101126 Ярилцлага

 

https://i0.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/userpics/10009/haru3.jpgСайхан баярлацгааж байна уу?🙂 Заа өнөөдөр Японы Haru Hana сэтгүүлд өгсөн ярилцлагыг орууллаа…https://i2.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101124/normal_haruhana7.jpg Nichkhun:

1.Дуртай дуу бас бүжгийн дэглэлт чинь юу вэ?

– Би HeartBeat-ийн дэглэлтэнд дуртай. Зөвхөн бүжиглэх биш,  zombie болж тоглодог бас пирамид болж хөдлөх нь түүх өгүүлдэг.

2. Дуртай дуучин чинь хэн бэ?

– Манай хөгжмийн зохиолч Park Jin Young бас Ra.D . Ra.D бидэнд I can’t-ийн аяийг зохиож өгсөн. Японоос сонго гэвэл Hikaru Utada. Би 12той байхдаа анх тэрний First love гэдэг дууг сонсож байсан.

3. Ямар дууг cover болгож дуулмаар байна?

– Ra.D-ийн I’m in love

4. Ямар эмэгтэй хүнд дуртай вэ?

–  Яг тодорхой зүйл байхгүй ээ. Эгдүүтэй, эцэг эхээ хүндэлдэг тийм хүнийг илүүд үздэг.

5. Ямар Япон үгэнд дуртай вэ?

– Aishiteiru (Би чамд хайртай) (инээв), Kawaii (эгдүүтэй), Hayaku Aitaidesu (удахгүй уулзмаар байна)

6. Японд юу идэж үзмээр байна?

– Ramen, sushi бас tonkatsu/гахайн махан котлет/

7. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– Хажуу өрөөний Junsu TaecYeon хоёр маань ая эдр зрхиож байхдаа их чимээ гаргаад намайг унтуулдаггүй. Chansung юм идчихээд ерөөсөө цэвэрлэдэггүй. Бас би байнга өглөө эрт босч сэрээдэг. Тэднийг жаахан эрт босоосой л гэж хүсч байна даа /инээв/

8. Thailand-аас Солонгост ирээд Trainee үе чинь ямархуу байсан бэ?

– Ойлголцож чадахгүй хэцүү байсан. Дуучин болохыг хүсэхгүй байсан. Бага багаар хүсэл минь төрж тэгээд 2рм-ийн хэсэг болсон.

9. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

-Vitamin. Ойрд их бичлэгтэй их ажилтай байгаа болохоор би энийг байнга авч явж байгаа.

https://i2.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101124/normal_haruhana1.jpg

Junsu-ийн ярилцлага

1.Дуртай дуу бас бүжгийн дэглэлт чинь юу вэ?

– Дуу гэвэл Gimme the light-д дуртай. Бүжиг гэвэл Again and Again. MV гэвэл Without u-д дуртай. Их гоё, бороонд бүжиглэх байсан нь жаахан хэцүү байсан.

2. Дуртай дуучин?

– Би байнга л D’ Angelo-д дуртай байсан харин сүүлийн үед Kanya West-д дуртай болж байна

3. Ямар дуунд Cover хиймээр байна?

– Ryu Jae Ha-ийн Kude Nebume гэдэг дуунд

4. Ямар эмэгтэйд дуртай вэ?

– Шударга, эелдэг бас сайхан инээмсэглэдэг

5. Ямар Япон үгэнд дуртай вэ?

– Nandeyanen (Яагаад? (Osaka аялгаар)) Осакагаас ирсэн найз маань зааж өгсийн

6. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– TaecYeon-д, Сонин хувцаслаж байхдаа би загварын хаан гэж хэлэхээ болиорой хаха

7. Уриа?

– Үндсэн зорилгоо хэзээ ч бүү март. Анх дуучин болгох хүслийг төрүүлсэн Stevie Wonder-г санаж, дууг байнга хайрлах…

8. Hometown-ыхаа тухай яриач

– Makuchan (гэдэс дотор) нь сайхан амттай. Миний санал болгох хоол бол Jim Kalbi. Хэдийгээр зундаа их халж, өвөлдөө их хүйтэн цаг агаар нь тийм сайн биш ч гэсэн хүмүүс нь их сайхан. Энэ нь эрэгтэй эмэгтэй 2уулаа царайлаг гэсэн үг хаха

9. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

– IPAD. Миний хайртай зүйл маань. Эдгээр Application-уудыг хэрэглэснээр сайн дуу хийж чадна. Энд миний дуртай маш олон дуу бичлэг байгаа. Фэн маань  өгсөн юм. Аягүү эвтэйхэн

https://i0.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101124/normal_haruhana2.jpg TaecYeon:

1. Аль дуундаа илүү дуртай вэ?

– Бидний бодол мэдрэмж нэгдсэнээс эхлээд DSCS-д дуртай болсон.  MV гэвэл Heartbeat. Тэр эхэнд нь гардаг зүрхний цохилт нь бид нарын цохилтын дуу…

2. Дуртай дуучин чинь хэн бэ?

