Oricon сэтгүүлд өгсөн ярилцлага: Хамгийн хамгийн

https://i1.wp.com/i1213.photobucket.com/albums/cc477/oraday/Untitled-2.jpg

-Хамгийн сайн нүүрний хувирал гаргадаг нь хэн бэ? Junsu юу?WY: Junsu нэг нь… харин Khun taec 2 хамгийн сайн нь.

– Тэгвэл хэн хамгийн тайван дөлгөөн нь вэ?

JS: Би Khun-г гэнээ. Тэр маш тайван бас эелдэг, эргэн тойрныхоо хүн болгонд халамжтай байж чаддаг. Гэхдээ бид бие биедээ бүгд л анхаарал тавьдаг лдаа. Тийн болохоор бүгдээрээ л эелдэг.

– Гайхалтай! Тэгвэл хэн хамгийн эрэгтэйлэг вэ?

Бүгдээрээ: TaecYeon

JS: Тэр гаднаасаа ч дотроосоо ч эрэгтэйлэг. Бас маш их с этгэлийн хөдлөлтэй. Ямар ч юмыг эрэгтэйлэг байдлаар хийж чадна.

TY: Баярлалаа /инээв/

JS: Гэхдээ тийм ч гэсэн түүнд яг манга эдр дээр гардаг шиг хүүхэд шиг зан байгаа.

– Хожигдохыг хамгийн тэвчиж чаддаггүй хүн нь хэн бэ?

JH: Бараг бүгдээрээ байхаа.

JS: Бүжгийн бэлтгэл хэцүү ажилтай үед хэн нэгэн нь ядарч байна гэж хэлэх тохиолдолү байсан ч хэн нь ч бууж өгч байгаагүй.

NK: Би хожигдохыг үзэн яддаг хэхэ. Don’t Stop Can’t Stop!!!!

– Тэгвэл хэн хамгийн амархан уйлдаг вэ?

JS: Хмм Junho байхаа.

NK: Үнэн байх шүү

WY: Юу ч тохиолдсон түүнийг буцаад хэвийн царайндаа орох тийм зүйлийг тэр бүтээж чаддаг.

– Хэн хамгийн насанд хүрсэн хүн шиг вэ?

TY: Гишүүн болгонд л хүүхэд шиг том хүн шиг 2 талын зан 2уулаа байгаа байхаа. Заримдаа нэгнээ загнадаг гишүүн байхад хааяа тэрийгээ цэвэрлэчих тэхүү гэж гуйдаг гишүүн ч байгаа хэх

– Хэн нь/аль гишүүн нь/ загнаад хэн нь/аль гишүүн нь/  гуйдын?

TY: Загнадаг нь Nichkhun. Загнаж байхад нь цэвэрлэдэг нь Wooyoung xxeexexe

– Заа одоо арай өөр талаас нь асууя. Та нар өөрсдийгээ ямар талаараа 2РМ-дээ хамгийн хамгийн гэж боддог вэ?

NK: Би хэлэн дээрээ нэгт байхаа/олон хэлээр ярьдаг./

TY: Би гайхалтай байдлаараа хахах

NK: Бас TaecYeon өөртөө итгэлтэй байдлаараа нэгт.

-Эд нарыг бүгдийг нь бүрдүүлэхэд их чармайлт хэрэгтэй байх.

TY: Энэ мэдээж маш их хичээл зүтгэл шаардана. Би хангалттайгаас илүү ихээр ерөөгдөж байгаа.

– Энд бас өөр нэг азтай хүн байгаа. Chansung-ийн хувьд?

CS: Би хамгийн хоолны хоббитой нь хаха

– Нэг ярилцлага дээр Японоор “Идэж болох бүх зүйл” гэж хэлж сурсан гэсэн байсан?

CS: /ЯПоноор/ Би идэж болохоор бүх юманд дуртай!! хаха

– Нээрээ чи яг одоо юу идмээр байна?

CS: Би саяхан yakiniku bentos-ийн tons идсэн лдээ/Япон л хоолны нэрийм шиг байгаан/ Яг одоо бол бодогдох хоол алгаа хэхэх Гэхдээ түрүүний хоол ёстой амттай байсан.

JS: Миний хоолой хамгийн чанга нь.Хүмүүстэй ярьж байхдаа би хоолойгоо багасгаж чаддаггүйн хэхэ

– Vocalist-ийн хувьд энэ их чухал байхаа..миний бодлоор Junsu дуунд дотроо орцон байхдаа их хүчтэй мэдрэмж мэдэрдэг байх?

JS: /Японоор/Одоохондоо тйим бишээ. Гэхдээ би сайн хичээнээ

– Junho-ийн хувьд?

JH: Би нүдээрээ хамгийн сайн инээдэг нь.  Надаа бас хамгийн сайхан өгзөг байгаа хахах

– Чи гуяныхаа хэсгээр өөртөө итгэлтэй байдаг уу?

JH: Наадахнас чинь илүүтэйгээр, миний гишүүд дундаа хамгийн том нь

WY: Junsu намайг хамгийн инээдтэй нь гэсэн.

NK: Тэр бас хамгийн сайн инээдтэй бүжиг бүжиглэдэг нь.

-Инээдтэй бүжиг ээ?

NK: Hip Dance /бэлхүүс гуяны бүжиг/ ххахахах

_____________________________________________________________________________

Заа дараагийн хэсэг байгаа шүү 🙂

 

 

 

10 thoughts on “Oricon сэтгүүлд өгсөн ярилцлага: Хамгийн хамгийн

  1. heeh yass hoorhon yumdee oorsdiihooroo hogjilt zaluus shuu nere JYP nation fancaud garvl hiij ogooroi missa WG biilj manai hed heartbeatiig duulsaan gesen oor zunduu goy yum bolson bhaa te uzhiinsan koread ochihgvi yavdaa kkkkk

Хариулт үлдээх

