аав нь бэлэг авчирж өгсөн мэт баярлан гүйгээд л үсрээд л энэ мэтчилэн та 2 бараг л 7н хоногын турш мсж-р харилцсаар байлаа…Чи үнэхээр азтай яагаад гэвэл тэрний цагийн хувиар бага байсан болохоор чамд цаг гаргаж чадаж байв…Та 2 бүх л юмаа ярилцана чи бараг л түүнд татагдсан юм шиг…Гэтэл нэгэн өглөө утас чинь дуугарав нойрмог утсаа автал…

Жүнсү: Хаая өө чи унтаж байгаамуу муу унатамхай  яг одоо босоорой би чамд аймар юм хэлэх гэжийн хаха…Юу вэ гэхээр би цагийн хувиар бараг байхгү байга лда тийм болохоор 2уулаа уулзхуу гээд л…Би маргааш гэрт чинь 2гээд очий бэлэн байжыгаарай…

Жүнхо: Би чамайг мэдсиймаа аягуу хэдий танилцаад 7 хоносон ч 7жил найзалсан юм шиг санагдаж байна шүү хэхэ би маргааш чамтай уулзхаар шийдлээлдээ тэгээд очоод авах болохоор санаа зоволтгүй ээ хэхэ

Никхүн: Өглөөгөөр бие чинь яажындаа хэхэ заза тоголсы би бодлоолдоо маргааш чиний биеийг нүдээрээ хардымуу гээдл????Тэгээд бэлэн байж байгаарай би залганаа…

Чансунг: Хөөе айгуууу ингэж унатах ч муудаа хаммм….Би чамд төлбөрийг чинь эргүүлж маргааш өгий болжын у?Тийм болохоор 3гээд уулзы…өө тийн очиж авнаа😀

Вүүёонг: байна у байна у байна у аа байсымуу? Хэхэ маргааш би ЧИКЭНН идэх гэж байгаа лдаа цуг явах уу? Чи угаасаа явах байхалдаа ккк …..тийм болохоор би 2гээд очы сайн дулаан хувцаслаад сууж байгаарай…

Таек: Манай менежэр….Өөө чи эхлээд босжылдоо….Заа юу вэ гэхээр маргааш надаа өөрийнхөө нэг өдрийг өгөөч!!!Би 1гээд очиж авы…за

Чи юу ч бодолгүй ЗА гээд хэлчихэв

Ингээд л чиний ажил эхэлж байгаамдаа..Үс нүүр хувцас гээд л эмэгтэй хүнд бодох юм их хэхэ гэхдээ чи тийм ч их хичээх гэсэнгүй зүгээр л цэвэрхэн энгийн л байхыг хүслээ…Маргааш ч болов яг цагтаа чиний утас дуугарав утсаа авлаа Жүнсү: Заа болчихсон уу би гадаа чинь ирчихлээ гараад ир..

Жүнхо: найзаа болсон уу би ирцээн…

Никхүн: Цонхоороо хардаа…. би зогсож байна….

Чансунг: Төлбөрөө авахад бэлэн үү? Тийм бол гараад ир

Вүүёонг:Заа тахиаруугаа явцгаая найз минь😀

Таек: Би менежэртээ ирээгүй шүү хэхэ гадаа чинь ирчихлээ…

Гэрээсээ гараад хартал үнэхээр тэр ирсэн байлаа тэр үнэхээр Күүл, Хоот бас мэдээж Пашиониста ямарч бүсгүй хараад унамаар мэдээж тэр бол 2ПМ-н мэмбэр чиний хайртай найз шүү дээ ингээд л өнөөдрийн болзоо эхэллээ…

Жүнсү: Тэр угийн л сонгодог жанарын хүн…Тийм болохоор чимээгүй романтик ресторандуу очив.Тэнд хооллоод парк орохоор явлаа…Жүнсүгийн хамгийн дуртай тоглоом бол мэдээж галзуу хулгана та 2 хамгийн өндөр дээр нь очив чи үнэхээр айж байлаа тэгтэл Жүнсү чиний гарнаас барин авав яг л айхад чинь би хажууд чинь байна гэж байгаа юм шиг л энэ мэтчилэн бараг л бүх л тоглоомыг дуусгав Парк дахь ажил амжилттай яагаад гэвэл Жүнсүг хэн ч таниагүйд та2 их баяртай байлаа ингэсээр өдөр өнгөрөв орой болжээ.. Энэ өдрийн туршид үнэхээр хөгжилтэй байлаа…Жүнсүг гаднаас нь хараад мэдмээргүй маш олон зан чанарыг чи олж мэдлээ чи түүнд үнэхээр татагдаж байна OMG!! :p