– Ойрын үед Kim Dong Ryul ахын дууг сонсож байна

3. Ямар дуунд Cover хиймээр байна?

– Shape of my heart гээд киноны дууг 2РМ-ийн стилээр дуулмаар байна

4. Таалагддаг эмэгтэй хүний чинь style?

– Эмэгтэйлэг ялдам энэ 2 талыг агуулсан эмэгтэй

5. Дуртай Япон үг?

– – Mada Mada(арайл болоогүй байна) энэ үг “Илүү их хичээх хэрэгтэй” гэсэн мэдрэмж төрүүлээд байдын

6. Японы хаана очмоор байна?

– Бүх л газраар нь явмаар байна. Японы соёлтой танилцмаар байна

7. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– Junsu бид 2 нэг өрөөнд байдаг лдаа. Junsu-г унтлаганы өмд өмсөөсэй л гэж хүсч байна даа хахаха

8. Уриа?

– Зүтгэлтэйгээр амьдар

9. Cinderella’s sister-ээс төрсөн мэдрэмж?

– Миний дүр аялгатай ярих ёстой байсан. Би Junsu WY 2оос тусламж авсан. Би одоо шинэ ажлаа хайж байгаа

10. Family outing2-т орсон сэтгэгдэл?

– Намайг анх очиход их олон газар цугларсан. Солонгосын шинэ сайхан талыг олж харсан.

11. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

– Ipod touch. Би энийгээ байнга авч явдаг. Маш чухал зүйл маань. Би энийг унтах болгондоо сонсдог. Тэгээд өглөө сэрэхэд орон доор маань унацан байддаг хэхэ

https://i1.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101124/normal_haruhana9.jpg Junho:

1. Аль дуундаа илүү дуртай вэ? Бас бүжгийн дэглэлт?

– Би ер нь шинэ гарсан дуундаа л дуртай байдын хэхэ Тэхээр I’ll be back бас би алхдаг бүжгэндээ дуртай

2. Дуртай дуучин?

– Ойрдоо би Rock сонсдог болоод байна. Уул нь бага байхдаа сонсдог байсын. Одоо буцаад орж байна. Миний хобби бол дуу зохиох тийн болохоор  би бүхий л төрлийн дууг сонссдог.

3. Ямар дуунд Cover хиймээр байна?

– Япон гэвэл GTO-ийн дуу Driver’s High. Урьд нь би MaX-ийн The Poem of Love гээд дууг нэг шоунд дуулж байсын. Даанч монтажлагдцан байлээ. Би дахиад нэг оролдож үзмээр байна.

4. Ямар эмэгтэйчүүд таалагддаг вэ?

– Энэ асуултын хариулт нь тухайн цагаасаа хамаарч өөрчлөгддөг. Тухайн үеийн миний мэдрэмжээс шалтгаална.

5. ДУртай Япон үг чинь?

– Gokusen гээд киноны Jun Matsumoto-ийн хэлдэг Uruse/их чимээтэй байна/ гэдэг үг хэхэх

6. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– Junsu ах Chansung 2 00 орчоод гэрлээ унтраадаггүй. Тэгээд нэг нь унтраачихаар өөр нэг нь ирээд л асаачихдаг хэхэх. Энэнээс өөр нээх юм байхгүй ээ

7. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

–  Flip. Энэ бол бичлэг бичиж авах бас бичлэг үзэхэд хэрэглэдэг зүйл лдээ. Бүжиглэх дуулах бэлтгэлээ хийж байхдаа бичлэг хийдийн. Хэрвээ таалагдахгүй бол шууд л устгадаг хэхэ. Энд бидний I’ll be back-ийн бэлтгэлийн үеийн бичлэг эдр байгаа.

https://i0.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/userpics/10009/WY.jpg

1. 2PM-ийн дуунуудаас аль нь илүүү таалагддаг вэ?

– Heartbeat. Учир нь энийг хийхийн тулд бид их хүнд цагуудыг туулсан.

2. ДУртай дуучин?

– Micheal Jackson, Би бас Японы дуучин Arashi бас Gackt-д дуртай. Ийм урт хугацаанд өөрёдийхөө байр суурийг хадгалж байгаа нь гайхалтай.

3. Ямар дуунд cover хйимээр байна?

–  Би HipHop Jazz төрлийн хөгжимд дуртай. Ялангуяа Kenichirou Nishihara маш их дуртай. Энийг 2рм-ийн стилээр дуулмаар байна

4. Эмэгтэй хүний таалагддаг стил?

– Надтай байнга хамт байх тийм хүн

5. Ямар Япон үгэнд дуртай вэ?

– Би Солонгост нь ч бас дуртай энэ үг нь: Shiawase /аз жаргал/

6. Японд юу идмээр байна?

– Ramen

7. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– Бид одоо бараг 2 жил гаруй хамтдаа амьдарч байна. Хэрвээ ямар нэгэн юм болохгүй бол бид хамтдаа сууж байгаад ярилцдаг. Тийм болохоор ямар нэгэн засахаар зүйл байхгүй ээ

8. Уриа?

