Ray Magazine-д өгсөн ярилцлага

https://i2.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101122/ray2.jpgӨнөөдөр ер нь сайхан ярилцлагууд орчуулж байна шүү хэхэ. Бас л гоё сонирхолтой зүйлүүдийг ярьжээ ^_^

–          Хайртдаа нүглээ яаж наминчлах вэ?

CS: Чи надаар халамжлуулмааргүй байгаамуу?

NK: Юм хэлэхгүй зүгээр л үнсэнэ!

JH: Чи бол миний ертөнц. Хэрвээ чи биш бол би хэзээ ч ямар ч охин руу харахгүй

JS: Чи миний үнэт эрдэнэ. Буцаад эвлэрцгээе!

TY: Чи байсан болохоор би маш аз жаргалтай байсан. Одоо надтай хамт амьдармаар байна уу… үүрд?

WY: Маш олон хүнээс хаана ч хэзээ ч байсан харсаар байхыг хүсдэг ганцхан хүн бол чи.

1. Taecyeon-оос асуусан асуулт: Өөрийхөө хувийн зан чанараас нэгийг нь хэлээч

–          Ичимхий гэхдээ өөдрөг. Муу зүйл тохиолдвол би урагшилсаар байдаг болохоор ер нь би эерэг талын хүн байх

2. Wooyoun асуулт: 24 цаг ажилласны дараа юу хиймээр санагддаг вэ?

–          Яаралгүйгээр унадаг дугуйгаар газраас газарт очиж Солонгосыг тойрох

3. Junsu асуулт: бидэнд охинтой яаж уулзахыг/танилцахыг/ хүсдэг тухайгаа хэлээч

–          Бид санамсаргүйгээр тааралдаад л би түүнд дурлаад л хэхэх Нэг тийм бэлхүүс хүртлээ урт үстэй тийм эмэгтэй… Нэг тиймэрхүү л хэхэ

4. Junho асуулт: Чиний сонирхдог охин?

–          Би уул нь ажил хайр 2оо ялгаж салгадаг бас сэтгэл татам охинд дуртай байсын. Харин одоо бол яг өөрийхөөрөө байдаг тийм охиныг хайж байна. Ямар ч байсан Хайрын мэдрэмж төрүүлсэн байх нь их чухал шүү дээ

5. Chansung асуулт: Эмэгтэйчүүдийн ямар хувцаслалт хамгийн их сэтгэгдэл төрүүлдэг вэ?

–          Хэтэрхий их биш бас хэтэрхий бага биш, энгийн л стил. Юу өмсч байгаадаа хэтэрхий их анхаарал тавьдаггүй зүгээр л бие биетэйгээ нээлттэй ярилцдаг байх нь хангалттай.

–          Шударгаар, 2РМ-ийн өөртөө бусдыг татдаг зүйлээ хэлээч

JS: Сэтгэл татам байдал?… Бид HOT шдээ

WY: Эрэгтэйлэг харагддаг

CS: Нөхөрсөг

JH: Бид нарт сэтгэл татам байдал байгаа гэдгийг мэдэхгүймаа… Арай жаахан багасгасан хэлбэр нь байх хэхэх

TY: Бид та нарын ядаргааг тайлж чадна

NK: Араатнууд шүү дээ!

–          2РМ болсноос хойших хамгийн жаргалтай мөч?

JS: Тайзан дээр зогсч байхад. Учир нь би тэндээс хүмүүсийн хашгирааныг сонсч чаддаг бас хүмүүс бидний дууг сонсохоор ирсэн байна шүү дээ

WY: Минийх бас адилхан. Би тэнд зогсоод хүмүүсийн биднийг дэмжиж байгаа дууг сонсох тэр мөчид хайртай

CS: Интэрнэтээс мессеж уншиж байх үе. Ялангуяа “ Би мэдсиймаа! Зөвхөн 2РМ л энийг хийж чадна” гэх мэтийн. Иймэрхүү үгүүд үнэхээр баяр хөөрийг авчирдаг.

JH: Тоглолтонд фэнүүд бид нар нэг агаараар хамтдаа амьсгалаж байх үе!