Жүнхо: Өнөөдөр та 2н гол төлөвлөгөө бол ШоППИНГ байлаа…Жүнхо дэлгүүрээр яваагүй их уджээ… Та 2 бие биендээ хувцас өмсгөн тоголж хийж болох бүх л хөгжилтэй зүйлийг хийж байв яг л хосууд мэт…Аль хэдийн 3 цаг өнгөрчээ та 2 үнэхээр өлссөн байв тиймээс зүгээр л энгийн түргэн хоолонд оров…Цагийг хурдан өнгөрснийг мэдэлгүй болзоо үргэлжилсээр…Гэтэл чи гэнэт харих цаг болсоныг мэдлээ та 2 танай гэрийн зүг алхана тэр зуур чи Жүнхогийн талаар бодно…

Никхүн: Тэр угийн л бэлтгэлтэй..Өнөөдрийн та 2н очих газар бол далайн эрэг үнэхээр тайван тэр ч туршлагатай байна шүү…Өдөржингөө элсэн дээр тоглон далайн чимээг сонсон сууж бүх л зүйлийг ярилцана…Тэр ямар эелдэг бас хөгжилтэй хүн болохыг чи таниж мэдлээ…

Чансунг: Тэр угийн л хүхэд зантай шиг хөгшин царайтай хахах та 2 караокед орон дуулцгаав…Чи тийм ч сайн биш чамд хөгжилтэй байлаа…Тэр чамд бүх л дуунуудын бүжгийг заан чи ч сайн сурч байв..Тэр бүжиглэж байхдаа хамгаас хүчтэй бас Хоот энэ агшинг чи ч яаж мартахав… харин дараа нь мэдээж хоолонд орохоор тэр бол хоолны мангас Тэр үнэхээр сайхан сэтгэлтэй бас хөгжилтэй мөн Күүл…

Вүүёонг: Манай ДонгДонг хэлсэнээрээ магадгүй солонгосын хамгийн амттай Чикэннийг идэхээр явлаа…Та 2 тэндээс гараад зүгээр л тайван цэцэрлэгт хүрээлэнд сууж ярилцана тэр тайван бас мэдээж аймшигтай алиа…байнга л чамайг инээлгэнэ…Та 2т бие биенээсээ нуух юм юу ч байсангүй яг л эртний танилууд мэт…

Таек: Манай карисмагын өнөөдрийн төлөвлөгөө бол  зүгээр л машинаар зугаалах гэхдээ хэзээ манай Окмуур мань машин барьдаг байсан юм бол мэдээж энэ бол түүний Күүл имиджийн нэг хэсэг түүнд бүү саад бол…Та 2 хотоос гаран зөндөө давхилаа өнөөдөр яг л давхихад зориулгадсан мэт цаг агаарч сайхан байлаа…Тэр гаднаасаа догшин харагддаг ч дотроо бол зөөлөн тайван бас мэдээж хөгжилтэй сайхан сэтгэлтэй нэгэн байв…😀

Нэгэн өдрийн болзоо ингэж л дуусав тэр чамд ямарч залуучуудаас илүү таалагдаж байв..  Яг л чи мөрөөдлийн залуугаа олсон мэт… Гэрт чинь чамайг хүргэж өгөөд салах болоход

Тэр чамайг ингээд л оруулчихсангүй гараас чинь атгаад….

Ингээд 1р хэсэг төгсөж байна дараа дараачын дугааруудад улам сайнаар бичих болноо би аймар зивүүн байна уу яг эгзэгтэй мөчид дуусгаад этр гээд😀 таалагдсан бол коммэнтээ үлдээгэрэй дараагын хэсгийг оруулах уу?

40 thoughts on “[ЗОХИОМЖ] Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 1 .:Анхны Учрал Анхны Болзоо:.

  1. Pingback: “Хэрэв 2ПМ миний найз залуу байсан бол” 2р хэсэг “Тэр чамд сэтгэлээ илчилхэд” « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  2. Pingback: [ЗОХИОМЖ]Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол хэсэг 2 .:Тэр чамд сэтгэлээ илчилхэд:. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  3. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрэв 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 2 .:Тэр чамд сэтгэлээ илчилхэд:. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  4. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 3 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-1::. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

  5. Pingback: [ЗОХИОМЖ] Хэрвээ 2ПМ Миний найз залуу байсан бол Хэсэг 4 .:ТҮҮНИЙ ӨДӨР-2::. « 2PM хамтлагийн монгол фэнблог

Хариу үлдээх