– Хичээх юм бол болохгүй зүйл гэж байдаггүй. Сайн хичээж чадахгүй бол тэр зүйлээ хийх чадваргүй болдог.

9. Яаж бэлтгэлээ хийдэг вэ?

– Бид ихэвчлэн дуулж бүжиглэдэг. Бас бид сагс сайн тоглодог.н Хувь хүнийхээ хувьд би breakdance бүжиглэдэг. Сонирхсон зүйлээрээ дасгал хийдэг

10. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

– Гар утас. Хэрвээ бид өнөөдрийх шиг ажилтай бол би биедээ утас mp3 2оо л авч явдаг. Утсанд маань Япон хэл сурах функц бас байгаа. Хэрвээ бидэнд ярих зүйл их байгаа бол би mail бичдэг.

https://i1.wp.com/www.2pmalways.com/gallery/albums/wpw-20101124/normal_haruhana10.jpg Chansung:

1. 2Рм-ийн дуунуудаас алинд нь хамгийн их дуртай вэ?

– Манай хамгийн сүүлийн дуу ‘I’ll be back’. Бүжиг дэглээч маань биднийг улам хүчтэй болгох хөдөлгөөнөөр энэ бүжгийг хийж өгсөн хэхэх. Би 10/10-ийн MV-д дуртай. Энэ бидний өсвөр насны хөвгүүд хэрхэн охидуудыг сонирхдог тухай клип. Энэ аягүү өхөөрдмөөр шдээ.

2. дуртай дуучин?

– Яг одоо бол олон байна өө. Би Maxwell, Usher, Brian McKnight-ийн клипыг цуглуулж байгаа бас үзэж байгаа

3. Ямар дууг cover болгож дуулмаар байна?

– Lee Eun Mi-ийн Otton Kuryum

4. Ямар эмэгтэйчүүд таалагддаг вэ?

– Би нээх их ярьдаггүй болохоор тийм гэгээлэг эгдүүтэй маягийн охинд дуртай.

5. Ямар Япон үгэнд дуртай вэ?

– [Sumimasen (уучлаарай)] Энэ үг надад бусдыг халамжлах хэрэгтэй гэсэн мэдрэмж төрүүлээд байдын

6. Японд хэнтэй уулзмаар байна?

– Мэдэхгүй ээ. Хэрвээ тэрэнтэй уулзах боломж олдвол Takuya Kimura-тай уулзмаар байна.

7. Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна?

– Бид нар өглөө их яарч байхад Junsu ахыг жаахан хурдан шүршүүрт ороосой л гэж хүсч байна даа хэхэхэ

8. Уриа?

– Зүтгэлгүй бол амжилт үгүй /No pain No gain/

9. Хамгийн жаахны хувьд хэн нь ахын хувьд илүү ойр байдаг вэ?

– Ммммм магадгүй Taecyeon ах байхаа. Тэр одоо над руу харж байна хэхэх Гэхдээ энэ зөвхөн энэнээс болоогүй шүү хэхэ

10. Хамгийн их хэрэглэж байгаа зүйлээ харуулаач

-Роман. Энэ бол Patrick Süskind-ийн Pigeon гэдэг роман. Би өмнө нь түүний Perfume гээд номыг нь уншиж байсан. Аягүү сонирхолтой болохоор нь би худалдаж авсан юм. Бас Keigo Higashino-ийхд дуртай. Бараг бүгдийг нь уншцан.

 

 

Заа ийм ярилцлага өгсөн байна ^_^

14 thoughts on “101126 Ярилцлага

  1. Wow thanks Junita~Гоё ярилцлага байна~Тэр Бусад гишүүдээ юугаа засаасай гэж хүсч байна? асуултын хариунууд инээдтэйнмаа~

  2. waaaa isto hoorhon ym junsu odoo taect hamt bhdaa omdoo omsku haha tatj unahjiish bas hamgin udan shurshuurt ordin bn keke junsu chan 2 odoo gerlee untraajilda haha neeh horhon bolku ym bhin bol boonoro suujagad yriltsdag genee isto cute ^O^

  3. keke isto tatlaaa junsu taec 2 maani ay zohiohdo tim ih chime gargdin bhda haha bas junsu dotur omdoo omsoj blda edr kakak hahaha taec nere so huwzallachad zagwariin haan gd bhda yhawde tatlaaa yg ghde bolku ym bwll boonooro sujagad yridag genee neh hoorhon isto cute ^O^

  4. Hahaha ter 7r asuult ineedteimaa. Wooyoung gantsaaraa lag hariult ugsun bnshd. Bas yaltachgui Heartbeat-n bujig hamgiin gaihaltai nishd

  5. Junsu Hamgiin boldoggui hun bna shte ?? dotuur omdoo omsdoggui shurshuurt udaan ordog Noiliinhoo gerliig untraadaggui ch genuu bhan ym l bna

  6. hooooooy yaadiin huurhun l bgzdee!!!manai junsug bitii tgd bai!!!
    junita 1 ym asuuy thvvv???ter chansung 10/10nii Mv gtsen bhiin ene ni yu gsen vgiin😀

Хариу үлдээх