TY: Тайзан дээр байх үе. Үнэхээр сэтгэл хөдөлмөөр…

NK: Бидний perf хүмүүсээс дэмжлэг авах үед. Бас бүжгийн багш дасгалжуулагч нараас магтаалын үг сонсох

–          Японд ямар төрлийн үйл ажиллагаанд оролцмоор байна? Эсвэл ямар газар луу явмаар байна?

Бүгдээрээ: Хамгийн эхэнд бид өөрсдийгөө Япончуудад мэдүүлмээр байна. 2РМ-ийн стил гэж юу вэ? Манай perf ямар юм бэ? Бид энийг үзүүлэхийг хүсч байна. Хүмүүс гишүүн бүрийн зан чанарыг харвал үнэхээр сайхан байх болно.

CS: Миний явж үзэхийг хүссэн зөндөө газар байгаа! Газар бүрт үзүүлэх зүйл байгаа тийм үү? Би энэ тэрүүгээр явж бас онцгой хоолноос амсмаар байна

JS: Миний хувьд Tokyo Tower. Би шөнийн Японыг хармаар байна

WY: Taste Sapporo Tower луу! Love it!

JH: Фэнүүд маань маш амттай Японы ramen явуулсан. Энэ удаа би Японд жинхэнэ амтыг нь мэдэрмээр байна.

TY: Би хөдөө рүү нь явмаар байна.Тэнд их халуун байдаг гэж сонссон тэнд хэсэг хугацааг очиж өнгөрүүлмээр байна.

NK: Shin-juku эсвэл Harajuku. Би тэндхийн кари нь амттай гэж сонссон. Найз маань гахайн махтай кари нь амттай гэж хэлсэн. Би өөрөө мэдэрмээр байна тэр амтыг нь.

–          Фэнүүддээ ямар нэгэн зүйл хэлээч

JS: Бид Японыг илүү их халаах болно. Би та нарын дэмжлэгийг харахыг сэтгэл догдлон хүлээж байна

WY: 12 сард Японд тоглолтооо хийнэ гэхээр сэтгэл хөдлөл, аз жаргал 2г зэрэг мэдэрч байна.

СS: Шинэ эрч хүчээр Японд ажиллаж байна. Бид үнэхээр хичээнгүйлэн ажиллаж байгаа. Бас бидний өмнө perf-оо хийсэн хүмүүсээсээ илүү сайн байх гэж их хичээж байгаа.

JH: Бид та нарт сайхан сэтгэгдэл төрүүлэхүйц дуучид Artists байх болноо. Биднийг дэмжээрэй.

TY: Би та нарыг хурдан л хармаар байна!
NK: Бид та нарт хамгийн шилдэг perf-оо харуулах болноо. Хүлээж байгаарай, бид очиж байна!

–          Эмэгтэйчүүд юу өмссөн байвал таалагддаг вэ?

TY: хэтрүүлээгүй байхад л болно

NK: Энгийн

WY: T-shirt jeans өмссөн байвал гоё шд

JH: Би бас тэгж бодож байна

JS: Зохихоор л бол юу ч хамаагүй ээ

гэнээ. Энэ 2 ярилцлагыг уншааад үсээ бэлхүүс хүртлээ ургуулмаар санагдлаа хахахах😀😀
Та бүхэнд таалагдсан гэж найдаж байна ^_^

16 thoughts on “Ray Magazine-д өгсөн ярилцлага

  1. yaay manai junitaa yassn goy goy mede yriltslaga hiigevee stoo ih bayrljinee oroogvi bj bgaad orson chin dvvrtsen bnashdee junita maan medee hiiheer blog sergeee l yvhcdiishuu amjilt odoo bainga orjiinoo ja

  2. kek thh ma junita isto lag bgaashd ugiin lag goy goy ymnuud hiigel goy yriltslaga bna. ern bol manaihan engiin ooriinhoo bdg emegteichuudedl durtaim bn boljiin boljiin bi itgeltei busgui bolon huwirch bna ahahah lol

    • Хэхэ тэг тэг~Тэгээ л сайхан санаатайгаар мөртлөө санамсаргүй тааралдаа л өөртөө дурлуулаарай~

  3. junita :

    hahaa okok teed hosn uulzalt edr zohiotshooy )

    Ёоо за болий~Хүмүүс уншаад аягүй бол чи бид 2-ыг галзуурчиж гэж бодно~

Хариу үлдээх

